Näet sen hetken kun näit minut ensimmäisen kerran, mietit miltä se tuntui...mitä teit, hymyilitkö vai olitko epävarma huomaisinko sinut, silmämme ehkä kohtasivat, niitä et unohda koskaan. Katselet minua ja yritätät olla sitä näyttämättä, kierrän lähellä sinua, kunnes menen ohitsesi, et pysty liikkumaan, hetken mietit...haluaisin koskettaa, olen siinä lähellä, et näe muita, se hetki olisi meidän, katoan silmistäsi, et näe enää, olen poissa, huolestut, miten se hetki vaikutti häneen, tunsiko saman, mikset kertonut mitä tunnet, jäljelle jäi vai kaipaus ja epävarmuus...mikset luottanut siihen hetkeen, mikset luottanut meihin!?
laitat silmät kiinni
4
1386
Vastaukset
- Viitisen tähteä
Tää osu ja uppos, kunnon ryskeel.
En luottanu itteeni, ja ennen kuin olisin uskaltautunu ottamaan askeleen eteenpäin varmistaaksein oisko tää todella ollu molemminpuolista, oli jo myöhästä. - Me ainakin
olemme luottaneet jokaiseen hetkeen sekä toisiimme. Katseita eikä kosketuksia ei olla säästelty. Miksi pitäisikään? Jos tuntee toisen ja tietää mitä toinen tahtoo on otettava kaikki irti jokaisesta yhdessä vietetystä hetkestä. Parempi muistella niitä kauniita hetkiä jälkeenpäin, vaikka yhdessä, kuin surra jotain joka ei tullut tehdyksi.
- Mäksimus
Kuulostaapa tutulta. Olen itsekin ehtinyt tämän yhden ainoan elämäni aikana jo tekemään tuon ratkaisevan virheen, jonka jälkeen ei ole enää pystynyt tuntemaan ketään toista ihmistä kohtaan samanlaisia tunteita. Nyt pitää keskittyä siihen mitä voi tehdä elämässä mahdollisimman hyvin, eikä enää miettiä liikaa menneitä. Vatvomalla menneitä tämän yhden ainoan mittaamattoman arvokkaan elämän saa ainakin pilattua. On koitettava antaa kaikkensa elämälle, koska toista sen arvoista asiaa ei ole edes olemassa. Omistan elämäni kauneimmat kappaleet yhdelle sanoinkuvaamattoman ihanalle Etelä-Suomeen muuttaneelle enkelille, joka uskoakseni jäi yhtä epätietoiseksi asioista kuin tämä miekkonenkin.
PS!Kauneinta joulunodotusta kaikille.
From East with love Mäksimus. - kävi
samoin,juuri lauantaina!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750