Niiralankulma HALOO!!!!

Ankkuritie 9

Ei voi kun nauraa tuolle teidän meiningille Ankkuritie 9.ssä. Koko ajan ladotaan ilmotustaululle asukkaille ohjeita, että vieraiden pitää pysäköidä autot niille varatuille vieraspaikoille. Se on ihan hyvä, mutta kun kummassakaan talossa, ei A eikä B talossa ole yhtään vieraspaikkaa!!! Niin että voisiko joku kertoa, että missä helvetissä ne paikat oikein on? Luulis nyt edes että taloyhtiössä oltais asiasta perillä, mut ei taideta olla... Ihme kohellusta!

11

2311

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NiKu

Tännehän ne ohjeet sulle piiretelee. Eikö olis viisaampaa kysyä suoraan Niiralankulman toimistosta? Näitä sivuja kukaan aikuinen lue.

• halu vaikuttaa

Oletko eksynyt väärälle sivustolle viestisi kanssa?

• Ankkuritie 9

Kuopio on pohjois-savossa. Ankkuritie on Kuopiossa. Palsta on paikka, jossa voi käydä keskustelua Kuopioon liittyvistä asioista. Minulla ei ole mitään halua vaikuttaa kyseiseen asiaan. Niiralankulma tuskin rakentaa parkkitaloa minun pyynnöstäni. Minä vaan nyt ihmettelin näin julkisesti nimettömänä yleisellä keskustelupalstalla sitä asiaa, että neuvotaan jatkuvasti ohjaamaan vieraiden autot vieraspaikoille vaikka niitä ei ole! Onko sinun niin aivan mahdotonta sitä ymmärtää? Just tollasia jurpoja on tämä palsta täynnä. Oletko sinä varmasti viestisi kanssa oikeassa paikassa?

• satunpahan vaan olemaan
        Ankkuritie 9 kirjoitti:

Kuopio on pohjois-savossa. Ankkuritie on Kuopiossa. Palsta on paikka, jossa voi käydä keskustelua Kuopioon liittyvistä asioista. Minulla ei ole mitään halua vaikuttaa kyseiseen asiaan. Niiralankulma tuskin rakentaa parkkitaloa minun pyynnöstäni. Minä vaan nyt ihmettelin näin julkisesti nimettömänä yleisellä keskustelupalstalla sitä asiaa, että neuvotaan jatkuvasti ohjaamaan vieraiden autot vieraspaikoille vaikka niitä ei ole! Onko sinun niin aivan mahdotonta sitä ymmärtää? Just tollasia jurpoja on tämä palsta täynnä. Oletko sinä varmasti viestisi kanssa oikeassa paikassa?

miten oikeassa olen. Älä purnaa julkisesti vaan mene Nikun kotisivuille ja osoita ongelmasi sinne ratkottavaksi.

• NiKu
        Ankkuritie 9 kirjoitti:

Pyysit jonkun kertomaan, missä helvetissä ne vieraspaikat oikein on?! Sait kaksikin vinkkiä:" Kysy toimistolta, tai Niiralankulman kotisivuilta." Täältä vastausta on turha tivata. Varmana tietona sensijaan voin kertoa, että helvettiä ei ole olemassa.

• hohhoiijjaa
        satunpahan vaan olemaan kirjoitti:

miten oikeassa olen. Älä purnaa julkisesti vaan mene Nikun kotisivuille ja osoita ongelmasi sinne ratkottavaksi.

Olette molemmat vetäneet herneen liian herkästi nenään. Toiselta puolen turhaa poliisiasennetta palstan sisältöön nähden, toiselta puolelta turhaa närkästymistä neuvoista.

Aikuistukaa!

• Ankkuritie 9
        NiKu kirjoitti:

Pyysit jonkun kertomaan, missä helvetissä ne vieraspaikat oikein on?! Sait kaksikin vinkkiä:" Kysy toimistolta, tai Niiralankulman kotisivuilta." Täältä vastausta on turha tivata. Varmana tietona sensijaan voin kertoa, että helvettiä ei ole olemassa.

kuin luulinkaan! Et ymmärtänyt, että kysymys oli retorinen. Jos kerran jo tiedän, ettei niitä vieraspaikkoja ole, niin miksi ihmeessä soittaisin toimistolle ja kysyisin kysymyksen johon tiedän jo vastauksen? Sinä tulet palamaan helvetintulessa ja kärsimään ikuisessa kadotuksessa!

• anaalista

niiralan kulma on niin syvältä perseestä kuin voi olla. Hyysäävät kaiken maailman juopot ensin hoiviinsa ja sitten laittavat normaalit hakijat niiden keskelle asumaan.

Ei terve...

• Anonyymi

Onhan niitä "kulmia" naapurikaupungissakin jossa käytäntö sama.

• Anonyymi

Jep!

• Anonyymi

Onpa outo paikka,kun meillä on ihan rapun lähellä vieraspaikkoja ja isolla parkkipaikalla vaikka kuinka vapaita paikkoja😂🙏

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kyllä tiedän että ajattelet

Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä
      Ikävä
      19
      6488
    2. Hyvää yötä S******

Ja parempaa uutta vuotta 😉
      Ikävä
      5
      1014
    3. Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä

Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      877
    4. Odotatko sä

Ensi vuotta ja sitä että näet kaivattua?
      Ikävä
      36
      838
    5. Parempaa uutta

vuotta dear. Kun vuosi vaihtuu, olet ensimmäisenä mielessäni. Uusi vuosi ei pyyhi pois vanhan vuoden tunteita.
      Ikävä
      47
      821
    6. YlE aloitti sateenkaari messuilla kirkkovuoden

Siinä kirkon luopumus paljaimmillaan.
      Luterilaisuus
      266
      802
    7. Ensi vuonna

Toivon että meistä tulee vähintään ystäviä. Olemme samankaltaisia ja ymmärrämme toisiamme. Haluaisin oppia tuntemaan sin
      Ikävä
      20
      761
    8. Vietätkö uuden

Vuoden miten tai kenen kanssa?
      Ikävä
      63
      742
    9. Yksi elämän pahimmista virheistä

Olla tekemättä mitään, jos on jostakin oikeasti kiinnostunut ja jää vain miettimään, sekä kaipaamaan. Sekin parempi, jo
      Ikävä
      25
      691
    10. Ikävän väkivaltaiseksi mennyt Kannuksessa,.

Meno Monossa, , kesken rauhallisen illan , entinen portsari tulee vetään tuntematonta asiakasta turpaan. Räyhää ja haa
      Kannus
      35
      690
    Aihe