Kurahaalari sottaaja

Sotku Santeri

TYKKÄÄN TELMIÄ RAVASSA JA SAVËSSA. KUVITTELEN OLEVANI 6VUOTIAS NAPERO TÄYSIN SAVISISSA MUOVIKURAHAALAREISSA JA VAIPOISSA JA PLASTIIKKIMUOVIHOUSUISSA. HOITOSETÄ ON HAKENUT MINUT PÄIVÄKODISTA JA OLEN KAUPASSA NENÄ RÄKÄÄ VALUEN.SETÄ MENEE OSTAMAAN MINULLE VAIPPOJA...............

39

7888

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MIKA DO

      Ei käytä enään vaippoja, saatikka sitten vielä vanhempi

      • kuvittele vain

        minä joka olen jo iso poika 50v käytän vaippoja plastikkimuovihousuissa ja olkainkurahousuja ja olen noin 10vuotias poika.
        Sinulta vain puuttuu mielikuvitus, älä olisi vaivannut itteäsi lainkaan vastauksellasi.


    • Viehättää

      Joten lähetääks vaikka huomenna torstaina täällä pk-seudulla johonkin kuravaatteissa telmimään vaikka yhessä ??? kivaa olis ! olisko muita saman henkisiä täällä päin ;-)

      • pete 77

        Joo. Tekis mieli lähteä kuravaatteissa retkeilemään,itselläni on hyvät varusteet, vaikka tänään...?


      • Viehättää
        pete 77 kirjoitti:

        Joo. Tekis mieli lähteä kuravaatteissa retkeilemään,itselläni on hyvät varusteet, vaikka tänään...?

        Jeps voitais lähteekkin mihis päin ja mihin aikoihin ,lupasivat sateitakin sopivasti että Rukan kurikset saa kyytiä ;-) ! ilmoittele itsestäs...


    • plastiikkipöksyt,...punaset !!

      Mä olin kans leikkipuistossa tänään, siellä ei muita ollukkaan kun oli niin sateinen ilma. Mulla oli punaiset kurikset ja keltainen sadetakki sen alla. Ja keltaiset saappaat. Ja punaiset rukkaset. Siellä oli illalla niin pimee, ettei kukaan nähny kun mä leikin siellä. Mulla oli vaippa ja punaiset plastiikkipöksyt. Ja sitten punaiset sukkikset niitten päällä. Kun mä tulin kotiin, niin mä pesin itteni pihalla vesiletkulla. Sitten mä menin kuraeteiseen, missä mä riisuin ne kurikset ja laitoin ne kuivumaan. Mä pidin vielä sen märän vaipan, kun se ei vielä ollu ihan märkä. Mä laitoin vaaleenpunaiset semmoset vyötärökurahousut siihen päälle, kun joskus multa on vaipasta vuotanu pisua kun se tulee ihan täyteen. Sitten mä söin ja join. Ja sitten mä katsoin telkkua. Nyt mä oon menossa nukkuu. Mä vaihdoin sen vaipan just äsken. se oli ihan märkä. Niin on tää uuskin kun mä herään huomenna. Mä nukun ison nallen kaa. Sitä on kiva pitää haarojen välissä ja vähän ratsastaa sillä. Tekeeks kukaan muu silleen? Nyt mä meen nukkuu. Mä otan vaan tutin mukaan. Heippa vaan huomenna nähdään taas.

      • ny mä heräsin

        mulla on vaippa ihan märkä. Mut ei se mitään, mulla on kurikset sitä varten sisälläkin, et jos se vuotais niin ei ois kiva, jos tuolit tulee märiks. Tänään ei sada, voi kun harmi. Sitten mä meenkin tänään metsään. Ens yönä mä otan sänkyyn mukaan nuken. Semmosen puhallettavan. Mä tykkään siitäkin ku sen kaa on niin kiva leikkiä. Tänään mä laitan vaipan päälle semmoset vaaleensiniset plastiikkipöksyt. Heippa taas, mä kirjottelen sitten lisää.


      • Sotku Santeri
        ny mä heräsin kirjoitti:

        mulla on vaippa ihan märkä. Mut ei se mitään, mulla on kurikset sitä varten sisälläkin, et jos se vuotais niin ei ois kiva, jos tuolit tulee märiks. Tänään ei sada, voi kun harmi. Sitten mä meenkin tänään metsään. Ens yönä mä otan sänkyyn mukaan nuken. Semmosen puhallettavan. Mä tykkään siitäkin ku sen kaa on niin kiva leikkiä. Tänään mä laitan vaipan päälle semmoset vaaleensiniset plastiikkipöksyt. Heippa taas, mä kirjottelen sitten lisää.

        Kyllä täällä on samanlainen muovivaippahousuja ja vaippoja ja kurahaalareita käyttävä "poju". Minusta on upeaa olla pihalla pukeutuneena vaippoihin ja muovivaippahousuihin ja aitoihin muovikurahousuihin. Ei ole mikään sen mukavampaa kuin olla hiekkalaatikolla tutti suussa ,yltä päältä ravassa . Jalassa läpimärät ihanat vaipat ja turvallinen kura-asu joka suojaa leikkijää. Isot kuorma-autot ja kaivuri leikkikaluna. Välillä mennä keinuun ja odottaa että hoitotäti-setä tuo tuttipullon että "poju" saa juotavaa leikin lomassa.............................


      • hoitosetä
        Sotku Santeri kirjoitti:

        Kyllä täällä on samanlainen muovivaippahousuja ja vaippoja ja kurahaalareita käyttävä "poju". Minusta on upeaa olla pihalla pukeutuneena vaippoihin ja muovivaippahousuihin ja aitoihin muovikurahousuihin. Ei ole mikään sen mukavampaa kuin olla hiekkalaatikolla tutti suussa ,yltä päältä ravassa . Jalassa läpimärät ihanat vaipat ja turvallinen kura-asu joka suojaa leikkijää. Isot kuorma-autot ja kaivuri leikkikaluna. Välillä mennä keinuun ja odottaa että hoitotäti-setä tuo tuttipullon että "poju" saa juotavaa leikin lomassa.............................

        Olen sellainen setä että hoitelen mielelläni tuollaista penikkaa ja kokemusta on kyllä.
        Heitä e-maili niin kirjoitellaan.
        Pannaan plastikkihousuun tosi iso suorakaidevaippa niin taaperrat haarat leviänä ja olo on tosi turvallinen.


      • mä vaan...
        hoitosetä kirjoitti:

        Olen sellainen setä että hoitelen mielelläni tuollaista penikkaa ja kokemusta on kyllä.
        Heitä e-maili niin kirjoitellaan.
        Pannaan plastikkihousuun tosi iso suorakaidevaippa niin taaperrat haarat leviänä ja olo on tosi turvallinen.

        nyt mä olen menossa nukkuun. Mä nukun yksin. Mä puhalsin sen nuken täyteen ja se tulee mun kaa sänkyyn. Sillä on oiketa reikiä, ja niihin on kiva laittaa pippeli. Mut sillon täytyy ottaa kurahaalari pois, siks en mä laita pippeliä niihin kun heti illalla, sitt mä laitan yös sen haalarin. Kyllä mä osaan jo laittaa ihan itte vaipan. Vaikk ois se ihan kiva ku joku auttais. Tai antas kaljapullon, mä kun en tykkää kauheesti maidosta. oon mä joskus kossupullonkin juonu. Sillon mä olin ihan sekasin. Nyt ne kerto telkussa, ett ei tulis enää sadetta. Mutt kylä mä kurikset silti laitan kun mä menen ulos. Voi kun tulis lunta pääsis peffamäkeen. Mutt hei vaan taas.


