yritysten välisessä kaupassa kokemaan sellaista, että olet itse ollut aliurakoitsijana ja tämä yliurakoitsija koettaa viedä sinulle kuuluvaa osasta itselleen keinolla millä tahansa osan.
Hän pienentelee omapäisesti laskujasi.
Mitä silloin teet?
Oletko
3
294
Vastaukset
- USA:n meininki
Mikäli asiakasyritys ei maksa laskujaan, niin palkkaa muutama opiskelija 8 euron tuntipalkalla, pyydä heitä pukeutumaan klovnin vaatteisiin ja käske heidän mennä seisoskelemaan kyseisen yrittäjän ovensuulle isot plakaatit (joissa lukee tämä yritys ei maksa laskujaan) kädessään. Lisäksi voit palkata yhden opiskelijan, jonka puet hintti-tyylisiin vaatteisiin ja käsket hänen seisoskelemaan ja nojailemaan maksuhaluttoman yrittäjän auton vieressä joka päiväksi viikon ajan, lisäksi voit pyytää häntä seuraamaan yrittäjää myös lounastauolle samaan ravintolaan.
Tämä narripalvelun käyttö tulee huomattavasti halvemmaksi kuin virallisen ulosottopalvelun käyttö ja on lisäksi erittäin vahingollinen maksuhaluttoman yrityksen imagolle.
Amerikassa tämä on yleisesti käytössä oleva menetelmä.- tehotakkin
sillä tämä maksuhaluton yrittäjä on imagostaan kiinni pitävä. On muuten rikas yritys ja silti aliurakoitsijan osasta nyysii. Ottaa koville sietää tuollaisia ihmisiä, jotka toisten selkänahasta ottavat itselleen rikkaudet, sillä tämä samanen yrittäjä vähentelee omapäisesti myös työntekijöidensa osuuksista, eli rikastuttaa itsensä toisen omalla.
Olen lähettänyt hänelle kirjeen ja pyytänyt maksamaan laskut, kuten pitääkin, mutta jos se ei toimi, niin pitää miettiä lakitoimia tai narripalvelua.
Kiitos paljon hyvästä neuvosta.
- vielä,
tähän, että tämä kyseinen yrittäjä on tavattoman röyhkeä. Hän kieltäytyy keskustelemasta asiasta puhelimessa. Jos kuitenkin onnistuu saamaan hänet langan päähän, on hänen äänensäkin niin kylmä, että herkemmän se säikäyttäisi.
Minuun se ei tehoa, sillä olen joutunut pitkän yrittäjyyden aikana näkemään jos mitä, mutta kyllä se keljuttaa, kun nämä röyhkeät ovat niin olevinaan ja nostavat itsensä kaikkia muita ylemmäksi.
Nuorille yrittäjille sanonkin, että älkää ikinä antako tuollaisille periksi, vaan vaatikaa oikeutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o2485672Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki353231Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1332549"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2102013Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol641542- 641007
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua77937Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni123813Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan8781- 39728