moi. mulla olis sellanen hiton nolo kysymys. ostin elämäni ensimmäisen' dildona tollasen superhärvelin (pyörii ja tärisee ja vaikka mitä :). no se on ollut hyvä ja noin, mut silti mua on alkanut mietityttämään, et miten te käytätte sitä. tää on oikeesti tosi noloa, koska en oo kauheen kova juttelemaan näistä jutuista, ja silti sitä on tullu toimittua jossain kohtaa vähä useemmanki ukon kanssa. mut siis.. käytättekö te sitä niinku kyrpää, vai annatteko vaa olla siellä, vai mitä? no ei mulla muuta. kiitos jo etukäteen, jos joku vaivautuu vastaamaan.
dildon käyttö
8
14422
Vastaukset
- ...nautintoa...
- kaikkeen makuun
Lähinnä stimuloin pelkkää klitorista tai ratsastan peitolla dildo sisässäni.
- aito ihmetteliä
kuinka vain kunhan saat siitä nautintoa
- sulle
ai käyttöohjeita dildolle ... no kun olet sopivassa paikassa, sopivaan aikaan, sopivassa vireessä ... luet vaikka ensin "mukavia" kirjeitä ystävältä ... pistät silmät kiinni ja autat dildoa hiljaa hiipimään sisääsi ... ja noin ... niin luulenpa että jatko menee liikutteluineen ja surinoineen aivan luontevasti .. kerroppa kuinka kävi? ... ja kerro salainen maili-osoitteesi ....
- Anonyymi
juuri niinhän se menee
- Anonyymi
En käytä
- Anonyymi
En käytä sitä
- Anonyymi
Käytä niin vaikka laitat peiton kulmaan menet polvilleen ja alat hankaamaan sitä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721147
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37551Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489- 49487
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45482