Moikka vaan kaikille. Oon venäjälle menossa ja mietin vaan että kannattaako vaihtaaa eurot rupliksi jo täällä suomessa vaiko venäjällä ja kuinkas paljon (tyhmä kysymys) rahaa kannattaisi tämmöisen opiskelijan kolmen päivän reissulle ottaa onko 100e liikaa vaikka kyllähän sitä rahaa sielläkin varmasti saa uppoomaan vaikka kuinka:D
venäjälle menossa
4
1339
Vastaukset
- Paljon Venäjällä
Mä vaihdan usein jo Suomessa Forexissa. Älä vaihda pankissa, kulut on suuret ja kurssi huono.
100 eurolla sä saat n. 3300-3500 ruplaa. Jos olet menossa Moskovaan niin raha ei kauaa riitä, Pietarissa vähän paremmin ja muualla kaupungeissa kyllä riittää jos et tee mitään kummempaa.
Olut maksaa n. 70-150 ruplaa ja esimerkiksi lämmin ruoka ravintolassa n. 200-300 ruplaa. Pizzoja taitaa saada alle senkin.
Neuvoni on, että vaihda ensin se 100 euroa ja jos ostat jotain suurempaa ei rahanvaihto Venäjällä ole vaikeaa. Rahanvaihtopisteitä on kaikkialla ja visa-automaateistakin saa rahaa.
Hauskaa Venäjän matkaa! - jaag
Mä en vaihda koskaan Suomessa ruplia. Joko junassa tai sitten maan sisällä jossakin vaihtopisteessä missä nyt vaan on hyvä tai edes kohtalainen kurssi. Maassa voi todella elää halvasti ja se satkun vaihto kuulostaa sopivalta. Kannattaa mennä rainoille (laitakaupungillepäin) hengailemaan, jos menee isoihin kaupunkeihin. Sieltä ne parhaat ruokapaikat löytyy kun etsii. Hirvisaarella (Vasilin saarella Pietarissa), linya 8 tai ysillä on pikku ravintola, jonka nimi oi muistaakseni joku vuosiluku. Halpa ja vallan hyvä. Rähjänen paikka, jossa on paikallisia on aina takuuvarma ruokapaikka.
- Kokenut
Kaikista paras vaihtaa Suomessa Forexilla, eivät ota mitään palkkiota edes. Venäjällä oli kaikkialla aina pienempi kerroin kun Forexilla ja siellä ottavat vielä palkkiota,eikä aina saa edes sitä oikeaa summaa,kun ne voi kusettaa sua jos vain haluavat, minkäs sille siellä tekee, kenelle valittaa.
- jaja
Kokenut kirjoitti:
Kaikista paras vaihtaa Suomessa Forexilla, eivät ota mitään palkkiota edes. Venäjällä oli kaikkialla aina pienempi kerroin kun Forexilla ja siellä ottavat vielä palkkiota,eikä aina saa edes sitä oikeaa summaa,kun ne voi kusettaa sua jos vain haluavat, minkäs sille siellä tekee, kenelle valittaa.
Vertasin tässä Forexin kurssia, ja kyllä oli pienempi kuin venäjällä, mielmmmin vaihtaa venäjällä, eikä se niiden ottama palkkio oo edes suuri 15-20 ruplaa. Joten paljon saa 100 € kuin Forexilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad981643- 541083
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4201041- 166962
- 57782
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126772- 81699
- 51698
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38665- 57661