Tämä kannattaa lukea. Ihan teidän itsenne vuoksi. Sisältää suorasanaista tekstiä (kirosanat sensuroitu kumminkin) ja paljon opittavaa Lordi-vihaajille. Toki olisin kiitollinen, jos muutkin lukisivat. (Tämä teksti löytyy myös nyt riittää!!!!-keskustelusta)
Siis nyt koittakaa oikeesti kestää tätä mun angstia!:
%%&$€€$ €$$@3&/ =£$$€¤¤% %%&$€€$ €$$@3&/ =£$$€¤¤%% %%&$€€$ €$$@3&/ =£$$€¤¤%
Te kaikki, jotka tulitte -JUURI TÄHÄN KESKUSTELUUN/VIESTIKETJUUN- valittamaan ja haukkumaan Lordia, olette kyllä sairaan lapsellisia pikku-pentuja!
TÄMÄ TÄYTYY KAIKKIEN LUKEA
13
416
Vastaukset
- Lady Awa
Sähän SANOIT JUST SEN MIKÄ PITÄÄKIN!
En osaa pukea sanoiks sitä miltä musta tuntuu! :D
MAHTAAVAA! :DDDDDDDD
Muuten kuinka vanha olet?- KITA 2
Ette näköjään tiedätte että jokaisessa on vihailijoita! Mutta sanon viimeisen kerran että mä en puhunut lordista yhtäkään vaan sen kanssa jolla oli nimimerkki lady awa! Hänen kanssa tuli vähän riita!!!
- Lady Awa
KITA 2 kirjoitti:
Ette näköjään tiedätte että jokaisessa on vihailijoita! Mutta sanon viimeisen kerran että mä en puhunut lordista yhtäkään vaan sen kanssa jolla oli nimimerkki lady awa! Hänen kanssa tuli vähän riita!!!
meille tuli riita vai? :o
En tiennykkään :/
- Lolll
Hehe,vittua sä selität runkku.. Lordi on kovin perseestä,ei sitä voi muuttaa!!=)
- awa.jr
tuutko sä vaan puhumaan pahaa toisten mielipiteistä!?vähän on lapsellista!!!!!!
- Miss Kita
Sinä olet itse ihan perseestä! Siis täys paskaa Lolll
- Lolll
Niin,taidat omata jotain telepaattisia kykyjä=)..
- amen
mä rakastan lordii
- AWEM
MÄ OON IHAN SIKA RAKASTUNU LORDIIN
- amen jr.
en voi sietää niitä jotka haukkuu lordii. Mulla on ittelläni kerho johon etin tosi lordi faneja
- AWEM
Joo sen kerhon nimi on nimittäin hrh ja sihen voi ilmottauttuu joskus sitten VAIN TOSI LORDI FANEILLE
- awem
olen juuri samaa mieltä miskitan kanssa!mutta kaikki lordi fanit voivat tulla kerhooni H.R.H
- awa.jr
haluaisin liittyä kerhoonne jos vain käy.miten voisin auttaa itseäni että pääsen mukaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131458
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881307Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1361067- 68974
- 39917
- 69874
- 97867
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.54852- 75846
Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39784