Ensin meni estot...

sitten meni muisti

Olihan aika outoa herätä sängystä alasti - onneksi sentään tutusta seurasta. Heräsi vain muutama kysymys: toisten kertoman mukaan oli minulla hauskaa, mutta onko siinä mitään järkeä - hauskuutta ilman muistoja. Toisaalta voiko seksistä nauttia ellei muista mitään... ja mitä yleensä tulikaan tehtyä. Petikaveri kertoi asioita mistä ei ollut hajuakaan, maanantaina työkaverit kertoivat lisää. Ja suurin osa kertomuksista oli ihan uskottavia.

Sellainen käsitys minulla on tuosta muistin menetyksestä ollut, että se on jonkinlainen suojautuminen - on sattunut jotain, mitä ei halua muistaa...

10

2693

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • grmh

      "käsitys minulla on tuosta muistin menetyksestä ollut, että se on jonkinlainen suojautuminen - on sattunut jotain, mitä ei halua muistaa..."

      No, tuskin kuitenkaan tässä tapauksessa.
      Otit liikaa alkoholia, joka sitten aiheutti muistin menetyksen. Jos juot paljon kerralla, saat muistinmenetyksen vaikka joka ilta.

      • ...

        Omasta mielestäni join kohtuullisesti, kävellen poistuin kapakasta ja vaatteiden kosteuden perusteella tanssin koko illan... ei satanut vettä. Ainoastaan tuo vaatteiden hikisyys ja sateettomuus on omia havaintoja, muussa pitää luottaa toisten kertomuksiin.


      • grmh
        ... kirjoitti:

        Omasta mielestäni join kohtuullisesti, kävellen poistuin kapakasta ja vaatteiden kosteuden perusteella tanssin koko illan... ei satanut vettä. Ainoastaan tuo vaatteiden hikisyys ja sateettomuus on omia havaintoja, muussa pitää luottaa toisten kertomuksiin.

        Ilmiselvästi sinua on käytetty hyväksi naisten taholta, olet saanut shokin ja viimeisenä henkisen terveytesi puolustuskeinona olet sulkenut asian itseltäsi alitajuisesti. Sairaslomaa kesälomaan asti.


    • Hapan haju

      Tutkitko herättyäsi itseäsi? Oliko mestat arkana, ne intiimit? Tuoksuko paikat, ne intiimit?
      Kyllä sitä pystyy jäljittämään vaikka ei mitään muista.

      • ...

        Paikat ei ollu arkana mutta vähän tahmeat. Yritetty ainakin on jotain...


      • Hapan haju
        ... kirjoitti:

        Paikat ei ollu arkana mutta vähän tahmeat. Yritetty ainakin on jotain...

        Jassoo. Viittaa siihen että sait tai annoit. Mutta väliäkö sillä. Vaikka ei muista mitään, niin pannessa ihan varmaan on tajuissaan ja sen hetken on mukana täysillä.
        Joka tapauksessa onnittelen. Kyllä se hyvää teki, lohduttaudu sillä.


      • muistiton
        Hapan haju kirjoitti:

        Jassoo. Viittaa siihen että sait tai annoit. Mutta väliäkö sillä. Vaikka ei muista mitään, niin pannessa ihan varmaan on tajuissaan ja sen hetken on mukana täysillä.
        Joka tapauksessa onnittelen. Kyllä se hyvää teki, lohduttaudu sillä.

        ... ainakin senssejä on jatkoa ajatellen ;) Edellyttäen tietenkin ettei tuossa alla mainittuja "löytöjä" tule...


    • muistiton

      Noh, lähinnä tuon kirjoitin kun en oikein tiedä pitäisikö hävetä vai ei... En onneksi ollut ainoa, enkä ensimmäinenkään niissä bileissä muistin menettänyt. Kieltämättä työkaveri tuli vähän arastellen töihin =)

      Minulla nimittäin on vastaavassa tilanteessa ennen sattunut jotain todella noloa. Kuten esimerkiksi käväissyt kusella vaatekaapissa tai kaverin sängyssä. Näissä tapauksissa sain kuulla siitä aamulla... Tuo nainen jonka sängystä heräsin, ei vaikuttanut vielä illallakaan kovin vihaiselta eli ilmeisesti näin ei käynyt nyt. Tai sitten on "löytö" vielä tekemättä...

      Toisten kokemuksia vähän kaipaisin - kerrotaanko niistä mokailuista yleensä päin naamaa vai puhutaanko vain selän takana...?

      • näin on

        Kyllä se pääasiallisesti tuntuu, että selän takana puhutaan. Joskus joku saattaa pienen vinoilun heittaa asiaa liipaten mutta muuten joskus saattaa kuulla kiertotietä jotain juttuja itsestä. Mun kohdalla mä tiedän, että liikkuu juttuja et oisin käyny pikkujouluissa panolla mutta ehkäpä mulle tärkeintä on se, että tiedän itse mitä olen tehnyt ja mitä en. En täysin viatonkaan ollut mutta en mä kyllä seksiäkään harrastanut.


      • muistiton
        näin on kirjoitti:

        Kyllä se pääasiallisesti tuntuu, että selän takana puhutaan. Joskus joku saattaa pienen vinoilun heittaa asiaa liipaten mutta muuten joskus saattaa kuulla kiertotietä jotain juttuja itsestä. Mun kohdalla mä tiedän, että liikkuu juttuja et oisin käyny pikkujouluissa panolla mutta ehkäpä mulle tärkeintä on se, että tiedän itse mitä olen tehnyt ja mitä en. En täysin viatonkaan ollut mutta en mä kyllä seksiäkään harrastanut.

        Samaa mieltä tuosta. Totuus on tärkeintä, ei se mitä puhutaan... Ja sehän minulla tässä ongelmana onkin kun en tiedä sitä totuutta. Mitään negatiivista tosiaankaan ei ole minun korviini tullut. "Sinulla näytti olevan hauskaa" tai "näitte vain toisenne" (tietysti nuokin voi negatiivisesti tulkita, minusta se kuitenkin oli ihan normaalia jutustelua). Kyselin naisystävältäni ja hänen mielestään ei mitään noloa tapahtunut eli voin kai sitten huokaista helpotuksesta... :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1419
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1285
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe