eli en keksi mitään lahjaa mitä voisi pyytää.. Eli tämä joulu tullee halvaksi :D
no ei ELi: 14 vuotias poika täyttää maaaliskuus 15 :/ on kännykkää,tietokonetta,kotiteatteria,psp, ja minun mielestäni kaikkea mitä tarvitsen.. mopokin tallissa.. rahaa saisi kuluttaa noin /- 100e
auttakaa kiltit :D esim. mitä te haluaisitte ?
KIITOOSSSs
LAHJAKSI minulle ? ;(
6
1106
Vastaukset
- Tonttuilija
Pyydä se kultalusikka pois perseestä?
- Grave_Digger
Oletko itse kuullut kesätöistä ?? Sellanen juttu et menee kesäks töihin nii voi kato tienata rahaa :D
Että jos et vielä ole kesätöissä ollut nii suosittelen
- jos....
sanoisit, että lahjasi annetaan sinne missä sitä tarvitaan. esimerkiksi kävisit itse viemässä Joulupuu keräykseen tms. Usko tai älä, siitä tulee hyvä mieli.
Toinen mikä tuli mieleen on jokin itseäsi kehittävä juttu....mitä tykkäät tehdä...jokin harrastus? - voi saada on
Kondomeja sekä peniksen kehitin.
- mä ite
mp3-soitin? Ja ainahan voi toivoa uusia pelejä pleikalle ja tieskalle. näitä mä annan.
- lahjakortti
vaikka levykauppaan tai vaikka heseen. Jonnekin merkkivaatekauppaan lahjakortti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874158Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283127No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760