TEPPO PALJASTAA LAPPUNSA

teppo.moi

Tepi ei laittanut tänne päivällä vinkkejään, kiitos ainakin Westin. Siinä meni monelta isot rahat, sillä Salamia ja Kölneriähän tepi veti - ja osuihan ne, kuinkas muuten et sillei hei!

http://tinypic.com/view/?pic=2zjazhf

Kerroin on muuten 26. Ainoa, mikä hieman kaivertaa, on Nasvillen peli. Sieltä on tosiaan Arnott ja Sullivan poissa (kuten Zenikin totesi). Onhan Edmontonillakin poissa Hemsky ja Smyth. Täytynee laittaa joku riskiveto hieman pienemmällä Edmontonin kautta, vai kuinka? Calgary ja Vanvouver hoitanevat oman ruutunsa hyvin. NBA:ta en taida tänään pelata, mutta sen verran voin sanoa, että vierasjoukkueilla on potentiaalia et sillei hei!

41

3592

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • WESTI

      Kiitti vaan vitusti westi ja kumppanit!!!!! Oisin iha salettiin peesannu ton lapun. Joo hyvää jouluu vaan mistä mä saan rahat ees muijan lahjaan. Ostatko sä Westi mun muijalle lahjan??

    • wayne

      Miksi laitat aina tollasia epämääräsiä kuvia lapuistasi? Siis en nyt haluu kuulsostaa niiltä jotka kivenkovaan pitää sua huijarina mutta etkö vois kerran laittaa yhtä selvää kuvaa vedosta jossa lukee pelin numero, pelaamis aika, panos sun muut? Noi kuvat ei todista niille mitään jotka ei usko sun vetoihis. ittellänikin galgary kiinni toivottavasti osuu

      • Jos laittaisin pelin numeron, vedonlyöntiajan ym. niin tepi ois helppo identifioida. Ja silloin saattais käydä huonosti. Sanotaanko näin kauniisti, että Teppo ei ole niitä kyseisen vedonlyöntitoimiston parhaita asiakkaita et sillei hei!


      • teppo.moi kirjoitti:

        Jos laittaisin pelin numeron, vedonlyöntiajan ym. niin tepi ois helppo identifioida. Ja silloin saattais käydä huonosti. Sanotaanko näin kauniisti, että Teppo ei ole niitä kyseisen vedonlyöntitoimiston parhaita asiakkaita et sillei hei!

        Rahaliikennettä on paljon, mutta se on kovin yksisuuntaista.


      • Fakta 1
        teppo.moi kirjoitti:

        Jos laittaisin pelin numeron, vedonlyöntiajan ym. niin tepi ois helppo identifioida. Ja silloin saattais käydä huonosti. Sanotaanko näin kauniisti, että Teppo ei ole niitä kyseisen vedonlyöntitoimiston parhaita asiakkaita et sillei hei!

        No minkäs takia muut laittaa näkyville?
        Sanoppas se ja sama vanha virsi jatkuu.


      • PAF:in varassako vaan?
        teppo.moi kirjoitti:

        Jos laittaisin pelin numeron, vedonlyöntiajan ym. niin tepi ois helppo identifioida. Ja silloin saattais käydä huonosti. Sanotaanko näin kauniisti, että Teppo ei ole niitä kyseisen vedonlyöntitoimiston parhaita asiakkaita et sillei hei!

        Onhan noita maailmalla muitakin hyviä firmoja, jos haluaa NHL:ää pelata, Esim. Pinnacle on monen ammatipelurin suosiossa, ja sitten nää tavanomaiset Centrebetit, Unibetit,Ladbrokesit ym. ym. Kyl sä tiedät...Eli ei tarvis PAF:in varassa olla koko pelitouhu.


    • Ahhhh

      sinä mistä löytyisi tämän yön kokoonpanot kun nhl:n sivuilla ne on vasta kun pelit alkaa

      • Eikö ainakin joukkueiden kotisivuilla ole preview-osuudessa?