      • pömppöpeppu
        mä vaan... kirjoitti:

        nyt mä olen menossa nukkuun. Mä nukun yksin. Mä puhalsin sen nuken täyteen ja se tulee mun kaa sänkyyn. Sillä on oiketa reikiä, ja niihin on kiva laittaa pippeli. Mut sillon täytyy ottaa kurahaalari pois, siks en mä laita pippeliä niihin kun heti illalla, sitt mä laitan yös sen haalarin. Kyllä mä osaan jo laittaa ihan itte vaipan. Vaikk ois se ihan kiva ku joku auttais. Tai antas kaljapullon, mä kun en tykkää kauheesti maidosta. oon mä joskus kossupullonkin juonu. Sillon mä olin ihan sekasin. Nyt ne kerto telkussa, ett ei tulis enää sadetta. Mutt kylä mä kurikset silti laitan kun mä menen ulos. Voi kun tulis lunta pääsis peffamäkeen. Mutt hei vaan taas.

        Oikein paksu vaippa plastikkihousussa ja kun se kastuu niin se oikein turpoaa, tukevasti alusvaatetta raappahousua ja verkkareita, sitten päälle täydellinen kurahousuvarustus, rukkaset ja sydvesti, se tekee hyvää ja siitä tulee iloinen turvamieli.
        Mulla on jatkuvasti paksu vaippa muovihousuissa ja ulkona lähes aina kurahousut kaikessa askareessa ja vaippa on todella aina märkä.
        Yövaippaakaan ei oteta heti aamulla pois vaan lisäksi laitetaan toinen vaippa ja sitten on tosi kiva taapertaa haarat auki ja tuntea kunnon vaippa pepussa ja pippelissä.
        Minulla on melko kivoja kuvia aiheesta, jos kiinnostaa keskuestella lisää niin anna e-mail.


      • täällä on kavereita
        pömppöpeppu kirjoitti:

        Oikein paksu vaippa plastikkihousussa ja kun se kastuu niin se oikein turpoaa, tukevasti alusvaatetta raappahousua ja verkkareita, sitten päälle täydellinen kurahousuvarustus, rukkaset ja sydvesti, se tekee hyvää ja siitä tulee iloinen turvamieli.
        Mulla on jatkuvasti paksu vaippa muovihousuissa ja ulkona lähes aina kurahousut kaikessa askareessa ja vaippa on todella aina märkä.
        Yövaippaakaan ei oteta heti aamulla pois vaan lisäksi laitetaan toinen vaippa ja sitten on tosi kiva taapertaa haarat auki ja tuntea kunnon vaippa pepussa ja pippelissä.
        Minulla on melko kivoja kuvia aiheesta, jos kiinnostaa keskuestella lisää niin anna e-mail.

        Voi kun kiva, ett täällä olis leikkikavereita. Mulla niitä ei oo yhtään. Mä leikin vaan yksinäni. Sen nuken ja nallen kaa, ja on mulla muitakin leluja ja kaikkee kivaa. En mä oo uskaltanu oikeesti pyytää ketään mukaan. Kun ne voi luulla mua vähän lapselliseks. Vaikk niinhän mä oonkin. Mut jos olis toinen lapsellinen, niin sillon sitä ei huomais. Mut mulla ei oo kännykkää, eikä autoo, niin ett mun pitäis lähtee jonnekin bussilla ja pistää nää kurikset päälle. Se vois olla vaikeeta. Kaupassa mä oon käyny monta kertaa. Ne kattoo aina vähän pitkään. Mut voin mä tälleen jutella. Mä osaan kyll kirjottaa ihan hyvin. Mä oli tänään aika pitkään ulkona niin ett nyt mua nukuttaa. Mä join sitä aikuisten juomaa ja mä taidan vaihtaa vaipan ja mennä sen nukan kaa tutimaan. Heippa taas vaan!


      • lätäköitä..

        Nyt oli kaikki lätäköt jäässä tänä aamuna. Ei ollu kivaa, ei voinu hyppiä niissä. Ja sitten hiekkalaatikon hiekka oli ihan jäässä. Sitä ei saanu lapiolla yhtään. Tylsää. Sitten mä menin peffamäkeen. Mun peffa on vähän levee siihen. Se oli silleen kuurassa ja liukui kivasti. Sitä mä tein monta kertaa. Ja sitten mä keinuin. Mulla oli punaset kurikset. Mut kun ei voinu oikeesti tehdä silleen mitään niin mä läksin sitt kotiin. Mä päätin mennä vaatteet päällä suihkuun. Tai siis kuravaatteet. Mut kun mun takki on kuristen alla, niin se vesi kasteli mun sisähousut.Ja saappaisiin meni kans vettä. Ja vaippa kastu tai oli se jo märkä muutenkin. Mä kuivasin vaan kurikset päältä enkä riisunu niitä. Sitten mä menin syömään ja enkä mä riisunu niitä sittenkään vaan menin päiväunille. Sitten vasta kun mä heräsin, mulla oli vähän kylmä ja mä vaihdoin vaatteet. Mä laitoin kuivan vaipan ja punaset semmoset kumiset niinku sukkikset, mulla on semmosetkin. Ne haisee kivalle ja tuntuu. Ne mulla on nytkin. mä kirjotan taas lisää sitten, heippa.


      • Sotku Santeri
        lätäköitä.. kirjoitti:

        Nyt oli kaikki lätäköt jäässä tänä aamuna. Ei ollu kivaa, ei voinu hyppiä niissä. Ja sitten hiekkalaatikon hiekka oli ihan jäässä. Sitä ei saanu lapiolla yhtään. Tylsää. Sitten mä menin peffamäkeen. Mun peffa on vähän levee siihen. Se oli silleen kuurassa ja liukui kivasti. Sitä mä tein monta kertaa. Ja sitten mä keinuin. Mulla oli punaset kurikset. Mut kun ei voinu oikeesti tehdä silleen mitään niin mä läksin sitt kotiin. Mä päätin mennä vaatteet päällä suihkuun. Tai siis kuravaatteet. Mut kun mun takki on kuristen alla, niin se vesi kasteli mun sisähousut.Ja saappaisiin meni kans vettä. Ja vaippa kastu tai oli se jo märkä muutenkin. Mä kuivasin vaan kurikset päältä enkä riisunu niitä. Sitten mä menin syömään ja enkä mä riisunu niitä sittenkään vaan menin päiväunille. Sitten vasta kun mä heräsin, mulla oli vähän kylmä ja mä vaihdoin vaatteet. Mä laitoin kuivan vaipan ja punaset semmoset kumiset niinku sukkikset, mulla on semmosetkin. Ne haisee kivalle ja tuntuu. Ne mulla on nytkin. mä kirjotan taas lisää sitten, heippa.

        Mulla on ihan vanhanaikainen hoitotäti. Mun on pakko pitää vaippoja ja muovihousuja. Tänäänkin kun lähdettiin kauppaan niin eikö vaan se tarkastanut oliko vaipat kuivat ,olihan ne vähän pissaset jo sitten täti päätti laittaa vaippohin vielä paksun suodakaidevaipan otti pois nuo muovihousut ja lattoi uudenmalliset vahvat vaippamuovihousut ,joissa on kunnolliset hihnat vyötäröllä ja lahkeen suissa . Täti sanoi että tämä varustus on pissatiivis . Kestää kuulemma 36 tuntia ,ovat tehtaalla testanneet. Sitten tulikn suojahaalarit ja kypärämyssy. Kuviolliset Muumi kumisaappaat ,kurakintaatja skottiruudulliset aidot muovikangaasta tehdyt olkain-nepparikurahaalarit. Ei muuta kuin ulos ja kauppaan. Täti oli sitä mieltä että tuo vaippavarustus ja muovivaippahousu-yhdistelmä on paras ratkaisu. Kuravaatteita joudun jatkuvasti käyttämään ,koska olen sellainen suttaaja.


