Toi Florida-Ducks... Ankat johti jo 2-4 ja hyvältä näytti sit reilu minuutti ja 4-4... Toivottavasti Ducks voittais kun muut menny oikein. No jännitystä on ainakin. On saanu Duckseilla niin hyvin että uskon että tänään tulee tasuri tai 1... no Katsellaan... Teemu sais tehdä ratkasun...
Huima Peli
14
319
Vastaukset
- Raipe
ei voi enää paljoo jänneks mennä... Kohta Jokinen tasottaa varmaan....
- ...
4-2 johdon tyrivät ...kupongilla on anaheimille. voivoi
- ...
KYLLÄ! KYLLÄ! NYT PIDETÄÄN SIINÄ POIJJAAT :D
- Raipe
Kiva kun tuli muutakin seuraa jännitteleen... tosi jänniks menee.. älkää sit pettykö hirveesti jos ei voittoo tuu mut saumat viä on. aamulla aikanen herätys huominen menee Adrenaliini voimalla. Teemu tee yks....
- Raipe
Raipe kirjoitti:
Kiva kun tuli muutakin seuraa jännitteleen... tosi jänniks menee.. älkää sit pettykö hirveesti jos ei voittoo tuu mut saumat viä on. aamulla aikanen herätys huominen menee Adrenaliini voimalla. Teemu tee yks....
Toivotaan että mun tunne on nyt väärin........
- ...
Raipe kirjoitti:
tiukat paikat on juu
Raipe kirjoitti:
minä oon veikannu kans tätä peliä ja tapana on ollu että tasoitus tulee sekunttia/paria ennen loppua:(
- ...
veikkausmestari kirjoitti:
minä oon veikannu kans tätä peliä ja tapana on ollu että tasoitus tulee sekunttia/paria ennen loppua:(
Usein sattuu ja tapahtuu, Nim. monari ketuilleen kahdella tyhjiin tehdyllä maalilla
... kirjoitti:
Usein sattuu ja tapahtuu, Nim. monari ketuilleen kahdella tyhjiin tehdyllä maalilla
mutta tärkeintä että jännitys säilyy viimiseen asti;) syödään sitten kaurapuuroa huomennaki, jos tasotus tulee:Dheh
... kirjoitti:
loppuhan se peli vihdoin
- Raipe
... kirjoitti:
Mahtavalta tuntuu... noi rahat tuli tarpeeseen.... Adrenaliini virtaa ja voitontunne mahtavaa... Onnittelut teille kaikille muillekin ja nautitaan tästä tunteesta... Huomisen pelit jätän väliin... kaks päivää menny ihmeen Hyvin... Go Ducks Go..... Mahtavaa
- ...
veikkausmestari kirjoitti:
loppuhan se peli vihdoin
paistaa se aurinko veikkauspalstallekin
Raipe kirjoitti:
Mahtavalta tuntuu... noi rahat tuli tarpeeseen.... Adrenaliini virtaa ja voitontunne mahtavaa... Onnittelut teille kaikille muillekin ja nautitaan tästä tunteesta... Huomisen pelit jätän väliin... kaks päivää menny ihmeen Hyvin... Go Ducks Go..... Mahtavaa
no voitin mä anaheimilla melkee 8euroa:D columbuksen pitäis voittaa niin sitte tulis vähä enempi. en tälläkertaa kauheasti panostanu ja senhän tietää että voittaa heti kun pudottaa roimasti panosta.
Raipe kirjoitti:
Mitä tiukempaa, sen hienompi voitto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa1112722Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava621724SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän171720Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2671608Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --111564Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue271268Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.271139Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411062Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?831031RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041022