Heips, olen tilaamassa Englannista perämoottoreita ensi kesäksi isohkoon moottoriveneeseeni, onko parempi laittaa 2 x 300 hv vai 3 x 200 hv ja miksi?
2 vai 3 perämoottoria?
5
1379
Vastaukset
- Pöristelijä6364
Kannattaa laittaa 6x100 Jos sattuuu muutama leviämään matkalla, pääsee viä kotiin
- kyllä laittaisin
6*135
- ..i..
20 * 30hp. joista 10 paritahtisia ja 10 nelareita.
- Sitte
Vetämään uistinta sillä sinun veneellä,jooko?
Mulle on muuten sama se moottorien määrä, mutta ääni ratkaisee.
Mitä sitä ostamaan niitä nykyisiä nelitahtisia, kun ei niissä oo moottorin ääni, mutta kun ostat kolme niitä Evarin tai Johnssonin 8-sylinteristä kilpaviritteistä perämoottoria, niin alkaa olla oikeaa JYLINÄÄ ja keretään ahvenkarikolle. - F115
Kolme perätuupparia on aina vähän tasapainoton yhdistelmä, koska pyörimissuunnat ei mene tasan. Sitäpaitsi lisääntyneen vastuksen johdosta pitäisi samaan suorituskykyyn yltääkseen laittaa varmaankin 3 x 250.
Myös paino puoltaa kahden koneen käyttöä. Kaikkien veneiden perä ei oikein jaksa kannattaa kolmea konetta, ellei venettä ole vartavasten siihen suunniteltu. Jos vaikka kertoisit mikä vene on kyseessä, niin olisi helpompaa neuvoa. Tietysti jos kyseessä on mielikuvitusvene, niin kuin ilmeisesti aika moni olettaa, niin ei ole mitään väliä. Tällöin suosittelen ehdottomasti 4 x 275 Veradoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651566
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45488Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185422- 26419