mitenkä olis käynti youtubessa?,sinänsä aika hyvin löytyy B-leffoja,kokeile nimikkeillä:troma inc...

the Teenage Zombie

pitänee vielä käydä testaamassa että löytyyky lisää.Kohtalaisella laadullakin löytyy ja sam Raimin the Evil Dead(kauhun riivaamat)ensi versio,siinä laatu kyllä heikko mutta? jos on hyvin ja useaan otteeseen katsonut evil deadin niin tuosta voipi hyvin hahmottaa eteenpäin noita tapahtumia,ideoita ja yksityiskohtia.suosittelen.Evil Dead vielä tiiviimmässä koossa,kaikki ollellinen löytyy siitä annan ***½ tähteä,uudemmalle ja ns original:the Evil Dead saa täysin leikkaamattomana,huonolaatuisen,mitä mielestäni sen pitääkin olla tuon ****½ tähteä.Ktaso kummatkin,niin mielesi aukeaa.Muutakin aukeaa.

9

794

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MarkiisiDeFuckingÅmÅl

      ..sitä "In the Woods" -lyhytfilmiä, esi-Evil Deaddiä? No, se on kiinnostava Sam Raimin tai Bruce Campbellin faneille, jos ovat jo nähneet esim. Evil Dead ykkösen ja kakkosen. En suosittelisi sitä ekaksi katsomiskokemukseksi kummaltakaan mieheltä, sen verran rujo ja alkeellinen on toi lyhäri, tosin siinä jo näkyy molempien miesten hyvyys (toisen ohjaajana (Evil Dead 1-3, Spiderman), toisen näyttelijänä (Evil Dead 1-3, Bubba Ho-tep, ym)

      ööh.."muutakin aukeaa"??? Niinku valtimosunia vai? *heh*

      • MarkiisiDeFuckingÅmÅl

        suonia, siis. Valtimosuonia.


      • the Teenage Zombie

        mitä mieltä olet tuosta.Ideat ja muu toteutus.Käsittääkseni th Evil Dead on tämä sama tarina isommilla ''mittasuhteilla''.Mlekin samoilla juonikuviolla.In the Woods on kyllä aikas rujo,ajattelin että kauan saa hakea samaa fiilistä ja tiettyä autenttisuutta.Mutta? hyvinhän sitä saatiin siirrettyä Evil Deadiin.Ehkäpä parhaalla mahdollisella tavalla.Oleellinen tuosta Woodsista on yritetty mielestäni säilyttää ja hyvin on säilynyt mitä nyt vähän verta on suoja käärinliinojen alta tihkunut ja pientä tuoretta mätää.Muut meinaan jatko osat oli sitä mitä nyt jatkot voi olla.Mutta? homma toimii erillisinä leffoina.Näin on.Sorry et kesti vähän tää vastaaminen....eipä kestä enään kokoan itseni uusiksi ja uutena ihmisenä tulen tänne kirjoittamaan.Uhraan itseni inhomönjälle ja B-leffoille.


      • Kieltä
        the Teenage Zombie kirjoitti:

        mitä mieltä olet tuosta.Ideat ja muu toteutus.Käsittääkseni th Evil Dead on tämä sama tarina isommilla ''mittasuhteilla''.Mlekin samoilla juonikuviolla.In the Woods on kyllä aikas rujo,ajattelin että kauan saa hakea samaa fiilistä ja tiettyä autenttisuutta.Mutta? hyvinhän sitä saatiin siirrettyä Evil Deadiin.Ehkäpä parhaalla mahdollisella tavalla.Oleellinen tuosta Woodsista on yritetty mielestäni säilyttää ja hyvin on säilynyt mitä nyt vähän verta on suoja käärinliinojen alta tihkunut ja pientä tuoretta mätää.Muut meinaan jatko osat oli sitä mitä nyt jatkot voi olla.Mutta? homma toimii erillisinä leffoina.Näin on.Sorry et kesti vähän tää vastaaminen....eipä kestä enään kokoan itseni uusiksi ja uutena ihmisenä tulen tänne kirjoittamaan.Uhraan itseni inhomönjälle ja B-leffoille.

        Ehkä niin on parempi, että uhraat. Suomenkielenkirjoitustaitosi on todella ala-arvoinen. Etkö itse huomaa mitään, kun luet omaa tekstiäsi? Tarvitset kuitenkin harrastuksissasi, kuten tänne kirjoittelussa, jonkin asteista oikeinkirjoitustaitoa. Tulee mieleen ihminen, joka yrittää puhua nopeammin kuin pystyy, ja kaikki menee puuroksi ja itse asia hukkuu.