      • Ahhhh
        teppo.moi kirjoitti:

        Eikö ainakin joukkueiden kotisivuilla ole preview-osuudessa?

        pitäisi tarkistaa pelaako souray mutta lukee vaan että pelaaminen on epävarmaa, se varmaan selviää vasta kun pelit alkaa


    • Amm. pelaa

      Mikset pelaa NY Rangersia?

      Philadelphialla pitkäsairaslista, ja todella kapealla materiaalilla lähtee tähän matsiin, Rangers hyvässä vedossa, ja vaikea löytää syytä miks Rangers ei tätä veis

      • Katsohan tätä:


        Updated Player Pos Injury Status Expected Return
        12/10/06 Peter Forsberg C Ankle, foot Out Out until at least Dec. 19 at Carolina
        12/10/06 Sami Kapanen RW Lower body Questionable Questionable for Dec. 12 vs. N.Y. Rangers
        12/10/06 Joni Pitkanen D Abdomen Questionable Questionable for Dec. 12 vs. N.Y. Rangers
        12/01/06 Mike Rathje D Back Out Out indefinitely
        12/11/06 Mike Richards C Abdominal IR IR. Out until at least mid-January
        12/11/06 Geoff Sanderson LW Abdominal IR IR. Out until at least mid-January
        11/08/06 Jeff Carter C Ankle IR IR. Out until at least late December
        11/29/06 Robert Esche G Groin IR IR. Out until at least late December
        11/13/06 Denis Gauthier D Shoulder IR IR. Out indefinitely
        09/13/06 Keith Primeau C Concussion Retired Retired

        Siis ei helvetti! Kyllä joutuu laittamaan Rangersille toiseen lappuun. Ja kai vielä yli maalilla. Ihan järkyttävän näköistä. Eihän tosta jää kuin Gagne ja Knuble jäljelle, joilta voi maaleja odottaa!


      • nylkyttäjä
        teppo.moi kirjoitti:

        Katsohan tätä:


        Updated Player Pos Injury Status Expected Return
        12/10/06 Peter Forsberg C Ankle, foot Out Out until at least Dec. 19 at Carolina
        12/10/06 Sami Kapanen RW Lower body Questionable Questionable for Dec. 12 vs. N.Y. Rangers
        12/10/06 Joni Pitkanen D Abdomen Questionable Questionable for Dec. 12 vs. N.Y. Rangers
        12/01/06 Mike Rathje D Back Out Out indefinitely
        12/11/06 Mike Richards C Abdominal IR IR. Out until at least mid-January
        12/11/06 Geoff Sanderson LW Abdominal IR IR. Out until at least mid-January
        11/08/06 Jeff Carter C Ankle IR IR. Out until at least late December
        11/29/06 Robert Esche G Groin IR IR. Out until at least late December
        11/13/06 Denis Gauthier D Shoulder IR IR. Out indefinitely
        09/13/06 Keith Primeau C Concussion Retired Retired

        Siis ei helvetti! Kyllä joutuu laittamaan Rangersille toiseen lappuun. Ja kai vielä yli maalilla. Ihan järkyttävän näköistä. Eihän tosta jää kuin Gagne ja Knuble jäljelle, joilta voi maaleja odottaa!

        poissa kun Sanderson ja Kapanen sivussa. Kuka nyt vie kiekon hyökkäysalueelle. Uskokaa mua, mä oon ennen pelannu lätkää, ja tiedän, että vaikeeta tulee olemaan. Pakko hakata nyt vaan pitkää päätyyn ja perään.

        P.S. voisit laittaa kilpailurivisi nyt tuonne TESTI TEPOLLE -osioon, kun olet jo melkein kaikkia pelejä kommentoinut. Sama kai tuo, vai mitä?


    • €€€€€€€
      • Oho. Olipa haku. Tollasissa tosin tuuri määrää ja sä oot renki. Ei Tepi tollasi vedä hei! kuten sanoin: en halua, että kukaan tietää, kuka olen.


      • KUKA SITTEN
        teppo.moi kirjoitti:

        Oho. Olipa haku. Tollasissa tosin tuuri määrää ja sä oot renki. Ei Tepi tollasi vedä hei! kuten sanoin: en halua, että kukaan tietää, kuka olen.