      • sulla on
        Sotku Santeri kirjoitti:

        Mulla on ihan vanhanaikainen hoitotäti. Mun on pakko pitää vaippoja ja muovihousuja. Tänäänkin kun lähdettiin kauppaan niin eikö vaan se tarkastanut oliko vaipat kuivat ,olihan ne vähän pissaset jo sitten täti päätti laittaa vaippohin vielä paksun suodakaidevaipan otti pois nuo muovihousut ja lattoi uudenmalliset vahvat vaippamuovihousut ,joissa on kunnolliset hihnat vyötäröllä ja lahkeen suissa . Täti sanoi että tämä varustus on pissatiivis . Kestää kuulemma 36 tuntia ,ovat tehtaalla testanneet. Sitten tulikn suojahaalarit ja kypärämyssy. Kuviolliset Muumi kumisaappaat ,kurakintaatja skottiruudulliset aidot muovikangaasta tehdyt olkain-nepparikurahaalarit. Ei muuta kuin ulos ja kauppaan. Täti oli sitä mieltä että tuo vaippavarustus ja muovivaippahousu-yhdistelmä on paras ratkaisu. Kuravaatteita joudun jatkuvasti käyttämään ,koska olen sellainen suttaaja.

        Voi kun mullakin ois oikein skottiruutuiset kurikset. Mistä sä oot semmoset saanu? Mun käy ihan kateeks. Ne ois kivat. Ai sulla on täti. Vaihtaaks se sun vaipan kans? Pissaaks sä vai kakkaaks sä kans? Mä vaan pissaan. Mä kävin tänään kiskalta karkkia ostamassa ku mun rupes tekee mieli. Mut kun mun kukkaro oli jääny kuristen alle, sinne sisäousujen taskuun. Niin sitt mä jouduin melkeen riisuu ne kurikset siellä R-kiskalla. Yks vanha täti katteli ihmeissään kun mulla oli kans kurarukkaset ja se kysy mitä mä kaivan. Mä sanoin ett mä vaan korjaan tota vaippaa, kun se on vähän vinossa. Se meni ihan punaseks. Miks varten, en mä tajua. Istuks sä muuten kauppakärryssä kun sä oot kaupassa. Vai käveleks sä itte. Mä istuisin, mutt kun kukaan ei työnnä ja mä oon liian iso. Nyt mä meen taas nukkuu, heippa vaan, pian tulee joulu ja voi kun pukki tois mulle vaaleenpunaiset kurikset. Semmoset mä kirjotin mun pukinlistaan.


      • SOTKU SANTERI
        sulla on kirjoitti:

        Voi kun mullakin ois oikein skottiruutuiset kurikset. Mistä sä oot semmoset saanu? Mun käy ihan kateeks. Ne ois kivat. Ai sulla on täti. Vaihtaaks se sun vaipan kans? Pissaaks sä vai kakkaaks sä kans? Mä vaan pissaan. Mä kävin tänään kiskalta karkkia ostamassa ku mun rupes tekee mieli. Mut kun mun kukkaro oli jääny kuristen alle, sinne sisäousujen taskuun. Niin sitt mä jouduin melkeen riisuu ne kurikset siellä R-kiskalla. Yks vanha täti katteli ihmeissään kun mulla oli kans kurarukkaset ja se kysy mitä mä kaivan. Mä sanoin ett mä vaan korjaan tota vaippaa, kun se on vähän vinossa. Se meni ihan punaseks. Miks varten, en mä tajua. Istuks sä muuten kauppakärryssä kun sä oot kaupassa. Vai käveleks sä itte. Mä istuisin, mutt kun kukaan ei työnnä ja mä oon liian iso. Nyt mä meen taas nukkuu, heippa vaan, pian tulee joulu ja voi kun pukki tois mulle vaaleenpunaiset kurikset. Semmoset mä kirjotin mun pukinlistaan.

        TÄSSÄ SYKSYLLÄ KUN HUOMATTIIN ETTÄ OLIN TAAS KASVANUT LISÄÄ HOITOTÄTI VEI MINUT MUOVIKAUPPAAN ,JOTTA MINULLE SAATAISIIN UUDET LEIKKIVAATTEET. SIELLÄ OLI PALJON ERIVÄRISIÄ KURAVAATTEITA JA KUMISAAPPAITA. OLISIN HALUNNUT ITSELLENI SINISET KURAVAATTEET JA KUMISAAPPAAT. TÄTI KUITENKIN IHASTUI NIISTÄ SKOTTIRUUTUKURAHAALAREISTA JA KURATAKISTA. SITTEN VIELÄ NE MUUMISAAPPAAT. MINUA HÄVETTI KUN TÄTI JA KAUPPATÄTI PUOLIVÄKISIN PUKIVAT MINULLE NUO MIELESTÄNI LIIAN VÄRIKKÄÄT KURAHAALARIT.PAKKOHAN NIITÄ ON PITÄÄ KUN NE PÄÄLLE PUETAAN . KYLLÄ KAI TÄLLÄINEN TAAPERO PÄÄSTÄÄ VAIPPOHIN MITÄ SATTUU. KAUPASSA SAAN ISTUA OSTOSKÄRRYISSÄ. AUTOSSA ON OMA ISTUIN MINULLE MIHIN MINUT SIDOTAAN RÖMMEILLÄ


      • pissapippeli
        SOTKU SANTERI kirjoitti:

        TÄSSÄ SYKSYLLÄ KUN HUOMATTIIN ETTÄ OLIN TAAS KASVANUT LISÄÄ HOITOTÄTI VEI MINUT MUOVIKAUPPAAN ,JOTTA MINULLE SAATAISIIN UUDET LEIKKIVAATTEET. SIELLÄ OLI PALJON ERIVÄRISIÄ KURAVAATTEITA JA KUMISAAPPAITA. OLISIN HALUNNUT ITSELLENI SINISET KURAVAATTEET JA KUMISAAPPAAT. TÄTI KUITENKIN IHASTUI NIISTÄ SKOTTIRUUTUKURAHAALAREISTA JA KURATAKISTA. SITTEN VIELÄ NE MUUMISAAPPAAT. MINUA HÄVETTI KUN TÄTI JA KAUPPATÄTI PUOLIVÄKISIN PUKIVAT MINULLE NUO MIELESTÄNI LIIAN VÄRIKKÄÄT KURAHAALARIT.PAKKOHAN NIITÄ ON PITÄÄ KUN NE PÄÄLLE PUETAAN . KYLLÄ KAI TÄLLÄINEN TAAPERO PÄÄSTÄÄ VAIPPOHIN MITÄ SATTUU. KAUPASSA SAAN ISTUA OSTOSKÄRRYISSÄ. AUTOSSA ON OMA ISTUIN MINULLE MIHIN MINUT SIDOTAAN RÖMMEILLÄ

        Mä oon sellainen vähän tuhma hoitopoika jo hiukan isompi noin 10v, mä oon joutunu poikakotiin kun lastenkodissa olin kovin tuhma ja leikin kiellettyjä pippelileikkejä.
        Poikakodissa on erityiset Laitos-plastikkihousut ja isoja suorakaidevaippoja.
        Kasvattajasetä pakotti ne mulle kun en heti suostunut pukemaan. Se otti mun posliinin pojanpyllyn paljaaksi ja otti mut lujaan otteeseen polelleen ja antoi mun pyllylle vitsaa tosi lujasti ja ankarana hoki: "laitakkos plastikkihousut..." Mun kintut sätkivät ja lupasin totella.
        Kuulkaa se oli uskomaton kokemus kun piiskatulle pyllylle nosti plastikkihousut.
        Sit mä pissasin sen vaipan ihan litimäräks. Olin ulkona poikakodin kurahousuissa ja tein pikku tuhmuutta. Käskin yhen pojan imemään mun pippeliä kun se pippeli oli ihan kovana kun pepussa kuumotti vitsanjäljet.
        Sit setä yllätti ja se tukasta laahasi mun kuritushuoneeseen joka on poikakosin sairastuvan takana erillinen piiskaushuone.
        Siellä se komensi mun laskemaan housut nilkkoihin niin että seisoin siinä sen edessä pelikissä plastikkihousuissa jossa lotisevan märkä paksu painava vaippa. Sit se setä laittoi mun piiskauspetiin jossa oli erityinen piiskausmuovilakana ja sen päällä poikkarilakana.
        Se laski mun plastikkihousut alas ja sieltä paljastui pissasta kiiltävä posliini pylly.
        Se alkoi vimmatun hakkaamisen vitsoilla ja se vain löi ja löi ja hoki jotain saastaisuudesta ja siitä että nyt otetaan paha irti huoripennusta.
        Lyöminen jatkui, se löi kauttaaltaan koko pyllyn alueelle ja myös reisien yläosiin. Tunsin kun olisin leijaillut pois kehostani, leijailin jossain onnen pilvissä tunsin miten paha lähtee sielustani ja saan apua.
        Olin onnellinen koska olin saanut pahan tekoni anteeksi, itkin setän syliin ja hän puhutteli minua; ei täällä poikia vihata vaan niistä välitetään niin että paha otetaan pois.
        Pyllyni oli rikki pisskattu ja setä laitoin muovihosuun yhden lisävaipan, pyyhki pyllyni pinnan Septidin kostutetuula pumpulitukoilla ja sitten pissahousuissani jouduin jäämään eristykseen jonne setä tuli vähän ajan kuluttua antamaan lisää vitsaa ja tekemmään kaikkea muutakin joka teki kovin hyvää pepussani ja pippelissäni ja suussani.