      • The Teenage Zombie
        Kieltä kirjoitti:

        Ehkä niin on parempi, että uhraat. Suomenkielenkirjoitustaitosi on todella ala-arvoinen. Etkö itse huomaa mitään, kun luet omaa tekstiäsi? Tarvitset kuitenkin harrastuksissasi, kuten tänne kirjoittelussa, jonkin asteista oikeinkirjoitustaitoa. Tulee mieleen ihminen, joka yrittää puhua nopeammin kuin pystyy, ja kaikki menee puuroksi ja itse asia hukkuu.

        Joten enpä jaksa oikein miettiä oikeinkirjoitustani.Tosikot ei tänne kuulu,eikä super super asiallien käytös ja ilmaisutaito,kirjoitustaito välttämättä.ainakin teksteissäni on intoa ja se tuo mukanaan sisältöä ja vie sitä myös pois.Näytänpä ainakin omat mielipiteeni täällä enkä häpeä itseäni ja kritiikkiäni.Kannan sen ylpeänä mukanani hautaani saakka.intoa on kertynyt sen verran paljon että se myös näkyy ja toiseksi olem kirjaston koneella.Joten kokoajan pelkää että joku tulee sanomaan:hei olet ollut yli aikaa voitko ystävällisesti yms.. poistua.Kyllähän minä selitellä osaan niin niin.Koko Suomen nuorison antama kuva on häpeällinen joten olen ihan kiltisti ja kritisoin netissä enkä paljoakaan sen ulkopuolella.Koska en kuulu mihinkään gategoriaan enkä mihinkään ryhmään olen vapaa oma itseni ja kirjoitan näin.Sori vaan kaikille jos ottaapi päähä.Voin tosin jakaa ja vähentää hiukan tekstiä,se ei liene ongelma.Voipi olla että siitäkin tulee.


    • JohanLewis

      ...koska "lukeminen kannattaa aina" (Jörn Donner).

      Mutta tässä tapauksessa lukekaa Bruce Campbellin kirjoja: "If Chins Could Kill" ja "Make Love the Bruce Campbell Way". Huumorikirjoja molemmat, ensinmainitussa jätkä kertoo myös paljon ekan EVIL DEAD -leffan kuvauksista.

      • The Teenage Zombie

        mutta? kuinka paljon/onko Evil Dead (ykkösessä) sarjakuva viittauksia.Koska Dead by Dawnissa on sekä tuossa Army of Darkness (Medieval dead 3).
        Raimin elokuva Darkman esim:perustuu kauhusarjakuviin ja koko sarjakuva kulttuuriin.Siinä on esim: pieni humoristinen viittaus Evil Dead:Bruce Campbelliin.Lopussa sekä vaikkapa itse niinkin suuureen mikä sarjakuvana aika B ja kärsii luultavasti B-maineesta vanhan hyvän ajan sarjan takia(Batman&Robin),Elikkä kyseessä Batman ja sen mystinen persoonallisuus häiriö.Muuten sattuipa niin että löysin erään leffan johon on varastettu alienista ja muista yhtä tunnetuista sci-feistä kaikkea.Moontrap ja aika B on jo senkin takia että päähenkilöt:Bruca Campbell ja vanhasta Star Trekistä tuttu näytteli ihmettelevät Kuun vierailijoita.Katso,aika hubaa ja hyvin tehty,budjetti on ehkä olllut isompikin mutta? joku näkyy läpi ja se ei ole aivan tahallista.Kuussa ollaan ja paljon,robotti kerää osia ja hyödyntää itseensä(ihmistäkin mukana).Kerrankin joku osaa kierrättää ja haistattaa ihmisille sitä että ne eivät siihen koskaan täysin pysty.Laita suojavarusteet päälle ja lähde metsästämään moontrap leffa kirppareilta.entä mielipuolikytät aika karseaa tosissaan tehtyä kauhua/toimintaa.Bruce Campbell mukana.Klisesitä koottua,niinkuin asiaan kuuluukin .Oletko nuö nähnyt?.


    • ei näin

      Nyt pitää kysyä et miksi ihmeessä et kirjoita selvemmin? Tekstisi on ihan kamalaa luettavaa ja todella epäselvää.. ei tarvitse kielioppisääntöjä kunnioittaa ei niillä ole väli, mut ei tiedä mistä puhut kun kaikki on vaan pötkössä. OPETTELE KIRJOTTAMAAN!!!

      • The Teenage Zombie

        Kamalaa luettavaa laadullisesti ja kieliopillisesti myönnän.Mutta? ei sitä jaksa aina.Voin kyllä yrittää mutta? paha tapa on aina paha tapa.Enkä minä ainakaan kiinnitä huomiota miten ja millä tasolla joku kirjoittaa jos jutussa on asiaa taikka viihdyttää.Mutta? hyvä kun kerroitte tästä minulle.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1689
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1598
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1179
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1134
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1112
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      7
      1028
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      4
      981
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      975
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      974
    10. 6
      960
    Aihe