        MINÄ OLEN???? Vastaa Teppo!


      • KUKA SITTEN kirjoitti:

        MINÄ OLEN???? Vastaa Teppo!

        Kyseessä on ihan puhdas anonyymiyskysymys. Jos tämä olisi elinkeinosi, niin varjelisit sitä itsekin.


      • amatööripeluri
        KUKA SITTEN kirjoitti:

        MINÄ OLEN???? Vastaa Teppo!

        Keskittyisit sinäkin asiaan, täällä käsitellään nyt NHL-kohteita ja tollanen joutavanpäiväinen kirjoittelu sais loppua.


    • Tällaisen laitoin vielä sisään. Hieman tensiota yöhön. En sen kummemmin analysoinut, kunhan sairaslistoja katsoin - ja tietysti kuuntelin Tepon hyvää sydäntä et sillei hei! Jos tää menee oikein, niin joka penni menee hyväntekeväisyyteen et sillei hei!


      Philadelphia ( 1) - NY Rangers 2 2,60

      New Jersey - Buffalo 1 2,45 (Jersey yllättää siipirikkoisen Buffalon)

      Florida ( 1) - Anaheim 2 2,55 (Tässä ei loukkaantumisilla ole suurta osaa. Disney-joukkueet kohtaavat, Aku ratkaisee tyhjiin)

      Dallas - Columbus ( 1) 1 2,40 (Vierasjoukkueella paljon poissa tärkeitä pelaajia. Norrena ei kestä)

      Kerroin: 37

      • 2-2 sopii hyvin

        2-2 ehkä 3-3 tasuri.


      • Mikä meni New Jersey? Saatana mua huijattiin. Afinogenov pelasi sittenkin. Brodeur eläkkeelle toivoo Teppo!


      • 2-2 sopii hyvin kirjoitti:

        2-2 ehkä 3-3 tasuri.

        Livevetoon 0-0 tohon Chicago-peliin. Kaikki merkit on ilmassa.


    • juuuuhhhh

      ST.Louis - Chicago 1
      Toronto - Tampa BAY x
      Montreal - Boston x
      LOS Angeles - SAN Jose 2
      Detroit - Ottawa 1

      kerrointa simona

      • ykkönen2

        Laita Toronto voittaa,niin olet vielä
        lähempänä voittoa.


        ST Louis - Chicago 1X
        Toronto - Tampa Bay 1
        Detroit - Ottawa 1X

        ja oikein menee 90% varmuudella


      • Jos haluat kokeille riskirivejä, suosittelen kokeilemaan Paffilla kaksi kohdetta ja tasoituksella X eli yhden maalin voitto ennakkosuosikille. Kerroin on yleesä siinä 36. Tepi on voittanu sellasesta jokusen kerran et sillei hei!


      • pyyhekumi...
        ykkönen2 kirjoitti:

        Laita Toronto voittaa,niin olet vielä
        lähempänä voittoa.


        ST Louis - Chicago 1X
        Toronto - Tampa Bay 1
        Detroit - Ottawa 1X

        ja oikein menee 90% varmuudella

        http://i16.tinypic.com/2na4jzt.jpg

        -jolla voi pyyhkäistä-pelinumerot pois


      • pyyhekumi... kirjoitti:

        http://i16.tinypic.com/2na4jzt.jpg

        -jolla voi pyyhkäistä-pelinumerot pois

        Kuten jo aiemmin todettua, en laita esille a) vedon lyöntiaikaa b) vedon numeroa c) panosta

        Syy: En halua joutua seurantaan.

        Sen sijaan laitoin tänne jokin aika sitten screenin pankkitilistäni ennen ja jälkeen vedonlyöntiharrastuksen alkua et sillei hei!


      • €€€€€
        teppo.moi kirjoitti:

        Jos haluat kokeille riskirivejä, suosittelen kokeilemaan Paffilla kaksi kohdetta ja tasoituksella X eli yhden maalin voitto ennakkosuosikille. Kerroin on yleesä siinä 36. Tepi on voittanu sellasesta jokusen kerran et sillei hei!