      • 134
        pissapippeli kirjoitti:

        Mä oon sellainen vähän tuhma hoitopoika jo hiukan isompi noin 10v, mä oon joutunu poikakotiin kun lastenkodissa olin kovin tuhma ja leikin kiellettyjä pippelileikkejä.
        Poikakodissa on erityiset Laitos-plastikkihousut ja isoja suorakaidevaippoja.
        Kasvattajasetä pakotti ne mulle kun en heti suostunut pukemaan. Se otti mun posliinin pojanpyllyn paljaaksi ja otti mut lujaan otteeseen polelleen ja antoi mun pyllylle vitsaa tosi lujasti ja ankarana hoki: "laitakkos plastikkihousut..." Mun kintut sätkivät ja lupasin totella.
        Kuulkaa se oli uskomaton kokemus kun piiskatulle pyllylle nosti plastikkihousut.
        Sit mä pissasin sen vaipan ihan litimäräks. Olin ulkona poikakodin kurahousuissa ja tein pikku tuhmuutta. Käskin yhen pojan imemään mun pippeliä kun se pippeli oli ihan kovana kun pepussa kuumotti vitsanjäljet.
        Sit setä yllätti ja se tukasta laahasi mun kuritushuoneeseen joka on poikakosin sairastuvan takana erillinen piiskaushuone.
        Siellä se komensi mun laskemaan housut nilkkoihin niin että seisoin siinä sen edessä pelikissä plastikkihousuissa jossa lotisevan märkä paksu painava vaippa. Sit se setä laittoi mun piiskauspetiin jossa oli erityinen piiskausmuovilakana ja sen päällä poikkarilakana.
        Se laski mun plastikkihousut alas ja sieltä paljastui pissasta kiiltävä posliini pylly.
        Se alkoi vimmatun hakkaamisen vitsoilla ja se vain löi ja löi ja hoki jotain saastaisuudesta ja siitä että nyt otetaan paha irti huoripennusta.
        Lyöminen jatkui, se löi kauttaaltaan koko pyllyn alueelle ja myös reisien yläosiin. Tunsin kun olisin leijaillut pois kehostani, leijailin jossain onnen pilvissä tunsin miten paha lähtee sielustani ja saan apua.
        Olin onnellinen koska olin saanut pahan tekoni anteeksi, itkin setän syliin ja hän puhutteli minua; ei täällä poikia vihata vaan niistä välitetään niin että paha otetaan pois.
        Pyllyni oli rikki pisskattu ja setä laitoin muovihosuun yhden lisävaipan, pyyhki pyllyni pinnan Septidin kostutetuula pumpulitukoilla ja sitten pissahousuissani jouduin jäämään eristykseen jonne setä tuli vähän ajan kuluttua antamaan lisää vitsaa ja tekemmään kaikkea muutakin joka teki kovin hyvää pepussani ja pippelissäni ja suussani.

        Onneksi mä oon niin pienikokoinen että mulle mahtuu just noi 134 cm:set henkselikurahousut niitä on kiva pitää sisällä koti kurahousuina sopivan kireinä ja niitä löytyy paljon ja halvalla kirppareilta ja jotkut on onnens jo valmiiksi kurasia :-)


      • Sotku Santeri
        134 kirjoitti:

        Onneksi mä oon niin pienikokoinen että mulle mahtuu just noi 134 cm:set henkselikurahousut niitä on kiva pitää sisällä koti kurahousuina sopivan kireinä ja niitä löytyy paljon ja halvalla kirppareilta ja jotkut on onnens jo valmiiksi kurasia :-)

        Itte tykkään siitä nepparikurahaalarimallista [oli muotia 70-luvulla. vähan samanlainen malliltaan kuin vauvojen potkuhousut] Tulee turvallinen olo kun hoitosetä on pukenut mulle vaipat ja paksut muovivaippahousut ja muun varustuksen ja sitten kuviolliset nepparikurahaalarit, On turvallista lähtee ulos leikkimään......


      • mä vaan
        Sotku Santeri kirjoitti:

        Itte tykkään siitä nepparikurahaalarimallista [oli muotia 70-luvulla. vähan samanlainen malliltaan kuin vauvojen potkuhousut] Tulee turvallinen olo kun hoitosetä on pukenut mulle vaipat ja paksut muovivaippahousut ja muun varustuksen ja sitten kuviolliset nepparikurahaalarit, On turvallista lähtee ulos leikkimään......

        Heippa taas, mä tulin just kotiin ja vaihdoin kuivat. Tänään mulla oli kivaa. Mä olin metsässä ja mulla oli keltaset kurikset. Mä hypin siellä niissä ojissa, kun niissä on nyt paljon vettä ja niihin on tullu ohut jää pintaan. Sitten kun mä olin tulossa sieltä kotiin niin mua vastaan tuli yks tyttö. Sillä oli keltanen sadetakki. Se sano ett sen koira oli kadonnu ja pyys ett voisnks mä auttaa. Ei mulla ollu kiirettä. Me juostiin pitkin metsää ja huudettiin sen koiran nimee. Sitt se ilmesty sen ison ojan toiselle puolelle. se oli semmonen pieni valkonen koira. Ei se uskaltanu hypätä siitä yli. Mä sanoin ett mä meen sen hakee. Ja niin mä menin otin sen syliin, se oli märkä mutt mulla oli keltaset kurarukkaset. Se tyttö oli kauheen kiitollinen kun mä olin sitä auttanu. Se anto mulle pusun poskelle. Mä ihan punastuin. Sitt me käveltiin yhdessä samaan suuntaan ja sitt se tyttö kysy, ett lähtisinks mä joskus sen kaa kävelee metsään, se vois kans laittaa keltaset kurikset ainaskin sillon jos sataa. Mitäs mä teen, meenks mä vai? Pitäskö mun sillon jättää nää vaipat pois, jos se ei ymmärrä. Mut se jää kuiteskin joulun jälkeen, pian tulee joulupukki ja voi kun mä saisin ne vaaleenpunaset, mä niin odotan niitä...


      • 134
        lätäköitä.. kirjoitti:

        Nyt oli kaikki lätäköt jäässä tänä aamuna. Ei ollu kivaa, ei voinu hyppiä niissä. Ja sitten hiekkalaatikon hiekka oli ihan jäässä. Sitä ei saanu lapiolla yhtään. Tylsää. Sitten mä menin peffamäkeen. Mun peffa on vähän levee siihen. Se oli silleen kuurassa ja liukui kivasti. Sitä mä tein monta kertaa. Ja sitten mä keinuin. Mulla oli punaset kurikset. Mut kun ei voinu oikeesti tehdä silleen mitään niin mä läksin sitt kotiin. Mä päätin mennä vaatteet päällä suihkuun. Tai siis kuravaatteet. Mut kun mun takki on kuristen alla, niin se vesi kasteli mun sisähousut.Ja saappaisiin meni kans vettä. Ja vaippa kastu tai oli se jo märkä muutenkin. Mä kuivasin vaan kurikset päältä enkä riisunu niitä. Sitten mä menin syömään ja enkä mä riisunu niitä sittenkään vaan menin päiväunille. Sitten vasta kun mä heräsin, mulla oli vähän kylmä ja mä vaihdoin vaatteet. Mä laitoin kuivan vaipan ja punaset semmoset kumiset niinku sukkikset, mulla on semmosetkin. Ne haisee kivalle ja tuntuu. Ne mulla on nytkin. mä kirjotan taas lisää sitten, heippa.

