keuruun terveysk.menin vatsataudin takia,papereissa luki /parkinsonin tauti)lensin pihalle.
keuruun arvauskeskus
4
1001
Vastaukset
- rumape
Etkö saanut edes lähetettä neurologille, vai tutkiko sinut neurologi. Entäpä saitko mitään parkinsonin tautia koskevaa materiaalia, paikallisen parkinsonkerhon yhteystietoja, lääkitystä tms.? Ei kertomasi kaltaista voi uskoa todeksi...
- tk asiakas
Nyt ei oikein juttu auennut. Oliko jo olemassa Parkinson diagnoosi vai tuliko dg vatsataudin sijasta, vai miten asia oli?
Empä usko kirjoittajan lentäneen yhdestäkään tk ulos Parkinson diagnoosin kuin vatataudinkaan vuoksi- parkinsonintauti
olen sairastanut 8 v parkinsonin tautia.
ja yleensä kun menen keuruulla arvauskeskukseen,
on sairaus mikä hyvänsä, (se kuuluu parkinsonin tautiin) siellä sanotaan, minun on hyvin vaikea puhua.minulle laitettiin oulun yo,sairaalasa hermo
simulaattori, johdot päänsisään laite rintaan voin itse säätää kaukosäätölaitteella kumpaakin puolata erikseen.tämä laite on hyvä puhe vaikeutui.
- MIES 58
Kirjoituksestasi kyllä käy selville,että Parkinsoni-
ntautisi on aikaisemmin diagnosoitu.Minulla on aivan
samankaltaisia kokemuksia,Parkinsonin piikkiin tunge
taan siihen selvästi kuulumattomia oireita.Tai sitten ei monetkaan lääkärit,ainakaan taudin alku-
vaiheissa tunnista tyypillisimpiäkään Parkinsonin
merkkejä!Neurologian erikoisalaahan se kyllä onkin!
Yhden asian tiedän kuitenkin neurologejakin paremmin.Sen,miltä tauti tuntuu omassa kehossani!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2164423
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.262811Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m1062295Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek341930- 1841666
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut291612Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1111333Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2211266- 391222
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1381214