Olen todella surkea ihmissuhde pelaaja. Nollaan tunteet, tai muuten romahdan. Nyt olen tajunnut, ettet todella rakastakaan minua, vain leikit tunteillani.
Toivottavasti joku nainen hurmaa sut, joka saa sut polvilleen ja kuljet sen liekassa loppu elämäsi.Minä, joka olen kaikille aina hyvä, en ollut sitä sinulle...
Tähän on tultu...
6
1009
Vastaukset
- hetkinen...
olet kaikille muille hyvä paitsi sille jota rakastat????
- ettei ollut
ihastuksensa kohteensa mielestä tarpeeksi hyvä ainakaan hänelle.
Ikävä todeta mutta itselläni samanlaisia tuntemuksia aina välillä. Tuntuu pahalta ajatus siitä ettei toinen ehkä kunnioitakaan samalla tavalla kuin minä häntä. "Minä, joka olen kaikille hyvä, en ollut sitä sinulle." Niin, siinä se on lyhyesti ja ytimekkäästi vaikkakin katkerasti kirjoitettuna. - lukee niin
ettei ollut kirjoitti:
ihastuksensa kohteensa mielestä tarpeeksi hyvä ainakaan hänelle.
Ikävä todeta mutta itselläni samanlaisia tuntemuksia aina välillä. Tuntuu pahalta ajatus siitä ettei toinen ehkä kunnioitakaan samalla tavalla kuin minä häntä. "Minä, joka olen kaikille hyvä, en ollut sitä sinulle." Niin, siinä se on lyhyesti ja ytimekkäästi vaikkakin katkerasti kirjoitettuna.tulee mieleen, että kohtalo veivaa tapahtumia niin, ettei sellaiset henkilöt, jotka sopisivat yhteen niin hienosti , saakaan toisiansa koskaan. Niin ei vain ole tarkoitus tapahtua, ei koskaan:/
- wonderful
lukee niin kirjoitti:
tulee mieleen, että kohtalo veivaa tapahtumia niin, ettei sellaiset henkilöt, jotka sopisivat yhteen niin hienosti , saakaan toisiansa koskaan. Niin ei vain ole tarkoitus tapahtua, ei koskaan:/
Mä en vaan kestä sitä ajatusta, että en saakaa rakastamaani henkilöä, eihän se mahdottomuus ole, mutta ollaan ehkä liian erillaisia.
Tietoisuus siitä, miten upeaa meille VOISI olla, miten paljon häntä haluan ja se, kuinka hän todennäköisesti minua satuttaisi, ei mahdu mun pieneen pääkoppaan.
Ehkäpä joskus vielä nauran itselleni ja tälle hassulle kirjoittelulle.... ja kun toiselle kumartaa , toiselle pyllistää.
Mut mulle on varmasti tarkoitus tapahtua jotakin, koska kaipaan sitä niin kovasti ihmissuhde rintamalla...vielä ½ vuotta sitten aattelin, että ok..kyl se menee ohi, mutta tunteet vaan kasvaa koko ajan.. - lisää
wonderful kirjoitti:
Mä en vaan kestä sitä ajatusta, että en saakaa rakastamaani henkilöä, eihän se mahdottomuus ole, mutta ollaan ehkä liian erillaisia.
Tietoisuus siitä, miten upeaa meille VOISI olla, miten paljon häntä haluan ja se, kuinka hän todennäköisesti minua satuttaisi, ei mahdu mun pieneen pääkoppaan.
Ehkäpä joskus vielä nauran itselleni ja tälle hassulle kirjoittelulle.... ja kun toiselle kumartaa , toiselle pyllistää.
Mut mulle on varmasti tarkoitus tapahtua jotakin, koska kaipaan sitä niin kovasti ihmissuhde rintamalla...vielä ½ vuotta sitten aattelin, että ok..kyl se menee ohi, mutta tunteet vaan kasvaa koko ajan..niin huomaat että tunteet vaan voimistuu. Meinaan, jos on aidoista tunteista kyse! Ei ehkä pikku ihastukset ole tarkoitettukaan kestämään vuosikausia.
...
Jos menee ohi, niin ei se sitten todellista rakkautta voi olla, uskoisin näin. - wonterful
lisää kirjoitti:
niin huomaat että tunteet vaan voimistuu. Meinaan, jos on aidoista tunteista kyse! Ei ehkä pikku ihastukset ole tarkoitettukaan kestämään vuosikausia.
...
Jos menee ohi, niin ei se sitten todellista rakkautta voi olla, uskoisin näin.tässä on jo muutema vuosi odotettu.
Tragikoomista?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1245211Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303688No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241594- 501588
- 411560
- 231481
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv311411- 141312
- 291293