        Tykkään kanssa hinkkailla keltasilla kuriksillani tyttökaverin äidin lantasia ratsastussaappaita niistä likastuu kivasti kurahousuni edusta :-) Taikka on sen sadetakinhihakin sisältä kiva päästellä...... !


      • tänään metsässä
        mä vaan kirjoitti:

        Heippa taas, mä tulin just kotiin ja vaihdoin kuivat. Tänään mulla oli kivaa. Mä olin metsässä ja mulla oli keltaset kurikset. Mä hypin siellä niissä ojissa, kun niissä on nyt paljon vettä ja niihin on tullu ohut jää pintaan. Sitten kun mä olin tulossa sieltä kotiin niin mua vastaan tuli yks tyttö. Sillä oli keltanen sadetakki. Se sano ett sen koira oli kadonnu ja pyys ett voisnks mä auttaa. Ei mulla ollu kiirettä. Me juostiin pitkin metsää ja huudettiin sen koiran nimee. Sitt se ilmesty sen ison ojan toiselle puolelle. se oli semmonen pieni valkonen koira. Ei se uskaltanu hypätä siitä yli. Mä sanoin ett mä meen sen hakee. Ja niin mä menin otin sen syliin, se oli märkä mutt mulla oli keltaset kurarukkaset. Se tyttö oli kauheen kiitollinen kun mä olin sitä auttanu. Se anto mulle pusun poskelle. Mä ihan punastuin. Sitt me käveltiin yhdessä samaan suuntaan ja sitt se tyttö kysy, ett lähtisinks mä joskus sen kaa kävelee metsään, se vois kans laittaa keltaset kurikset ainaskin sillon jos sataa. Mitäs mä teen, meenks mä vai? Pitäskö mun sillon jättää nää vaipat pois, jos se ei ymmärrä. Mut se jää kuiteskin joulun jälkeen, pian tulee joulupukki ja voi kun mä saisin ne vaaleenpunaset, mä niin odotan niitä...

        heippuli, mä olin taas mun metsäretkellä siellä oli vähän lunta maassa ja mulla oli punaset kurikset tänään. Sitten se tyttö jolla oli se koira mitä mä löysin niin tuli mua vastaan ja se moikkas mua. Mä kans moikkasin. Se jutteli kaikkee ja me ruvettiin kävelee yhdessä se koira juoksi siinä jaloissa. Sitt se kerto ett se on joku riiläns toimittaja ja tekee juttuja yhteen lehteen. Hui mä ajattelin. Se kysy ett oisinks mä valmis juttelee sen kaa tästä mun kuristouhusta se laittas sen johonkin juttuun mukaan miss on kaikkee vissiin tämmöstä vähän vinksahtanutta emmä muista mikä se lehti oli emmä ainakaan ole lukenu semmosta se on vissiin joku aikuisten lehti tai joku. Nyt mun täytyy kysyä tädiltä, voinks mä jutella semmosen tytön kaa. Jos ne ottaa kuvia ja sitten mun kaikki tutut ja sukulaisetkin näkee miten höperö mä oon. Hei kertokaa nyt muutkin mitä mä teen tää on mulle ny iso ongelma.


      • A.Kurakorpi-Kylmäojaniemi
        tänään metsässä kirjoitti:

        heippuli, mä olin taas mun metsäretkellä siellä oli vähän lunta maassa ja mulla oli punaset kurikset tänään. Sitten se tyttö jolla oli se koira mitä mä löysin niin tuli mua vastaan ja se moikkas mua. Mä kans moikkasin. Se jutteli kaikkee ja me ruvettiin kävelee yhdessä se koira juoksi siinä jaloissa. Sitt se kerto ett se on joku riiläns toimittaja ja tekee juttuja yhteen lehteen. Hui mä ajattelin. Se kysy ett oisinks mä valmis juttelee sen kaa tästä mun kuristouhusta se laittas sen johonkin juttuun mukaan miss on kaikkee vissiin tämmöstä vähän vinksahtanutta emmä muista mikä se lehti oli emmä ainakaan ole lukenu semmosta se on vissiin joku aikuisten lehti tai joku. Nyt mun täytyy kysyä tädiltä, voinks mä jutella semmosen tytön kaa. Jos ne ottaa kuvia ja sitten mun kaikki tutut ja sukulaisetkin näkee miten höperö mä oon. Hei kertokaa nyt muutkin mitä mä teen tää on mulle ny iso ongelma.

        Unohda tuollaiset lehtijutut. Netissä saa jo tarpeeksi julkisuutta, sitäpaitti ei sitä tiedä kuinka ammattitaidottomasti kirjoitettu juttu siitä saattaa tulla=negatiivistä julkisuutta koko alalle.


    • Kuris

      Ajattelin jos tänään sataa laitan illalla keltaset kuravaatteet päälle ja meen kuraan temmeltämään ,tossa kaupungilla makasiinien kohdalla näyttää kivasti olevan kovin mutaista ja kuraista jos menis vaikka sinne pyörimään.... ?

      • Kuris

        Kivaa oli ei vaan näkyny kavereita mutta sitä kuraa oli aivan kauheesti ja olin yltä päältä kurassa ja mudassa :-) kun siellä pyörin !


    • pinkit kurikset

      Voi että mä oon nyt onnellinen, Pukki toi mulle ne pinkit kurikset. Ne on vähän pienet, mutta ei se haittaa. Ne on mulla nyt päällä. Ne haisee ihan kivalta. sitten se toi mulle kans samanvärisen sadetakin ja kurahanskat. Sitten mun pitäis vielä jostain saada sen väriset saappaat. Niitä mulla ei oo. Näitä mä en viitti sotkee. Nää on niin ihanat. Mä sotken vaan noita mun punasia ja keltaisia kuriksia. Nää mulla on ollu yölläkin päällä. Ne on niin pehmoset. Mä pistän tyynyn mun haarojen väliin ja sitten mä ratsastan sillä tyynyllä. Se tekee semmosen kivan olon. Mulla tuli kerran jotain tahmeaa housuun kun mä ratsastin silleen. Mitähän se oikein on. Huomenna mä taas pääsen ulos telmii.

    • ja sitten kurikset jalkaan

      Mä tykkään, kun mä saan pitää kuriksia ja että ne tulee kans kurasiks sillon kun ne on päällä. Ihan puuhatessa lumessa ne vaan kastuu. Ja pakkasella mulle laitetaan talvihaalari. Mä olin tänään mun salaisessa ojassa ja siinä oli vielä vettä. Mä konttasin siinä ja meni vähän vettä kurarukkasten sisällekin. Ja sitten meni kans saappaaseen, vaikka mulla oli kurikset niitten päällä. Nyt ne kuivuu eteisessä. Jos joku tulis niin se vois vähän ihmetellä, kun eteisessä on punaset kurikset kuivumassa ja ne rukkaset ja saappaat. Huomenna mä pääsen paukuttaa raketteja, kyllä ne myi mulle, vaikka mulla ei ollu henkkaria mukana. Kai mä oon sen verran aikuisen näkönen. Telkkarissa sanottiin että sillon yöllä satais. Sillon olis kiva mennä torille kuriksissa ja paukutella niitä raketteja. Mä toivon ett kaikille tulis kiva uusi vuosi ja satais paljon ja mä saisin lisää kavereita ja uudet kurahanskat kun niihin on tullu reikä.

