Ei ole ennen tullut kokeiltua boolin tekoa. Eli haluaisin sellaisen aika miedon makuisen boolin (ei mitään glögipohjaista vaikka joulun alla eletäänkin). Spriteä tulen siihen ainakin laittamaan eli booli voisi olla hieman sitruunainen ja sen voisi mahdollisesti koristella sitruunan viipaleilla. Mitä alkoholipitoista juomaa voisi käyttää? Olen tutkinut paljon booliohjeita, mutta en ole löytänyt sopivaa vielä.
Booliohje
kokeilija3
2
1413
Vastaukset
- =))
Sprite limsan kanssa sopii mandaríinivodka tai maustamaton viina. Siitä saa hyvän boolin.
- ....
näin. eli kirkasta viinaa, saman verran sour applea (kirpeän omenainen) ja spriteä (suosittelen myös vissyä, ei tuu liian makea) on tosi hyvä ja pirteä booli. itse laitoin limeviipaleita koristukseski.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1195457
- 715178
- 924208
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753650Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603278- 432851
- 152317
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️572020- 421872
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381713