        Puhut täyttä paskaa.Paljastaa ne todelliset ammattilaiset voittonsa ja panoksensa.Vittu miten kehtaatkin tituleerata itseäs ammattilaiseks.Tyhjänpuhuja valehtelija olet.Juttus ja selitykses menee ehkä noille teineille läpi,mut ei meille varttuneille.Soitan huomenna PAFfille ja kysäsen muutamia omia juttuja,siinä samassa kysyn näistä peloistasi.Tietenkin kaikkien lakien ja asetusten puitteissa.Uskoakseni he nauravat väitteillesi,mutta katsotaan.Kerron huomenna vastauksen Teppo boy!


      • toisinaan kyllä
        teppo.moi kirjoitti:

        Kuten jo aiemmin todettua, en laita esille a) vedon lyöntiaikaa b) vedon numeroa c) panosta

        Syy: En halua joutua seurantaan.

        Sen sijaan laitoin tänne jokin aika sitten screenin pankkitilistäni ennen ja jälkeen vedonlyöntiharrastuksen alkua et sillei hei!

        sanot tätä ammatiksesi ja toisinaan harrastukseksi. KUMPI SE NYT SITTEN ON!


      • €€€€€
        pyyhekumi... kirjoitti:

        http://i16.tinypic.com/2na4jzt.jpg

        -jolla voi pyyhkäistä-pelinumerot pois

        Ja sen saa muillakin keinoin poistettua,mutta valehtelijan on pakko viimeiseen asti yrittää kusettaa jotenkin.On puhunut itsensä pussiin niin monet kerrat,että oikein vituttaa tollanen Elvistely.


      • €€€€€
        teppo.moi kirjoitti:

        Kuten jo aiemmin todettua, en laita esille a) vedon lyöntiaikaa b) vedon numeroa c) panosta

        Syy: En halua joutua seurantaan.

        Sen sijaan laitoin tänne jokin aika sitten screenin pankkitilistäni ennen ja jälkeen vedonlyöntiharrastuksen alkua et sillei hei!

        Ilmi,että se oli juuri sinun pankkitilisi,pöljä!


      • Ihmettelen vaan
        €€€€€ kirjoitti:

        Ilmi,että se oli juuri sinun pankkitilisi,pöljä!

        Kuinka se nyt muitten tileille pääsis :DD


      • €€€€€
        Ihmettelen vaan kirjoitti:

        Kuinka se nyt muitten tileille pääsis :DD

        Olen Pankissa töissä!


      • €€€€€
        €€€€€ kirjoitti:

        Puhut täyttä paskaa.Paljastaa ne todelliset ammattilaiset voittonsa ja panoksensa.Vittu miten kehtaatkin tituleerata itseäs ammattilaiseks.Tyhjänpuhuja valehtelija olet.Juttus ja selitykses menee ehkä noille teineille läpi,mut ei meille varttuneille.Soitan huomenna PAFfille ja kysäsen muutamia omia juttuja,siinä samassa kysyn näistä peloistasi.Tietenkin kaikkien lakien ja asetusten puitteissa.Uskoakseni he nauravat väitteillesi,mutta katsotaan.Kerron huomenna vastauksen Teppo boy!

        Valehtelut loppunu,vai mietitkö seuraavaa siirtoa?


      • €€€€€ kirjoitti:

        Puhut täyttä paskaa.Paljastaa ne todelliset ammattilaiset voittonsa ja panoksensa.Vittu miten kehtaatkin tituleerata itseäs ammattilaiseks.Tyhjänpuhuja valehtelija olet.Juttus ja selitykses menee ehkä noille teineille läpi,mut ei meille varttuneille.Soitan huomenna PAFfille ja kysäsen muutamia omia juttuja,siinä samassa kysyn näistä peloistasi.Tietenkin kaikkien lakien ja asetusten puitteissa.Uskoakseni he nauravat väitteillesi,mutta katsotaan.Kerron huomenna vastauksen Teppo boy!

        Asiaskaspalvelu on vain sähköpostitse et sillei hei! Snaijaatsä toista kotimaista inte via telefon et sillei hei!