      • juhlii

        siellä on muitakin mun ikäisiä, mä laitan vaipan alle, ettei tartte käydä vessassa. sitten mä laitan semmoset ohuet kurikset tai ei ne oikeesti oo kurikset, mutta se plastiikki tuntuu kivalta iholla tavallisten housujen alla. Täti ei anna mun laittaa kuriksia kun ne muut voi ihmetellä liikaa ja sitä täti ei haluu. Mut mä otan kurikset laukkuun mukaan rakettien kaa. Kyllä mä aion laittaa ne päälle kun mennään illalla ulos ampuu. Siellä on tyttöjäkin, mut niillä ei varmaan ole kuriksia mukana. mut niitten kanssa voi tanssia, mitähän ne tykkää jos niitten käsi sattuu tonne..niin jos ne tuntee ett mulla on pömppövaippa. Mut en mä välitä siitä jos me tanssitaan silleen hiljaisia niin sillon sen käsi varmaan tuntee tosta pepun päältä kun mulla on siellä semmonen suorakaidevaippakin vielä lisäimuna, tai emmä tiedä, kai siellä on vaan diskoo. Mut nyt mua vähän jännittää niin että tuli pissat vaippaan täti vaihtaa kyllä kuivat ennenkuin lähetään. ois kiva kun kaikille tulis ihan hyvä uusi vuosi, uusia kavereita ja uusia kuriksia ja rapakelejä ja peffamäkiä kun saatas lunta ja kaikkee kivaa.


      • ei satanu
        juhlii kirjoitti:

        siellä on muitakin mun ikäisiä, mä laitan vaipan alle, ettei tartte käydä vessassa. sitten mä laitan semmoset ohuet kurikset tai ei ne oikeesti oo kurikset, mutta se plastiikki tuntuu kivalta iholla tavallisten housujen alla. Täti ei anna mun laittaa kuriksia kun ne muut voi ihmetellä liikaa ja sitä täti ei haluu. Mut mä otan kurikset laukkuun mukaan rakettien kaa. Kyllä mä aion laittaa ne päälle kun mennään illalla ulos ampuu. Siellä on tyttöjäkin, mut niillä ei varmaan ole kuriksia mukana. mut niitten kanssa voi tanssia, mitähän ne tykkää jos niitten käsi sattuu tonne..niin jos ne tuntee ett mulla on pömppövaippa. Mut en mä välitä siitä jos me tanssitaan silleen hiljaisia niin sillon sen käsi varmaan tuntee tosta pepun päältä kun mulla on siellä semmonen suorakaidevaippakin vielä lisäimuna, tai emmä tiedä, kai siellä on vaan diskoo. Mut nyt mua vähän jännittää niin että tuli pissat vaippaan täti vaihtaa kyllä kuivat ennenkuin lähetään. ois kiva kun kaikille tulis ihan hyvä uusi vuosi, uusia kavereita ja uusia kuriksia ja rapakelejä ja peffamäkiä kun saatas lunta ja kaikkee kivaa.

        kun paikuteliin raketteja, ne oli hienoja, muutkin paukutteli. Mä oon juonu aikuisten juomaa, ja nyt mua väsyttää. Mä oisin vielä tanssinu sen yhden tytön kaa, mutta toi täti pakotti mut lähtee kotiin. Mut mä sovin ett mä voin joskus lähtee sen tytön kaa kävelee. se ei tiä ett mulla on aina kurikset päällä. Enkä mä kertonu vaipastakaan kun ei se kyselly. Mut se oli kiva tyttö. Meillä synkkas. Me juteltiin maailmanpolitiikasta ja ympäristöongelmista ja nanoteknologiasta. Se oli aika hyvin ajan tasalla niinkun mäkin oon. Must tuntu, että sitä ei haittais vaikka mulla oliski aina vaipat jalassa. Mut nyt m meen sänkyyn ja laitan ne vaaleenpunaset kurikset jalkaan ja otan sen nuken siihen haarojen väliin ja vähän ratsastan silla, sitten mä nukahdan.


      • sen tytön kaa
        juhlii kirjoitti:

        siellä on muitakin mun ikäisiä, mä laitan vaipan alle, ettei tartte käydä vessassa. sitten mä laitan semmoset ohuet kurikset tai ei ne oikeesti oo kurikset, mutta se plastiikki tuntuu kivalta iholla tavallisten housujen alla. Täti ei anna mun laittaa kuriksia kun ne muut voi ihmetellä liikaa ja sitä täti ei haluu. Mut mä otan kurikset laukkuun mukaan rakettien kaa. Kyllä mä aion laittaa ne päälle kun mennään illalla ulos ampuu. Siellä on tyttöjäkin, mut niillä ei varmaan ole kuriksia mukana. mut niitten kanssa voi tanssia, mitähän ne tykkää jos niitten käsi sattuu tonne..niin jos ne tuntee ett mulla on pömppövaippa. Mut en mä välitä siitä jos me tanssitaan silleen hiljaisia niin sillon sen käsi varmaan tuntee tosta pepun päältä kun mulla on siellä semmonen suorakaidevaippakin vielä lisäimuna, tai emmä tiedä, kai siellä on vaan diskoo. Mut nyt mua vähän jännittää niin että tuli pissat vaippaan täti vaihtaa kyllä kuivat ennenkuin lähetään. ois kiva kun kaikille tulis ihan hyvä uusi vuosi, uusia kavereita ja uusia kuriksia ja rapakelejä ja peffamäkiä kun saatas lunta ja kaikkee kivaa.

        mä soitin sille, jonk kanssa mä tanssin sillon ku mä kerroin. Ensiks mua vähän hävetti mut kun ulkona sillai tihutti niin mä laitoin tummansinisen sadetakin ja samanväriset henskelihousut ja mustat saappaat. Silleen ett mä en ois niinku pelästyttäny sitä, jos mä oisin tullu keltasissa kuriksissa. Se katteli kans ulos keittiön ikkunasta ja kun siellä tosiaan satoi, niin se laitto pitkän punasen sadetakin ja punaset saappaat jalkaan. Sitten me mentiin. Siinä on sellanen metsäpolku ja sitä me käveltiin. Juteltiin kaikkee se opiskelee ja sillä on tenttejä. Kyllä mä osaan olla ihan fiksukin jos mä haluun. Ei me juteltu oikeesti kuriksista mä ajattelin että mä jätän sen ens kertaan vaikka. Mutt kun mä sitten kävelin yhen lätäkön läpi ja hyppäsin siinä niin ett kuravesi loisku, niin se nauro ja sano ett sitä sekin ois halunnu joskus tehdä, mutt kun sen edelline poikakaveri tykkäs ett se on ihan lapsellinen. Mä sanoin että mun kaa se saa vaikka istahtaa keskellä lätäkköä tai hyppiä ihan mitä vaan kun mäkin tykkään siitä. Ei se nyt kuitenkaan hypänny. Ehkä ens kerralla. Mä voisin kutsua sen joskus meille mä voisin vaik tarjota sille keltasta jaffaa.


    • kurikset päällä

      Heippa vaan, nyt mä kerron mitä mä tein äsken. Mä olin ulkona puistossa yksinäni ja sitten mulle tuli hinku saada karkkia. Mulla oli verrarin taskussa vähän rahaa niin mä menin hiekkaisissa kuriksissa kauppaan. Mä putsasin kyllä hiekkaa pois siinä pihalla ennenkun mä menin sisään. Siellä sisällä ne mun kurikset kahis silleen kovaa ei sitä ulkona huomaa. Ne tädit siellä kaupassa vähän katto mua. Sitten mä ostin ne karkit ja kun mä menin kassalle niin mun piti kaivaa ne rahat sieltä verrarin taskusta mun piti avata toi olkaneppari ett mä sain ne sieltä. Mun kurarukkaset oli siinä tiskillä. Se kassatyttö vähän hymyili ja mä hymyilin sille takasin. Sitten mä menin takas puistoon ja nyt mä tulin kotiin syömään.

