NHL-MESTARIN TITTELI

nylkyttäjä

Titteli meni tuloksella 9/12 Kalevi Paskaperseelle. Onnea voittajalle! Hyväksi kakkoseksi pääsi Ammattipeluri tuloksella 8/12, vaikka laittoikin viestinsä väärään paikkaan. Tuloksia 7/12 olikin sitten useampia, muun muassa Tepolla. Nylkyttäjä kiittää osallistujia!

Ja vielä kerran onnea Kaleville!

6

456

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tietäjä1

      älä unohda minua :)

      • nylkyttäjä

        Onnea myös sinulle! Epähuomiossa unohdin, kun löytyi tuo parempi tulos. Onnea!


      • Kalevi Paskaperse
        nylkyttäjä kirjoitti:

        Onnea myös sinulle! Epähuomiossa unohdin, kun löytyi tuo parempi tulos. Onnea!

        Hyvinhän tuo meni, lisää näitä! Fyrkkaakin tuli, kun iltasella iskin vielä yhden lapun. Laitetaan se nyt tänne, vaikka varmaan taas sanomista tulee:)

        Pitkäveto - Tavallinen
        Kohde    Merkki    Kerroin

        9    DONCASTER - MANSFIELD    1
           1,45
        11    PHILADELPHIA - NY RANGERS    2
           1,90
        15    ST.LOUIS - CHICAGO    2
           2,25
        20    FLORIDA - ANAHEIM    2
           1,80

        Pelitapa: Tavallinen (Rivejä: 1 kpl)
        Kokonaiskerroin: 11,15
        Panos: 10,80 €
        Hinta: 10,80 €

        Pelattu 12.12.2006 klo 20.51, Veikkauksen pelipalvelu.

        Tohon olis pitänyt iskeä vielä se Columbus, mutta pääasia, että mynttiä tuli! Kalevin NHL-vedot on muutenkin mennyt aika hyvin kohdalleen, kun edellisvuosina ne menneet aina päin persettä! Mielenkiinnolla odotan KooKoo-Jukurit-pelin kertoimia, sillä kotijoukkueelta pelikiellossa 3 ukkoa, mukaanlukien paras pelaaja Mikko Liukkonen!

        Myös Pittsburgh näyttäisi puolikuollutta Phillyä vastaan supersuosikilta! Kiitos vielä Nylkyttäjälle ja onnea illan vetoihin kaikille!


      • nylkyttäjä
        Kalevi Paskaperse kirjoitti:

        Hyvinhän tuo meni, lisää näitä! Fyrkkaakin tuli, kun iltasella iskin vielä yhden lapun. Laitetaan se nyt tänne, vaikka varmaan taas sanomista tulee:)

        Pitkäveto - Tavallinen
        Kohde    Merkki    Kerroin

        9    DONCASTER - MANSFIELD    1
           1,45
        11    PHILADELPHIA - NY RANGERS    2
           1,90
        15    ST.LOUIS - CHICAGO    2
           2,25
        20    FLORIDA - ANAHEIM    2
           1,80

        Pelitapa: Tavallinen (Rivejä: 1 kpl)
        Kokonaiskerroin: 11,15
        Panos: 10,80 €
        Hinta: 10,80 €

        Pelattu 12.12.2006 klo 20.51, Veikkauksen pelipalvelu.

        Tohon olis pitänyt iskeä vielä se Columbus, mutta pääasia, että mynttiä tuli! Kalevin NHL-vedot on muutenkin mennyt aika hyvin kohdalleen, kun edellisvuosina ne menneet aina päin persettä! Mielenkiinnolla odotan KooKoo-Jukurit-pelin kertoimia, sillä kotijoukkueelta pelikiellossa 3 ukkoa, mukaanlukien paras pelaaja Mikko Liukkonen!

        Myös Pittsburgh näyttäisi puolikuollutta Phillyä vastaan supersuosikilta! Kiitos vielä Nylkyttäjälle ja onnea illan vetoihin kaikille!

        Jukureiden kerroin siinä 1,85 paikkeilla. Veikkaus painaa sen kyllä jopa 1,60:een. Tietää varmaan parhaiten mistä on kyse. Mutta jos edes 1,75 niin lapulle vaan.


    • AmmattiPeluri

      Noi on kivoi... : )

    • Hieno voitto! Itseni kannalta hienoa oli, että jokainen syväanalysoitu kohde piti. Eli ne kolme mistä voitto tuli.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1364
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      102
      881
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      521
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      389
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    Aihe