Olen noin kaksi vuotta ollut tässä pöhnässä,lääkkeeksi olen saanut ssri-lääkkeen jonka nyt aloitin toista kertaa muutama kuukausi sitten. Vaivani on se että pääni ei toimi on ihan jälkeen jäänyt olo, multa on pois suljettu esim ms tauti. Olen kuin raskaasti väsynyt jatkuvasti esim jos juttelen ihmisten kanssa niin tuntuu että en pysy jutussa mukana, ajatukset harhailee ja sitten saa miettiä että huomaako toinen osapuoli että toihan on ihan pihalla, jos teen jotain niin jälkeenpäin joudun tarkastelemaan asian useasti etten olo ajatuksissani töpännyt, olo on tosi kiusallinen. On kuin päässä olisi piuhat väärin kytketty,kärsin tästä tokkurasta tosi paljon. Lääkärini ei varmaan ymmärrä kuinka asiasta kärsin, hän sanoo älä vaadi itseltäsi niin paljon. Mutta ei tämä ole elämisen arvoista olla tyhjäpäänä ja huonosti reagoivana kun kaikki jotenkin menee ohi huonon vireyden takia. Miten selvitä tästä?
Neuvokaa, en jaksa tätä...
3
350
Vastaukset
- elämään
Hyvä kun kirjoitat. Sekin ottaa paljon voimia sinusta. Pelkkä ajatteleminen on kovaa, jopa sitten kun väkisin skarppaa ylitse oman energian. Pelkkä oleminen on jo raskasta, pää painaa tonnin ja onkuin se pamahtaisi halki.
Itse lääkityksen löydettyä kävin monta kertaa psykiatrilla vielä juttelemassa olotilasta ja voinnista. Etsit hyvän psykologin, hänen kassa käyt elämääsi läpi. Tärkein asia että olet hoidossa. Lääkäriltäsi anomus kelaan jotta saisit korvausapua sieltä.
Sinun täytyy yrittää ymmärtää se lääkitys, onko ollut minkä aikaa, auttaako ja miten.
Lääkityksen helpotuksen tuoma tunne, kun on saanut nukkua yön. On helpompi olo, vaikka se taas kääntyy vastaan. Luo positiivisia ajatuksia. Käännä ajatus johonkin muuhun, mikä nakertaa sisälläsi. Älä anna sille valtaa.
Selviämiseen on pitkä raskas tie kulkea. Mutta joka päivä tuo parempaa huomista. Ajattele kuinka moni tarvii sinua. Jaksa ulkoilla, vaikka väkisin raittiiseen ilmaan. Voimaa sinulle....- terapiassa
puolivuotta ja aika rankka elämäni käytiin läpi, mutta kun aina vain valitin pääni toimimattomuutta terapeutti sanoi ettei voi minua auttaa. Tuntuu kuin älykkyysosamääräni olisi 0,1%. Pää painaa ja kaiken käsittely on raskasta ja tuntuu että vain murto-osa menee asioista tajuntaan, mun pää on flegmaattinen,hidas ja kärsin suuresti, kohta jo pelkään tavata ihmisiä kun tuntuu että itsensä kontrolointi on heikkoa, pelkään että möläytän jotain sopimatonta tai töppään tokkurassa kun kontrolli on onneton. Pitäs varmaan nipistää itseään että pysyisi skarppina, tämä on käsittämätöntä.
- elämään
terapiassa kirjoitti:
puolivuotta ja aika rankka elämäni käytiin läpi, mutta kun aina vain valitin pääni toimimattomuutta terapeutti sanoi ettei voi minua auttaa. Tuntuu kuin älykkyysosamääräni olisi 0,1%. Pää painaa ja kaiken käsittely on raskasta ja tuntuu että vain murto-osa menee asioista tajuntaan, mun pää on flegmaattinen,hidas ja kärsin suuresti, kohta jo pelkään tavata ihmisiä kun tuntuu että itsensä kontrolointi on heikkoa, pelkään että möläytän jotain sopimatonta tai töppään tokkurassa kun kontrolli on onneton. Pitäs varmaan nipistää itseään että pysyisi skarppina, tämä on käsittämätöntä.
En ole lääkäri, mutta silti ajattelen varovasti sinun lääkitystä. Eihän sen tehtävänä ole huonommaksi viedä. Ei jaksa eikä ajatusmaailma pelaa jota itsekin alitajunnassasi pelkäät. Hakeudu erikoisesti psykiatrian lääkärille. Käy hänen luona niin monasti että saat avun. Lääkityksen vaikutukseen kuluu liian paljon aikaa. Ennenkuin taas voi tuntea niiden vaikutuksen. Jaksa, voimaa sinulle tarjoan.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475545Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "672571Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181930Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1541796No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol361702- 171673
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5143881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome181135Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy801119Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah63924