Mielestäni erittäin surkea!Antakaapa omia mielipiteitä!
Välillä on useita päiviä rasistisia ja loukkaavia nimiä ja koko nimiä mitä ei saisi olla.
Riina ei sovellu sheriffin tehtävään mielestäni!
Riina voisi antaa tehtävän jollekin ketä sen tekisi hyvin!
Onko sheriffi hyvä?
17
1133
Vastaukset
- kiukaulll
oon iha samaa mieltä.. oon siittä aikasemmin jo sanonu, ja varottanu, pia pitää ottaa yhteys kyl ylemmälle tasolle..
- ilman tulosta
olen kyllä riinasta monesti valittanut ylemmälle taholle,mutta ei auta...
- taitaisit
haluta seriffiksi seriffin paikalle, ikävää ettei tuollaista pikkuritsaa siihen kuitenkaan kelpuutettaisi.
- samsamasama ;)
Mulla ei nyt tulis juuri mieleenkään olla tällä palstalla sheriffinä, kato mulla löytyy ihan elämäkin, mutta sulla ei taida sellaista löytyä, kun ihan taidat täällä päivystellä 24/7, oli ihan pakko kirjoittaa sitten tommonenkin kommentti vaikka ei siitä mitään hyötyä ollut, päinvastoin. Kyllä sulla taitaa olla erittäin hankala elämä, olen pahoillani siitä. :) Mutta kyllä se aurinko sinullekkin vielä luultavasti sinne risukasaan paistaa, toivotaan ainakin näin.
- riekut,jos kert
samsamasama ;) kirjoitti:
Mulla ei nyt tulis juuri mieleenkään olla tällä palstalla sheriffinä, kato mulla löytyy ihan elämäkin, mutta sulla ei taida sellaista löytyä, kun ihan taidat täällä päivystellä 24/7, oli ihan pakko kirjoittaa sitten tommonenkin kommentti vaikka ei siitä mitään hyötyä ollut, päinvastoin. Kyllä sulla taitaa olla erittäin hankala elämä, olen pahoillani siitä. :) Mutta kyllä se aurinko sinullekkin vielä luultavasti sinne risukasaan paistaa, toivotaan ainakin näin.
sul on muutakin elämää? Tai jos on ni ei ainakaan kovin häävi
- sheriffiksi
Aikana ei riitä palstan valvontaan,mutta toivon että sheriffiksi vaihdettaisiin joku sellainen jolla siihen on aikaa ja motivaatiota
- hikkahikkaggg
riekut,jos kert kirjoitti:
sul on muutakin elämää? Tai jos on ni ei ainakaan kovin häävi
hah mitäs täällä sitten riekut, no samaapa voisin kysyä sulta mitä sä täällä riekut, ja mitä sä mun elämästä tiedät ;) hyvin mulla menee, ja tarkotin lähinnä 24/7... nuub!
- on tullu
hikkahikkaggg kirjoitti:
hah mitäs täällä sitten riekut, no samaapa voisin kysyä sulta mitä sä täällä riekut, ja mitä sä mun elämästä tiedät ;) hyvin mulla menee, ja tarkotin lähinnä 24/7... nuub!
valvottua, koita nyt vaikka nukkua yöllä tai tehdä töitä
- muuten valitat
hikkahikkaggg kirjoitti:
Riinasta? Hyvä tyyppi se on, vai onko tehnyt sulle jotain pahaa? Ei kannata käydä näillä sivuilla jos et kestä lukea. Vai onko se niin, että ainoastaan sinun kirjoituksesi on fiksuja ja asiallisia? miten analysoisit itseäsi? Minä veikkaisin, että sinulla on ongelmia unensaannin kanssa. Onko sinulla stressiä? Itsetunto matalalla? Et uskalla liikkua kuin öisin ja silloinkin ainoastaan pimeässä huoneessa,ainoastaan monitoorin valo antaa sen verran valoa,ettet kulje päin seiniä. Onko sinulla pelkotiloja? Koita jaksella ja ensiyönä taas kirjoittelemaan.Toivottavasti saat edes päivällä nukuttua.
- ********* parkaa
hikkahikkaggg kirjoitti:
olet sitten käyny yöllä ittelles kirjoittelemassa mukavia viestejä ja palkitsetkin itses siitä =))
No kukin viihdyttää itseään miten parhaammaksi katsoo...mut ei noihin juttuihin kauheesti kannata uskoa,voi muuten pääppä sevota. - Oot vääräs
********* parkaa kirjoitti:
olet sitten käyny yöllä ittelles kirjoittelemassa mukavia viestejä ja palkitsetkin itses siitä =))
No kukin viihdyttää itseään miten parhaammaksi katsoo...mut ei noihin juttuihin kauheesti kannata uskoa,voi muuten pääppä sevota.satun tekee yö töitä abc huoltoasemalla,sen takia kirjoittelen vähän outoihin aikoihin.Tuleppa yöllä joskus käymään niin näät mut,olen se ruskeahiuksinen 36v muija ja hieman pyöreähkö!
- vai oletkos
Oot vääräs kirjoitti:
satun tekee yö töitä abc huoltoasemalla,sen takia kirjoittelen vähän outoihin aikoihin.Tuleppa yöllä joskus käymään niin näät mut,olen se ruskeahiuksinen 36v muija ja hieman pyöreähkö!
******,**** ja *******************?
- jo tunnistaa,
vai oletkos kirjoitti:
******,**** ja *******************?
että kyseessä on mies henkilö !
- Just!
Sefu ehdottomasti vaihtoon ja pikimmiten!!!! EI MITÄÄN TOLKKUA SEN TOUHUISSA! Kaiken näköstä paskaa saa täällä porukka kirjotella ja sit poistelee mitä sattuu.
- vapaa mailma
Eläköön vapaa maailma.Vittuilu on elämän suola ja provoilu arjen pelastaja.
Pois kaikki turhat tseriffit. Mutta mitä jos tilalle tulee joku vielä pahempi?
Myönnän ja tunnustan mulla ei ole muuta elämää ja kuolen jos en saa käydä täällä aukomassa päätä.
Olenko huono ihminen?- lopettaa jo
kato pakko aivan pakko näpytellä ees hiukan.
- Controller konsta
lopettaa jo kirjoitti:
kato pakko aivan pakko näpytellä ees hiukan.
Ja sillä hyvä. Lopeta vimppi ruikuttamises.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455200Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1261670Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151579Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "511530- 141255
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v41200No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol22108081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171047Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771008Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60847