Minunkin, oma, tosin kämäinen kirjoitukseni kai poistettiin jossa alkoholisti kertoi syvimmistä tunteistaan! Sheriffi ei välitä ihmisyydestä eikä alkoholismista paskan vertaa! Tämä on totuus! Vaikka olen humalassa, joita meitä varten oikeastaan tämä palsta kuuluisi olla(eikä pelkästään raitistuneitten), niin silti huomaan yhtä ja toista! Sheriffi, HAISTA VITTU!
joo ihan kuin
12
710
Vastaukset
- Karjalan Sissi
oon suoraluontonen mies ja pyydän myös anteeksi! tein äsken kännispäissäni arviointivirheen ja sieltähän se minun viesti löytyi! Eli tuomisin turhaan! Jos voit vain antaa anteeksi, niin nöyrimmät juopon anteeksi pyynnöt SINULLE!
- Menisit vaikka
nukkumaan ja nukkuisit ne viinat pois päästäsi. Ja kirjoittelisit vasta sitten.
- kotonasi myös
aamulla reippaasti: anteeksi että humalapäissäni ajoin teidät yönselkään.
- Karjalan Sissi
kotonasi myös kirjoitti:
aamulla reippaasti: anteeksi että humalapäissäni ajoin teidät yönselkään.
Jos niin olisin tehnyt niin takuulla pyytäisin! Mutta ei ole ollut semmonen koskaan tapana!
Vaikka muuten olen juoppo ja paska jätkä, niin perheeni olen jättänyt rauhaan! Ja tällä kertaa en ole tehnyt muutakaan pahaa, en kenellekkään! On vain syvä masennus(ei morkkis, vaan MASENNUS)
- ambivalenttineN
Mites on sujunut rettelöinnin suhteen? Mä en oo juonut tänään, joten en siis nyt voi olla mukana "tänään en rettelöi" ketjussa. Toivon kuitenkin ettet sinä rettelöisi tänään. Mut ennen kaikkea toivon, että saat taas kiinni raittiudesta.
- Karjalan Sissi
Hieno viesti sinulta! En voi muuta sanoa kuin että saan kyllä taas kiinni raittiudesta, mutta en tiedä kuinka kauan sitä sitten jatkuu. Nyt en ole rettelöinyt enkä pahaa tehnyt. Mutta muuten olen syvällä masennuksen suossa. Juon yksin hiljaa pimeässä ja yritän olla mahdollisimman hiljaa. Nyt vain tulin kirjoittamaan, ja äske itkin omaa osaani tässä maailmassa. Itsesääliä kait. Ja huolta tulevaisuudesta.
- karbidi
Karjalan Sissi kirjoitti:
Hieno viesti sinulta! En voi muuta sanoa kuin että saan kyllä taas kiinni raittiudesta, mutta en tiedä kuinka kauan sitä sitten jatkuu. Nyt en ole rettelöinyt enkä pahaa tehnyt. Mutta muuten olen syvällä masennuksen suossa. Juon yksin hiljaa pimeässä ja yritän olla mahdollisimman hiljaa. Nyt vain tulin kirjoittamaan, ja äske itkin omaa osaani tässä maailmassa. Itsesääliä kait. Ja huolta tulevaisuudesta.
suullani. Oot masentunnu ja juot yksin hiljaa pimeässä ja yrität olla mahdollisimman hiljaa. Se erotus meil on, et mää en osaa itkee mistään syystä, edes vahempieni tai veljen kuoleman vuoksi.
- Karjalan Sissi
karbidi kirjoitti:
suullani. Oot masentunnu ja juot yksin hiljaa pimeässä ja yrität olla mahdollisimman hiljaa. Se erotus meil on, et mää en osaa itkee mistään syystä, edes vahempieni tai veljen kuoleman vuoksi.
Osannu itkeä. Noin 3 vuotta sitten itkin ensimmäisen kerran aikuisen ihmisenä. Sitä ennen en osannut enkä halunnut osata! Nyt osaan ja se helpottaa aivan vitusti oloa! Tänäänkin olen kyyneleitä vuodattanut, tuskan kyyneleitä! tuskaa kaikesta, en haluis varsinkaan omille muksuille mitää pahoja muistoja koskaan, sitä itken. Ja sitä, että olen pettänyt niin paljon lupauksia. Nämä asiat on opeteltavissa, mutta hnekilökohtaisesti enää en häpeä edes itkeä. Se helpottaa, se tuo hirveän helpotuksen.
- kuukautta näitä
keskusteluja ja kiitollisuus täyttää mieleni, kun olen saanut jo pitkään olla mukana raittiiden alkoholistien toveriseurassa. Olen joskus itkenyt yksinäni, joskus myös ryhmässä.
Ryhmän tuki ja tovereiden myötäeläminen on minulle tavattoman tärkeää. Yksin en pysynyt raittiina. - karbidi
Osannu itkeä. Noin 3 vuotta sitten itkin ensimmäisen kerran aikuisen ihmisenä. Sitä ennen en osannut enkä halunnut osata! Nyt osaan ja se helpottaa aivan vitusti oloa! Tänäänkin olen kyyneleitä vuodattanut, tuskan kyyneleitä! tuskaa kaikesta, en haluis varsinkaan omille muksuille mitää pahoja muistoja koskaan, sitä itken. Ja sitä, että olen pettänyt niin paljon lupauksia. Nämä asiat on opeteltavissa, mutta hnekilökohtaisesti enää en häpeä edes itkeä. Se helpottaa, se tuo hirveän helpotuksen.
oppis sen taidon. Ei sillä, et viinan takii, ku en oo sillai huonossa jamassa, vaikka kuten olen aiemminki kertonnu, haluisin päästä siitä kokonaan eroon. Mut se liian monta vuotta jatkunnu kärvistely duunissa aiheutti vakavan masiksen, josta en näköjäns toivu ikuna!
Taas alotettiin kolme viikko sitte roppien rouskutus, mut huonompaan suuntaan tuntuu menevän.
Mul on alitajunen luulo sientä, jot veljen, iskän ja äiskän kuolemien suremisen poisjäänti ja missään vaiheessa itkemättömyys on pitänny mun masista yllä ja aiheuttannu toisinaan viinaksien ottoa duunijutun ohella.
Kaikenlisäks ku tunnen olevani vastuussa veljeni kuolemasta, ei helpota oloo olleskaa. Oon sen joskus tänne kirjuuttannu, enkä viitti sitä uudestaan kirjuuttaa. Kai se löytyy selaamalla mun aiemmat viestit, mikäli kiinnostaa.
Itku varmaan auttas, vaan sitä en oo kymmeniin vuosiin osannu!
- Pikkupierussa
Miähen puhetta. Tokko tämmösellä palstalla harvee iha selvistäpäin vihtyy. Vaan saattaa tuota lukaasta ja par rivvii kirjuuttaki enne illan rientojah. Melkisti selvä koko päivän sanos tipattommat vaan heiä touhuis en piittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p646205Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "813856Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242841- 232380
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452272Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1621863Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v61709Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy851322- 341281
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome201266