Eilen viimein tajusin,kuinka turhaa ja toivotonta tää on,ensin kirjottelin päivän jonkun kans,jota luulin sinuks,sitten kävelin kaks tuntia ja itkin ja ymmärsin..ei kannata jatkaa.
Se uskomaton ja vahva side,mikä oli meidän välillä vielä jokin aikaa sitten,sitä ei oo enää,
en oo saanu suhun yhteyttä ollenkaan pitkään aikaan,oot vaiennu mun suhteen,ehkä tuntenu samoin,kun minä nyt.
Kaikkee pitää hoitaa ja hoivata,eritoten tunteita,jos haluaa niille jatkuvuutta.
Ainakin omalla kohdallani on niin.
Kuitenkin oot aina se mun elämän TODELLINEN MIES,
jonka syliin olisin halunnu nukahtaa ja jonka käsivarsista herätä.Sain kuitenkin pienen aavistuksen siitä,mitä se olis voinu olla.
Nyt en vaan enää jaksa,hain sua täältä joka päivä,olisko sulla ollu mulle mitään sanottavaa,
yleensä ei ollu,et ottanu mitään kantaa puhelimeen,mun iltalenkkiseuraan,kaikki turhaa.
Nyt jatkan eteenpäin ilman toiveita siitä yhdestä yhteisestä vuorokaudesta,sun sylistä,
kaikesta mikä liittyy suhun.
Kuitenkaan mielestäni et häviä koskaan.
päästän irti susta,
13
1106
Vastaukset
- minä täällä
minäkin olen täällä sua hakenut joka päivä, olen jopa soittanut ja tekstannut sulle, ota sinä vuorostaan yhteyttä. Olen halunnut sinut. Toivon että ymmärrät että haluan sua.
- jolle tän
kirjotin,me ei olla koskaan soiteltu eikä tekstailtu toisillemme,
ei tiedetä,tai hän ei ainakaan tiedä mun numeroo,sori - kilometrikirjotuksen,
jolle tän kirjoitti:
kirjotin,me ei olla koskaan soiteltu eikä tekstailtu toisillemme,
ei tiedetä,tai hän ei ainakaan tiedä mun numeroo,sorikirjotti nainen miehelle!
- onnea sulle
kilometrikirjotuksen, kirjoitti:
kirjotti nainen miehelle!
elämään... toivon oikeasti sulle sitä!!!!!!!!!!!!
- sulle kaikkee
onnea sulle kirjoitti:
elämään... toivon oikeasti sulle sitä!!!!!!!!!!!!
hyvää,jos oot se ponnarimies,jonka olisin halunnu,ees pienen osan sua,
nähdä ees,puhua,mutta ei tainnu käydä niin..
- miettimään
Totta,mikään ei hoidu itsestään,kaiken eteen pitää tehdä töitä,se kun muistettais
surullista - käyttöön
vaan,koskaan ei saa hukata suuria tunteita,
liian arvokkaita sellaseen - mies vauhdilla
toimintaa!!
- nyt hei
missatko tätä juttua,kuulostaa liian hyvälle
loppuakseen - on hyväntahdon
aikaa,eikö se kerro kaiken,hyvää tahtoa vaan
kehiin,kyllä se siitä - kiinni
toisistanne,elämässä ei ole koskaan liian paljon
rakkautta - kestää
kaiken se kärsii,jotenkin niinhän se meni
- sitten
tapahtu,loppuko miehen mielenkiinto?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632152Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51815Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2381324En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71960Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.88950Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki21875Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?146841Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin39740- 19736
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93709