Onko käytännön titoa paljonko kyseinen auto kuluttaa?
MB 300E A W124 kulutus?
5
2778
Vastaukset
- Ziba
mallista ole perskohtaista kokemusta; tuttavan vastaava manuaalivaihteistolla menee maantiellä noin kymppiin ja allekin. Kaupungissa/seka-ajossa pari kolme litraa päälle.
Oma 280 SE A, vanhemmalla tekniikalla ja painavammalla korilla napostelee talvella kaupungissa hyvinkin 15 litraa.
Toisaalta isokokoinen auto bensakoneella ja automaatilla ei ole mikään säästöpossu. Hankintakriteerit ovatkin usein toisaalla.. miltä kuulostavat laatu, luotettavuus ja turvallisuus? - W126
Keskikulutus on yli 10. Epäilisin, että kulutus asettuu kesällä seka-ajossa 11-12 litran tuntumaan.
Maantiellä pääsee jopa alle 10 litran. Rauhallisesti ajaen ehkä jopa 9 litraan.
Pakkasilla hörppää helposti 15 litraa lyhyessä ajossa.- Kolja
Kyllä, omalla 300 TE automaatilla en koskaan ajanut alle 10 litran, reippaassa sekalaisessa ajossa 11-12 oli kulutus.
Farkku kuluttaa hiukan enemmän, mulla oli lähes kaikki varusteet myös jotka lisäävät painoa, mutta todellinen syy kulutukseen löytyy kaasujalasta.
- satyre
Käytännön kokemusta: kesällä seka-ajossa noin kympin, samassa ajossa talvella 11-12 litraa. Ja tämä vanhemmalla 12-venttiilisellä tekniikalla.
Kunhan taikois ton cruisen pelittämään, niin ehkä se nipistäs pidemmillä etapeilla desin - pari.- pahus
Mulla on kokemusta 2 vuoden ja 100.000 km:n verran ja kulutus on pysynyt hämmästyttävän tasaisesti 10 litran molemmin puolin. Kesällä tempomaatilla pääsee noin 9 litran korville suomalais-kansallisia rajoituksia noudattaen. Talvella pahinta on lyhyt ajo kylmästä lähdettäessä. Silloin palaa noin 13 litraa. Näin talvella maantiella lukemat pyörii kympin ympärillä.
Tietämättömyyttä kulutusluvuista tuntuu olevan reippaasti liikkeellä. Ei iso kone kulutusta lisää vaan monon paino kaasupolkimen päällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961886- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693