    • se lapsekas kirjoittaja

      Tuo viimeisin kirjoitus oli tarkoitettu täkyksi, jolla olisi saatu hiukan lisää eloa tähän viestiketjuun, Koska suurin osa lukijoista tajusi koko tarinaketjun mielikuvitustuotteeksi vain yksi vastaus tuli kohtuuajassa. Mitäs jos kertoisin, että tuossa viestissä oli totuuden siemen? Ehkä alan harrastajat saavat kuulla jotain tuon suuntaista tässä lähiaikoina.

      Oli mielestäni positiivista, että lukukertojen määrä lisääntyi ihan kiitettävästi vaikka viestiketju oli jo viidennellä sivulla. Se osoitti, että tällaisten aiheiden lukijoita löytyy. En pitäisi pahana, vaikka tähän tulisi vielä jonkinlaista jälkikommentointia, ja ehkä jopa ehdotuksia uusista aiheista.

    • kurahousuprinsessa

      Heippa vaan. Eilen olin ulkona isosiskon kanssa ja ennen ulkoilua se laitto mulle vaipan etten pissais housuun. Kun isosisko oli saanu vaipan mun päälle niin se puki mulle sukkahousut ja kivan punasen pitkähihasen. Kun mulla oli sisävaatteet päällä minun piti yrittää pukea itse toppahaalari päälleni mutta, en saanut sitä kunnolla päälleni ja isosisko auttoi mua sen pukemisessa. Toppahaalarin päälle isosisko puki mulle rukan keltasen sadetakin ja siniset kurarukkaset. Sadetakin päälle isosisko auttoi mua pukemaan vielä rukan punaiset henkselikurahousut jonka jälkeen olin valmis ulos lähtöön. Koska itse olen 5vuotias ja isosisko 10vuotias niin minä jouduin odottamaan kuraeteisessä kuravaatteet päällä isosiskoa että hän saisi puettua omat kurahousunsa ja sadetakkinsa päälleen. Olin isosiskolle kateellinen koska hänellä oli rukan vihreät kurahousut jotka minä olisin halunnut. Ulkona sisko vei mut meidän pihan hiekkalaatikolle jossa tehtiin yhdessä autoteitä ja maatila. Kesken hiekkalaatikkoleikkien minulta tuli pissat vaippaan kun leikin niin innokkaasti. Mentiin hiekkalaatikolta isosiskon kanssa pyllymäkeen jossa meidän kurahousut liukui hyvin. Kun laskettiin pyllymäkeä niin minulta tuli kakat vaippaan ja vähänajan kuluttua isosisko kysyi minulta että, onko sulla vaippa vielä kuivana? Johon vastasin että on kuiva ja sisko vastasi että hyvähyvä. Kun kello tuli jo 5 niin sisko sanoi että nyt meidän pitää mennä sisälle. Kotona sisko riisui minulta kuraeteisessä kuravaatteet ja toppahaalarin pois. Sisko sanoi vanhemmalle isosiskolle että voisko se tarkistaa mun vaipan kun minusta lähti vähän hajua. Vanhempi isosisko riisu multa pitkähihasen ja sukkahousut ja haistoi että mulla on tullut vaippaan tavaraa. Vanhempi isosisko otti sen mun märän ja haisevan vaipan pois ja heitti sen roskikseen ja sitten mut pestiin suihkussa. Suihkun jälkeen mulle vaihdettiin puhdas vaippa, jonka päälle laitettiin liilat legginssit ja muumi paita.

    • kurahousuprinsessa

      Heippa taas. Tänään olin päiväkodissa ja oli tosi mukava päivä. Onneks tänään satoi paljon niin pääsi käyttä kuravaatteita. Aamupuuron ja leikkien ja satuhetken jälkeen oli ulkoilun vuoro, hoitotädit auttoivat koko ryhmää pukemaan kuravaatteet. Kun muut pukivat kuravaatteitaan päälle ja oli saanut juuri haalarin vetoketjun vedettyä ylös niin en löytänyt omia kuravaatteitani mistään ja ne olivat kääneet kotiin. Onneksi päiväkodissa oli varalla kuravaatteita, sain itselleni keltaiset kurahousut ja vihreän sadetakin ja kurarukkaset. Kun kokonryhmä pääsi ulos menimme muutaman leikkikaverini kanssa hakemaan lapiot ja ämpärit ja aloimme leikkimään kuralätäkössä. Meidän päiväkodin hoitotädit on kivoja kun nekin pukee sadesäällä kurahousut ja sadetakit päälleen. Yksi niistä hoitotädeistä jolla oli päällään liilat kurahousutja musta sadetakki,tuli kysymään meiltä kun leikittiin lätäkössä että mitä me tehdään. Niin vastattiin että patoa me rakennetaan, se hoitotäti lähti hymyillen pois. Yhessä vaiheessa kesken padon rakennuksen mulle tuli hirveä pissahätä ja kun meidän päiväkodin pihalla on sellanen puska minkä taakse voi mennä niin ajattelin mennä sinnne pissalle ku en halunnut mennä sisälle pissalle. Kun lähdin lätäköltä pusikkoa kohti niin mun yks tyttöleikki kaveri tuli mukaan ja en huomanu sitö ku vasta siellä puskan takana. Kun pääsin puskan taakseja huomasin tytön ja se kysy että miks tulin tänne niin sanoin sille että tulin pissalle. Sit se tyttö sanoi että sullahan on vaippa ja sillon tajusin että voisin vaa pissaa vaippaan. Se tyttö sano et se oli just ite pissannu vaoppaan ja että se oli kivaa, niimpä mäkin sit åäätin pissata vaippaa. Mentiin sen tytönkaa jatkaa leikkejä ja sit meidän pitiki jo mennä sisällr ja riisua kuravaatteet kuraeteisessä. Sillä tytöllä oli kivat muumi saappaat, punanen sadetakki, punaset kurarukkaset ja oranssit pallokuvioiset kurahousut. Kun kaikli oli riisuutunut ja käyny pesemässä kädet niin, yks hoitotäti haistoi että mullaja sillä tytöllä oli vaipassa vähän muutakin kuin pissaa ja sit se hoitotäti vaihto mulle ja sille tytölle vaipat ja päästiin syömään ja sit päiväunille. Ruoan aikana olin juonut paljon maitoa. Kun päästiin päiväunille niin pissasin vaippaani ja sitten nukahdin nalle kainalossani. Päikkäreiden jälkeen leikittiin ja sitten muita ryhmäläisiä tultiin hakemaan kotiin. Mua ja sitä tyttöä tultiin hakemaan viimeisenä. Mua tultiin hakemaan autolla niin ei tarvinnu kävellä sateessa. Sitä tyttöä tumtiin hakemaan kävellen ja kun oltiin samaan aikaan eteisessä niin se joutu puke saappaat ja kurahousut ja olin sille vähän kade ku mäkin olisin hannu pukee kurahousut. Kotiin kun pääsin niin katsoin lastenohjelmat ja sitten söin ja vaihdoin itselleni vaipan ennen yöunille menoa. Nukahdin hyvin ja näin ihania unia kurahousuista ja kuraleikeistä.

