Kysymys Enirolle

???.

Miksi pidätte tällaista tuhotonta määrää eri aiheisia palstoja yllä, kun ette saa niitä päivääkään toimimaan moitteetta?

Ja miksi pidätte niitä yllä, kun ette kykene pitämään minkäänlaista tasoa noilla palstoillanne yllä?

Joku on kai jotain adressia väsäämässä linjaanne koskien ja viemässä Eniroa oikeuteen.
Olkoonkin aie lapsellinen ja ilmeisesti yhden pahimman häirikön alullepanema, se herättää kuitenkin kysymyksen, miksi Eniron ylläpitämät Suomi24- keskustelusivustot ovat täysin kykenemättömiä hallitsemaan, mitä palstoille kirjoitetaan?

5

117

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei kestä

      näitä juttuja, niin paina pelastusarmeijaan padan vahdiksi.

      • mutta onko pako?

        Sen vähän aikaa, joka minulla on pelastusarmeijan padan vahtimiselta ja, jonka täällä viettäisin sinun viisauksiasi lukien, soisin sivujen toimivan.
        Ja sen vähän aikaa, jonka ne ehtivät siitä ajasta toimia, jonka minä ehdin täällä seurata sinun kirjoituksiasi, soisin sinun kirjoittavan sellaisia juttuja, joita kannattaa lukea.
        Kyllä minä toisaalta ne tyhmätkin juttusi kestän, mutta olisihan itsesikin kannalta mukavampaa, jos kykenisit johonkin sellaiseen, jota sinun lisäksesi lukijakin voisi arvostaa.


      • mutta..
        mutta onko pako? kirjoitti:

        Sen vähän aikaa, joka minulla on pelastusarmeijan padan vahtimiselta ja, jonka täällä viettäisin sinun viisauksiasi lukien, soisin sivujen toimivan.
        Ja sen vähän aikaa, jonka ne ehtivät siitä ajasta toimia, jonka minä ehdin täällä seurata sinun kirjoituksiasi, soisin sinun kirjoittavan sellaisia juttuja, joita kannattaa lukea.
        Kyllä minä toisaalta ne tyhmätkin juttusi kestän, mutta olisihan itsesikin kannalta mukavampaa, jos kykenisit johonkin sellaiseen, jota sinun lisäksesi lukijakin voisi arvostaa.

        haitanneeko tuo, kun palstakan ei toimi.


      • jäi
        mutta.. kirjoitti:

        haitanneeko tuo, kun palstakan ei toimi.

        järkikin narikkaan.Urpo.


      • Löytäjä saa pitää
        jäi kirjoitti:

        järkikin narikkaan.Urpo.

        Saat pitää sen.
        Minulle jäi vielä tarpeeksi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      173
      1671
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      347
      1268
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      66
      1169
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      193
      930
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      44
      888
    6. 69
      778
    7. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      770
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      37
      715
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      664
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      640
    Aihe