      • €€€€€
        teppo.moi kirjoitti:

        Asiaskaspalvelu on vain sähköpostitse et sillei hei! Snaijaatsä toista kotimaista inte via telefon et sillei hei!

        OLen soittanu sinne kymmeniä keroja,pöljä!


      • €€€€€
        teppo.moi kirjoitti:

        Asiaskaspalvelu on vain sähköpostitse et sillei hei! Snaijaatsä toista kotimaista inte via telefon et sillei hei!

        Jos kysymyksesi koskee tekniikkaa, kirjoita viestiisi käyttämäsi käyttöjärjestelmä, selain ja Shockwave-versio. Voit myös soittaa PAF asiakaspalveluun, avoinna päivittäin klo 10.00-18.00 suomen aikaa. Puhelinnumeromme on: 358-18-24170 (lainaus PAFfin sivuilta)


      • €€€€€ kirjoitti:

        Jos kysymyksesi koskee tekniikkaa, kirjoita viestiisi käyttämäsi käyttöjärjestelmä, selain ja Shockwave-versio. Voit myös soittaa PAF asiakaspalveluun, avoinna päivittäin klo 10.00-18.00 suomen aikaa. Puhelinnumeromme on: 358-18-24170 (lainaus PAFfin sivuilta)

        Voi olla että sun tekee hieman vaikeeta puhua ruotsia, kun suomikin tökkii. Mahtaa pojua vituttaa, kun kaikki mitä tulee, menee vetoihin. Jos ihan suosiolla peesaisit Teppoa, niin säkin tekisit voittoa hei! Sulta en oo muuten yhtään vihjettä nähnyt. Anna muutama NHL:ään tai NBA:han?

        No niin, et anna koska et uskalla. Et uskalla, koska et osaa.


      • €€€€€
        teppo.moi kirjoitti:

        Voi olla että sun tekee hieman vaikeeta puhua ruotsia, kun suomikin tökkii. Mahtaa pojua vituttaa, kun kaikki mitä tulee, menee vetoihin. Jos ihan suosiolla peesaisit Teppoa, niin säkin tekisit voittoa hei! Sulta en oo muuten yhtään vihjettä nähnyt. Anna muutama NHL:ään tai NBA:han?

        No niin, et anna koska et uskalla. Et uskalla, koska et osaa.

        Todistanut toistaiseksi paremmin kuin sinä!!! Näytä clerasil yksikin tonnin lappu kaikkine tietoineen,niin pistän kolme jokaista lappuasi kohden takaisin.Se on totta,että en vihjeitä jakele koska en rupea jarnaamaan valinnoistani.Mitä tulee velkoihin ym.esittämiisi oletuksiin,niin jälleen kerran toistat itseäsi.Eli kerrot itsestäsi ja vaikeuksistasi.


      • tuoda näyttöä?
        teppo.moi kirjoitti:

        Kuten jo aiemmin todettua, en laita esille a) vedon lyöntiaikaa b) vedon numeroa c) panosta

        Syy: En halua joutua seurantaan.

        Sen sijaan laitoin tänne jokin aika sitten screenin pankkitilistäni ennen ja jälkeen vedonlyöntiharrastuksen alkua et sillei hei!

        "Kuten jo aiemmin todettua, en laita esille a) vedon lyöntiaikaa b) vedon numeroa c) panosta

        Syy: En halua joutua seurantaan. ", vastasi "teppo.moi, tuolla aikaisemmin.
        Oletkohan nyt hieman vainoharhainen?
        - Luuletko tosiaan, että bookkerit lukee Suomi 24-foorumia, ja sen perusteella laitetaan seurannat?
        - Eivätkö bookkerit löydä tuota tietoa itse omista data-tiedoistaan?


    • pasi2

      Olis ihan mukava tietää, kun sulla on niin paljon massii.

    • huimasta...

      voitosta,panoshan oli se 2 euroa!Turha muuta länkyttää ennekuin todisteita löytyy!

    Ketjusta on poistettu 53 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      107
      1047
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      918
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      787
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      85
      703
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      645
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      580
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      506
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      495
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      45
      482
    10. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      482
    Aihe