Neuvokaa, en jaksa tätä...

mitä tämä on

Olen noin kaksi vuotta ollut tässä pöhnässä,lääkkeeksi olen saanut ssri-lääkkeen jonka nyt aloitin toista kertaa muutama kuukausi sitten. Vaivani on se että pääni ei toimi on ihan jälkeen jäänyt olo, multa on pois suljettu esim ms tauti. Olen kuin raskaasti väsynyt jatkuvasti esim jos juttelen ihmisten kanssa niin tuntuu että en pysy jutussa mukana, ajatukset harhailee ja sitten saa miettiä että huomaako toinen osapuoli että toihan on ihan pihalla, jos teen jotain niin jälkeenpäin joudun tarkastelemaan asian useasti etten olo ajatuksissani töpännyt, olo on tosi kiusallinen. On kuin päässä olisi piuhat väärin kytketty,kärsin tästä tokkurasta tosi paljon. Lääkärini ei varmaan ymmärrä kuinka asiasta kärsin, hän sanoo älä vaadi itseltäsi niin paljon. Mutta ei tämä ole elämisen arvoista olla tyhjäpäänä ja huonosti reagoivana kun kaikki jotenkin menee ohi huonon vireyden takia. Miten selvitä tästä?

3

351

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • elämään

Hyvä kun kirjoitat. Sekin ottaa paljon voimia sinusta. Pelkkä ajatteleminen on kovaa, jopa sitten kun väkisin skarppaa ylitse oman energian. Pelkkä oleminen on jo raskasta, pää painaa tonnin ja onkuin se pamahtaisi halki.

Itse lääkityksen löydettyä kävin monta kertaa psykiatrilla vielä juttelemassa olotilasta ja voinnista. Etsit hyvän psykologin, hänen kassa käyt elämääsi läpi. Tärkein asia että olet hoidossa. Lääkäriltäsi anomus kelaan jotta saisit korvausapua sieltä.
      Sinun täytyy yrittää ymmärtää se lääkitys, onko ollut minkä aikaa, auttaako ja miten.
      Lääkityksen helpotuksen tuoma tunne, kun on saanut nukkua yön. On helpompi olo, vaikka se taas kääntyy vastaan. Luo positiivisia ajatuksia. Käännä ajatus johonkin muuhun, mikä nakertaa sisälläsi. Älä anna sille valtaa.
      Selviämiseen on pitkä raskas tie kulkea. Mutta joka päivä tuo parempaa huomista. Ajattele kuinka moni tarvii sinua. Jaksa ulkoilla, vaikka väkisin raittiiseen ilmaan. Voimaa sinulle....

• terapiassa

puolivuotta ja aika rankka elämäni käytiin läpi, mutta kun aina vain valitin pääni toimimattomuutta terapeutti sanoi ettei voi minua auttaa. Tuntuu kuin älykkyysosamääräni olisi 0,1%. Pää painaa ja kaiken käsittely on raskasta ja tuntuu että vain murto-osa menee asioista tajuntaan, mun pää on flegmaattinen,hidas ja kärsin suuresti, kohta jo pelkään tavata ihmisiä kun tuntuu että itsensä kontrolointi on heikkoa, pelkään että möläytän jotain sopimatonta tai töppään tokkurassa kun kontrolli on onneton. Pitäs varmaan nipistää itseään että pysyisi skarppina, tämä on käsittämätöntä.

• elämään
        terapiassa kirjoitti:

puolivuotta ja aika rankka elämäni käytiin läpi, mutta kun aina vain valitin pääni toimimattomuutta terapeutti sanoi ettei voi minua auttaa. Tuntuu kuin älykkyysosamääräni olisi 0,1%. Pää painaa ja kaiken käsittely on raskasta ja tuntuu että vain murto-osa menee asioista tajuntaan, mun pää on flegmaattinen,hidas ja kärsin suuresti, kohta jo pelkään tavata ihmisiä kun tuntuu että itsensä kontrolointi on heikkoa, pelkään että möläytän jotain sopimatonta tai töppään tokkurassa kun kontrolli on onneton. Pitäs varmaan nipistää itseään että pysyisi skarppina, tämä on käsittämätöntä.

En ole lääkäri, mutta silti ajattelen varovasti sinun lääkitystä. Eihän sen tehtävänä ole huonommaksi viedä. Ei jaksa eikä ajatusmaailma pelaa jota itsekin alitajunnassasi pelkäät. Hakeudu erikoisesti psykiatrian lääkärille. Käy hänen luona niin monasti että saat avun. Lääkityksen vaikutukseen kuluu liian paljon aikaa. Ennenkuin taas voi tuntea niiden vaikutuksen. Jaksa, voimaa sinulle tarjoan.....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      149
      2489
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      146
      2352
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      97
      999
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      871
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      60
      753
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      273
      691
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      677
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      670
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      202
      648
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      21
      637
    Aihe