Tämä on jo kolmas vuosi peräkkäin, kun sairastan angiinan KOLME kertaa putkeen. Turhauttaa! Eikö tosiaan ole olemassa kuuria, joka ihan oikeasti tappaisi sen pöpön siinä kymmenessä päivässä, ettei tarvitsisi joka vuosi vetää kolmea antibioottikuuria putkeen? Ja nielurisoja eivät kuulemma mielellään lähde kaikesta huolimatta aikuisilta leikkaamaan... Koko kroppa pitkään aina sekaisin tällaisen antibioottimäärän syömisestä. En tiedä miksi altistun tuolle taudille niin helposti, olen kuitenkin muuten hyväkuntoinen ja terve nuori nainen, syön monipuolisesti ja harrastan vähintään kolmesti viikossa raskasta liikuntaa. Onko kellään muulla tällaista kierrettä? Niksejä, joilla uudelta kierteeltä ehkä vältyttäisiin?
pirun angiina!
4
1242
Vastaukset
- palmar
Jos sinulla nuon usein on angiinoita, niin leikkauta ihmeessä nielurisat pois. Angiinoiden jälkitaudit saattavat olla joskus hyvinkin vakavia, sydän ym. juttuja.
Oletko käynyt korvalääkärillä. Ellet, suosittelisin, hän parhaiten ratkaisee sen, leikataanko risat vai ei.- alk.per.
Korvalääkärillä on käyty, kun näin aikuisiälläkin on tullut korvatulehduksia, mutta ei ole sitä mieltä, että kannattaisi lähteä nielurisoja leikkaamaan. Kyllä on merkillistä. Mikähän se raja sitten mahtaa olla, että leikataan, kysynpä vaan.
- 6 kertaa
alk.per. kirjoitti:
Korvalääkärillä on käyty, kun näin aikuisiälläkin on tullut korvatulehduksia, mutta ei ole sitä mieltä, että kannattaisi lähteä nielurisoja leikkaamaan. Kyllä on merkillistä. Mikähän se raja sitten mahtaa olla, että leikataan, kysynpä vaan.
Angiina peräkkäin. Yksityislääkäri sanoi sitten heti,leikkaukseen.
Haavat repesivät,olin viikon sairaalas.Meinasin kuolla verenvuotoon..kk.n olin tosi kipeä. Laihduin 9kg. Mutta angiinaa ei ole nyt ollut 2 vuoteen.
En kyllä olisi mennyt leikkaukseen,jos olisin tiennyt miten kipeä olen senjälkeen...ja leikkaus minulla epäonnistui...olin tukehtua vereen ja hyytymäriekaleisiin 2 tunnin ajan,kun lääkäri yritti polttaa vuotavia verisuonia kiinni...
Rouva 39v.
- |l|l|
Minulta leikattiin nielurisat vuonna 2002, sitä ennen olin sairastanut saman vuoden aikana viisi kertaa angiinan. Leikkauslähetteen sain yksityisen kautta. Arvauskeskuksen ensimmäinen diagnoosi angiinaan oli "normaali flunssa" ja väärin hoidettuna angiina pääsi riehumaan lähes vapaasti.
Leikkaus oli minun kohdallani onnistunut. Toisella huonetoverillani ei niinkään, hän oksensi koko tarkkailussa olleen yön.
Huonoksi onneksi alueella riehui vatsatauti, joka hyökkäsi myös minun kimppuuni toisena leikkauksen jälkeisenä päivänä. Vatsataudin aiheuttamasta oksentelusta huolimatta arvet pysyivät hienosti kiinni, vaikka kipu oli kamala. Ikää tuolloin siis 19 vuotta.
Vaikka miten väitetään ettei leikkauksen jälkeen voi tulla angiinaa, iski se minuun vielä kaksi kertaa leikkauksen jälkeen. Enää ei ole angiinoista ollut haittaa. Mutta aina jos kurkku tulee kipeäksi, niin se on sitten TODELLA kipeä.
Painosta lääkäriäsi, mulla se tehosi (tosin kai 5 krt angiina vuoden sisässä on kohtuullinen näyttö) :)
Tsemppiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760