Nukkumaijatar

Siniset pullot

Kesä. Kotipihallani musiikkitilaisuus loppumai-
sillaan. Mieskin, josta olen kiinnostunut, oli kuuntelemassa orkesteria: valkoinen pusero ja mustat housut, seisoi yksinään. Muutakin yleisöä,
en tuntenut.

Yleisö oli ilm. juonut alkoholia, koska tyhjiä lasipulloja pihaheinikossa. Nostin 2 kaunista (toinen kapeampi/korkeampi, vähän maitoa pohjalla) maasta ja aioin ottaa, mutta ruskeaa vanhanaikaisen maitopullon näköistä en ottanut, vaan laskin takaisin maahan. Ruskea, tavallinen olutpullo taisi myös olla, en koskenut. Jossain kohtaa kaksi 1,5 litran läpinäkyvää/muovista Hartwallin Jaffa-pulloa: toinen tyhjä, toinen yli puolillaan keltaista Jaffaa. En ottanut, muistan Hartwall-sanan kummassakin.

Pihalla tavallinen lasten keinu (lauta ja köydet roikkui jostain), jossa istuin keinumassa.
Pelkäsin, etten pysy siinä tai osun ihmisiin, jos heilutan liikaa, keinuin siis maltillisesti. Mulla mustat housut ja mustat teräväkärkiset
saapikkaat, joita katselin keinuessani.

Taskulamppuni oli pihamaalla, en nähnyt, tiesin olevan jossain. Ehkä siellä päin, missä mieskin,
joka mua kiinnostaa.

Musiikki loppui. Vaalea kuorma-auto (ilm. orkes-
terin tavaroille?) pihalla, seisoin sen takana, väistyin oikealle, koska peruutti vähän.

Sitten olikin pimeää, aivan kuin yö. Kiinnostus-
mieheni sanoi "Mä laitan" ja käveli autotalliin.
Hän aikoi laittaa valon, mut ei sanutkaan päälle (en tiedä, miksi?). Rakennusta kohti kävelles-
sään katsoin häntä takaapäin: musta puku ja hattu, jalkansa vyötäröön asti erottuivat parhaiten valossa (ihan kuin joku ois näyttänyt valoa, ehkä taskulampulla?) ja jalat olivat laihat (hän on muutenkin laiha).

8

1393

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tyhjät ja puolinaiset pullo kertovat ehkä siitä määrästä mitä tunnet saavasi, mitä jää käteen. Ehkä tässä ihastusasiassa.
      Keinuminen voi kertoa, kahden vaiheilla olemisesta, rakastaa, ei rakasta, rakastaa, ei rakasta...
      Taskulamppu voisi valottaa asiaa. Takapakkia tuntuisi olevan asian tiimoilta.
      Ihastusmies voi olla hiukan masentuneen oloinen, kun mustat vaatteet ja ei saanut valoja päälle, hänen elämästään puuttuu valo. Ehkä itse näytit valoa hänelle, toivoisit olevasi hänen elämänsä valo (rakkaus).

• Siniset pullot

Paljon kiitoksia vastauksestasi!

Keinuminen: kahden vaiheilla olemista - tarkoitatko sitä minun vai ihastukseni kohdalla?
        Siis kumpi on kahden vaiheilla?

Toivoisin kyllä voivani olla VALO hänen elämässään.

• Siniset pullot kirjoitti:

Paljon kiitoksia vastauksestasi!

Keinuminen: kahden vaiheilla olemista - tarkoitatko sitä minun vai ihastukseni kohdalla?
        Siis kumpi on kahden vaiheilla?

Toivoisin kyllä voivani olla VALO hänen elämässään.

Sinä keinuit, sinä olet välillä toiveikas ja välillä taas et itsekään enää usko, että jutusta voisi tulla mitään.
        Unen perusteella ikävä kyllä tuntuu siltä, että suhdetta ei ehkä ole tulossa, kun on niin pimeää ja mustat vaatteet ja jalat ovat kovin ohuet miehellä, ei taida toiveet kantaa hänen suhteensa ja se valo jota näytit on sitä pientä toiveikkuuttasi, jota sinulla aina välillä on.

• Siniset pullot
        Nukkumaijatar kirjoitti:

Sinä keinuit, sinä olet välillä toiveikas ja välillä taas et itsekään enää usko, että jutusta voisi tulla mitään.
        Unen perusteella ikävä kyllä tuntuu siltä, että suhdetta ei ehkä ole tulossa, kun on niin pimeää ja mustat vaatteet ja jalat ovat kovin ohuet miehellä, ei taida toiveet kantaa hänen suhteensa ja se valo jota näytit on sitä pientä toiveikkuuttasi, jota sinulla aina välillä on.

Kiitos Nukkumaijatar!

Valitettavasti minä ailahtelen tämän jutun kohdalla. Johtunee kai siitäkin, kun edistyminen on niin kovin hidasta.

Kysyn yleisesti, onko sitten AINA niin, että kaikki mitä ihminen näkee unessaan, onkin ihan oikeasti todellisuutta eli ennettä tulevasta? Vai vaikuttaako ihmiset oma epävarmuus unessa eli tässä tapauksessa, koska pelkään, ettei juttu etene, niin sitten se alitajuntani kautta tulee uneen sellaisena (vaikka asia voisikin todellisuudessa olla erilailla ja vaikka edistyäkin)?

Onko tämä siis enneuni?

• Siniset pullot
        Nukkumaijatar kirjoitti:

Pohdin: Miksi sitten ajanvaraus-selvänäkijät ovat todenneet minulle, että edistymistä tulee tämän miehen kanssa, jos niin ei koskaan tule unen perusteella käymään?
        Ovatko kaikki selvänäkijät väärässä??