    • häirikkö-olet

      Eikä sulla kestänyt kuin kymmenen vuotta tulla vanhalla jutulla häiriköimään

    • pienikurapoika

      Heippa! Olin tänään puistossa leikkimässä ja menin sinne mun uudella polkupyörällä. Oli kiva kun ennen puistoon lähtöä hoitotäti laitto mut selälleni makaamaan vauvanhoitopöydälle ja mulle vaihdettiin hieno uus vaaleenpunanen vaippa. Mulle laitettiin pitkät kalsarit ja pitkähihanen villapaita päälle ennen ku mut laitettiin Reiman haalariin. Kun Mulla oli haalari ja kypärä myssy päässä niin hoitotäti toi mulle mun sinisen sadetakin, siniset kurarukkaset ja punaset kurahousut. Hoitotäti autto mua pukemaan sadetakin ja kurarukkaset mutta halusin itse pukea kurahousut koska olen isopoika ja halusin vain päästä sujauttamaan kurahousut päälleni. Kun me lähdettiin ulos niin hoitotäti sanoi että me mennään tänään polkupyörillä puistoon ja sit me mentiin pyörävarastoon hakee tädin ja mun polkupyörät. Matkalla puistoon mä ajoin jokaisesta vesilätäköstä jotta mun kurahousut menis ihan märäks ja kiiltäviks. Kun päästiin puistoon niin menin heti hiekkalaatikolle ja rupesin leikkimään isoilla autoilla. Sit kans menin keinumaan ja hoitotäti tuli tuomaan mulle tuttipullosta juotavaa ja sit juomatauon jälkeen hoitotäti anto mulle kovat vauhdit ja multa tuli kakat vaippaan mut se tntu toisaalta tosi mukavalta ja keinumisen ja muutaman liukumäen laskun jälkeen menin hoitotädin syliin. Hoitotädin sylissä pissasin vaippaan ja sit me lähettiinki jo kotiin päin. Tuntu muuten tosi hassulle kun oli märkä vaippa päällä ja piti istua pyörän satulaan ja polkea kotiin. Kotona riisuin kuravaatteet ja haalarin pois ja mut laitettiin nukkumaan märkä vaippa päällä ja se oli kivaa.

    • s2011

      olen samanlainen mutta minun ei tarvitse kuvitella olevani 6-vuotias

    • kurahousuvaippailija

      Mun vaippa oli eilen aamulla märkä ku olin ollu yötä mun perhepäivähoitajalla. Se mun perhepäivähoitaja vaihto mulle uuden kuivan vaipan ennen aamupalaa. Syötii aamupalaa sen hoitajan oman pojan kaa ja sit katottii lastenohjelmii ja ooteltii että muut hoitolapset tulee. Kun muut hoitolapset oli tullu ja oltii askarreltu yhessä nii oli aika lähtee ulos. Ulkona oli satanu koko yön ja siellä oli märkää ja vettäkin sato vielä vähän. Meijän hoitolasten piti pukee kuravaatteet päälle ennen ulos lähtöö. Kun minä ja sen hoitotädin lapsi oltii saatu puettuu välikausihaalarit päällemme niin se hoitotäti meni vaihtamaan vielä nopeesti yhtien kaksostyttöjen vaipat ku ne on 4vuotiaita. Me jäätiin sen pojan ja yhen meijän ikäsen(6v) tytön kanssa pukemaan kuravaatteita. Se tyttö puki päälleen jotkut liilat kurahousut, mustat kurarukkaset ja keltasen sadetakin. Hoitotädin pojalla oli ruskeat kurahousut, siniset kurarukkaset ja sininen sadetakki. Mä puin päälleni vaaleensiniset kurahousut, mustat kurarukkaset ja keltasen sadetakin. Ennen kun se hoitotäti tuli takas kaksosten kaa niin minä ja se tyttö kosketeltii sen hoitotädin pojan alapäätä ja yritettii saada se pissaamaan sen vaippaan hihihiii. Yritettii sen tytön kaa alkaa riisuu siltä pojalta kurahousuja ja haalaria koska haluttii nähä sen vaippa. Onnistuttii saamaan sen pojan välikausihaalari ja kurahousut vedettyy nilkkoihin asti ja just ku ehittii hetki kosketella ja haistella sen ihanaa housuvaippaa niin, se hoitotäti tuli niitten kaksosten kaa takas eteiseen. Se hoitotäti ei älynny mitä sen tytön kaa oltii tehty ku se vaa komenti sen poikaa laittaa vaatteet päälle että päästään ulos. Ulkona hoitotäti laitto kaksoset istumaan rattaisiin ja niillä molemmilla oli muumi saappaat, punaset kurarukkaset, ruskeet sadetakit ja punaset kurahousut. Kun päästiin leikkipuistoon niin leikittii sen tytön ja hoitotädin pojan kans hiekkalaatikolla ja kokkailtiin kaikkee kivaa. Yhessä kohtaa leikkejä pyydettii sitä poikaa tulemaan yhen vajan taakse minne kukaa ei nähny. Siellä vajan takana ruvettiin sen tytön kaa riisumaan sen pojan haalaria ja kurahousuja pois. Saatii taas ne vedettyy nilkkoihin ja alettii sen tytön kaa koskettelemaan ja painelemaan ja haistelemaan sen pojan vaippaa. Huomattiin sen tytön kaa että sen pojan vaipan etumus oli vähän kellertävä eli se oli pissanu vaippaan. Se tyttö ehdotti että riisutaan sen pojan vaippaki pois ja se poika meni ihan hämileen. Saatiin vedettyä sen housuvaippa pois ja siltä ei ollu sentää tullu kakkaa. Saatiin se vaippa alas niin alettiin sen tytön kaa hipelöimään sen pojan pientä pippeliä. Se tyttö otti sen pojan pienestä pippelistä kiinni ja alko imee ja nuolee sitä vähän. Samaan aikaan mä koskettelin ja hieroin sen pojan kehoa ja se näytti nauttivan siitä. Se tyttö lopetti sen imemisen ja alko pussailemaan sitä poikaa ja mä päätin ottaa sen pojan pippelin mun suuhun ja imin ja nuolin sitä jonkun aikaa. Jossain vaiheessa se poika alko ottamaan multa haalaria ja kurahousuja pois ja sen jälkeen ku se oli saanu ne pois se alko tunkemaan sen pientä pippeliä mun peppuun ja se tuntu tosi kivalta. Lopetettiin jossain vaiheessa meijän omat leikit ja mentiin laskeman liukumäkeä ja kiipeilemään kiipeilytelineeseen. Ku oltii kiipeilemässä kiipparissa nii multa tuli kakat vaippaan ja sit mentiin liukumäkeen ja siellä mulla tuli pissat. Kun multa oli tullu pissat ja kakat vaippaan ja laskin liukumäkee niin se tuntui tosi mukavalta ku märkä ja täysinäinen vaippa pömpötti kurahousujen ja haalarin alla. Kun tuli aika lähtee takas hoitotädin kotiin nii me mentii hoitotädin luokse ihan kuraisina ja sen jälkee käveltiin hoitotädin kotiin. Hoitotädin luona hoitotäti pakotti mut, sen tytön ja hoitotädin pojan kylpyhuoneeseen riisumaan kuravaatteet pois. Kun me kaikki kolme oltii saatu riisuttuu kuravaatteet ja välikausihaalarit pois niin meijät pakotettiin suihkuun. Me otettiin sisävaatteet pois ja mentiin vaa vaipat päällä suihkuun ja se vasta tuntuki kivalta ku suihkun vesi paisutti vaippaa entisestää. Me kyl päätettiin riisuu ne meidän pissaset ja kakkaset vaipat pois ja laitettiin ne roskiin ja jatkettiin suihkussa oloa. Suihkussa se tyttö pyys mua tutkiskelemaan sen pimpsaa ja se näytti kivalta ja päätin alkaa nuolemaan sitä ja samalla se hoitotädin poika alko tunkemaan sen pientä pippeliä mun peppuun. Olin ihan haltioissani ja ennen ku lopetettiin suihkussa olo niin se tyttö halus vielä imeä mun pippeliä ja lyödä mua pepulle. Suihkun jälkeen hoitotäti laitto meijät kolme vauvanhoitpöydälle ja vaihto meille uudet kuivat vaipat ja sen jälkee leikittiin vaan ne vaipat päällä ennen kun meille puettiin boddypuvut. Syötiin välipalaa ja sen jälkeen meidät laitettiin nukkummaan päikkäreitä. Päikkäreiden aikana multa tuli pissat vaippaan ja päikkäreiden jälkeen mua tultiin hakemaan kotiin. Kotona mulle vaihdettiin vaippa ja kävin vielä ulkona leikkimässä kuraleikkejä ja illalla katoin lastenohjelmat ja sit vaihoin itelleni pinkin vaipan ja menin nukkumaan.

      • Djsjdjdj

        Nyt alkaa stoorit olla jo aika häiriintynyttä settiä....


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      16
      1216
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1149
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      3
      1149
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1118
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1114
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1105
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe