Moro..
Tuossa alempana mainittiin Turku kaikenlaisen puolihämärän bisnetin luvattuna kehtona.. ;=)
Kertokaapa havaintojanne / kokemuksia turkulaisista verkostomarkkinointitouhuista!
Aloitanpa omalla esimerkillä: Tuttava vuosien takaa kutsui tuopposelle baariin.. Noo siellähän sitten istutettiin pöytään ja joku nainen alkoi pauhata verkostomarkkinoinnin onnea kaverin nyökkäillessä vieressä.. Höh, eivätkä tarjonneet edes kahvia ;=) Koko baari oli muuten täynnä tätä touhua, muistutti melkein jotain uskonlahkon kokousta, ja sellainenhan se tavallaan olikin.
Ps. Eipä ole ko. kaverin kanssa ollutkaan yhteyksiä sen jälkeen...
Verkostomarkkinointia Turussa?
2
520
Vastaukset
- niin mainitsin
Minua on ruikattu kahville epämääräisiin syihin vedoten, jo lähes 10kertaa, eri ihmisten toimesta.
Välillä houkuttimena on ollut "Ei olla nähty aikoihin", toisinaan ollaan kerrottu "Haluuks tienata rahaa tosi nopeesti", ja joskus ollaan pyydetty "yhtiökumppaniksi, helvetin hottiin firmaan".
Sen lisäksi olen kuullut, kuinka muita on houkuteltu, huijattu ja mielistelty paikalle. Ja tiedän miten välejä on mennyt lopullisesti poikki tämän pyramidi-ihmeen takia.
Turku on tosiaankin tämän toiminnan ykköskaupunki Suomessa. Helsingissäkin tuomittu verkostomarkkinointi oli Turusta totta kai! Aivan kuten Turku on myös Kebab-tihein ja pimeätaksi tihein kaupunki Suomessa! - jopsvähg
....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770