• Siniset pullot kirjoitti:

Kiitos Nukkumaijatar!

Valitettavasti minä ailahtelen tämän jutun kohdalla. Johtunee kai siitäkin, kun edistyminen on niin kovin hidasta.

Kysyn yleisesti, onko sitten AINA niin, että kaikki mitä ihminen näkee unessaan, onkin ihan oikeasti todellisuutta eli ennettä tulevasta? Vai vaikuttaako ihmiset oma epävarmuus unessa eli tässä tapauksessa, koska pelkään, ettei juttu etene, niin sitten se alitajuntani kautta tulee uneen sellaisena (vaikka asia voisikin todellisuudessa olla erilailla ja vaikka edistyäkin)?

Onko tämä siis enneuni?

Uni kertoo useimmiten sen hetkisestä tilanteestasi. Eivät unet läheskään aina mitään sinällään ennusta. Yleensä uni käsittelee nykyisyyden tunteita joihin sekoittuu menneisyys (jos menneisyyttä ei ole tiedostettu ja käsitelty) ja ne rakentavat tulevaisuutta. Siinä suhteessa unet kyllä voivat antaa suuntaa tulevaisuudelle. Olet epävarma ja epävarmuus heijastuu unistasi. Ehkäpä mielialasi asian edeistymisen suhteen vaihtelee kovasti. Joku toinen unesi voi taas olla toiveekkaampi riippuen sen hetkisestä toiveikkuudestasi, unet peilaavat omia pelkoja ja toiveita tässä ja nyt. Ei kaikki unet ole enteitä. Tosin, koska tulevaisuutta rakennetaan tässä hetkessä, unet voivat kyllä enteillä jotain, mihin suuntaan jokin asia on menossa. Tulevaisuutta voi kyllä muuttaakin, mutta sekin tapahtuu tässä hetkessä. Tämän hetken valinnoilla ja ajatuksilla muokkaamme tulevaisuutta. En usko, että selvännäkijän sanakaan olisi tosi kuin vesi. Hänkin näkee luultavasti sen mikä on sinun tulevaisuutesi tämän hetkisen tilanteesi valossa. Totta unet kyllä aina ovat. Ne ovat peittelemättömämpiä kuin valvetodellisuus. Niistä näkee todella suoraan mikä on tilanne kullakin hetkellä. Niistä näkyvät todelliset tunteet ja pelotkin, ilman suodattimia, vaikkakin ovat symbolisessa muodossa. Kun uskot suhteeseen, näet positiivisia unia, olet positiivisella mielellä lopputuloksen suhteen. Jos epäröit, annat negatiivisuudelle valtaa. Uni keinumisesta kuvaa hyvin tätä epävarmuuttasi. Älä elä tulevaisuudessa tai haaveissa vaan elä todeksi ja positiivisella mielellä tätä päivää niin luot positiivista pohjaa tulevaisuudelle. Luota enemmän itseesi. Näin annat kohtalon viedä sinua oikeaan suuntaan. Eikä sitä välttämättä voi kukaan selvänäkijä tai unien tulkisija sinulle kertoa. Elämää eletään aina vain nyt ja se tulisi tehdä itsenäisesti. Ei siihen kannata kysellä lupaa ulkopuolisilta tai toisten mielipidettä. Älä usko siis liiaksi toisten "ennustuksiin" tai ota liian vakavasti unien tulkintoja. Ne vain sekoittavat ajatuksiasi. Tulet yhä epävarmemmaksi. Vastaukset elämään saa vain elämällä itse:)

• tuntu

Unessa on jäähyväisten tuntu, juhlat ovat ohi ja orkesteri lähdössä. Tajuat sen itsekin puolimiten, vielä se ei ole sinulle aivan valjennut. Ajattelet asiaa skarpimmin ja harkitsevammin kuin ennen, etkä anna asian huumata,et lämmitä sitä mielessäsi. Kiinnostuksen kohteella on laihat jalat ja tajuat sisimmässäsi, että juttu on heikoilla perusteilla.

• Siniset pullot

Kiitos Sinullekin!

Voi, kun tekstisi tuntuu niin surulliselta ja kun kovasti olen toivonut, että minulla olisi toivoa juuri tämän miehen suhteen...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet hirvein ihminen kenet olen tavannut.

Olet järkyttävä.
      Ikävä
      200
      4353
    2. Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?

Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!
      Huittinen
      42
      1996
    3. Haluan sua ihan vtullisen paljon

Kokonaan ja seksuaalisesti. Pää räjähtää kohta
      Ikävä
      61
      1657
    4. Ymmärrätköhän nainen

Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi
      Ikävä
      133
      1353
    5. Martina on käynyt puhumassa viisauksia

Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      358
      1337
    6. Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin

Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss
      Ihastuminen
      93
      959
    7. SDP:läinen lähettiläs Titta Maja-Luoto RAIVOAA lähetystössä -?

SDP:n puolueen Maja-Luoto on Portugalissa noussut Median otsikoihin, koska RAIVOAA työntekijöille ja pitää Heitä lähinnä
      Yhteiskunta
      26
      913
    8. Mitä alkoholijuomaa on myyty sekä Linda Lampeniuksen että Matti Nykäsen nimellä? Testaa tietosi!

Mikähän alkoholijuoma se mahtoi olla…? Tule pelaamaan kivaa Testerin Juomavisaa! Kuinka monta saat oikein? Tästä pääse
      Juomat
      10
      889
    9. Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus

Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte
      Sinkut
      170
      818
    10. Voiko vauva uskoa ?

Lohkoissa väitetään ettei vauva voi uskoa. Tässä näet vauvan uskon. https://youtube.com/shorts/QhFbPSdjpnA?si=Zb2BCRST9
      Helluntailaisuus
      186
      696
    Aihe