Sydänäänet 12+3

*Miu*

Käytiin eilen neuvolassa ja koitettiin kuunnella sydänääniä eka kertaa, mitään ei kuitenkaan kuulunut. Kyllähän lääkäri koitti vakuutella, että välttis ei vielä tässä vaiheessa kuulu, mutta jotenkin hänkin vaikutti musta huolestuneelta. Itse ainakin olen!! Aikaisemmista keskusteluista ja muualtakin olen lukenut/kuullut, että yleensä sentään viikolla 12 jo kuullaan sydänääniä. Np-ultra on edessä vasta viikon päästä perjantaina, joten aika masentuneissa mielentiloissa ootellaan sitä.. Miten teillä muilla?

5

594

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *Miu*

Hiukan alenpanakin on näköjään keskustelua jo aika samalta pohjalta.. Mutta saa tähänkin silti vastailla, kiitollisena otan vastaan.

• vm73

Itselläni kävi samoin, että sydänäänet eivät kuuluneet noilla viikoilla pitkän yrittämisen jälkeen ( 4. raskaus )aina edellisissä kuuluneet tosi aikaisin.
      Varasin ajan seuraavana päivänä yksityiseltä, jonne pääsin muutaman tunnin sisällä. Kaikki oli ok! Siellä se tyytyväisenä nukkui ja sydän löi kunnolla. Tein tämän oman mielenrauhani vuoksi.
      Nyt menossa rv 19 0.

• alma05

maanantaina np-ultrassa ja silloin oli siis viikot 12 2.. sydänäänet kuultiin jo viikolla 10 3. Siellä se vauveli ojenteli käsiään ja jalkojaan. Toivotaan että myös teillä kaikki hyvin!!

• on noinkin

alussa niin ne sinun raskausviikkosi eivät välttämättä ole aivan tarkat. ennen raskauden puoliväliä minulla vasta huomattiin ettei hedelmöitys ollut tapahtunut ovulaatio päivänä. tarkempaa selitystä en saanut mutta se todettiin kun vauvaa tarkemmin mittailtii.

• ääniä joskus vaikea löytää

Itsellä ei meinattu saada myöskään vastaavilla viikoilla kuulumaan. Ja se on aivan normaalia. Koska myöhemminkin kun kävin neuvolassa (rv14) täti etsi todella pitkään ennen kuin löysi. Sikiö on noilla viikoilla vielä niin pieni että toisinaan on todella hankala löytää sydänääniä, vaikka kaikki olisikin hyvin. Tsemppiä odotukseen! Ota rauhallisin mielin ja kaikki selviää kuitenkin viimeistään siellä ultrassa. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      63
      2152
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      5
      1805
    3. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      237
      1306
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      960
    5. Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä

Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.
      Kaste
      88
      950
    6. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?

Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki
      Tv-sarjat
      21
      875
    7. Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50

Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?
      Ikävä
      136
      813
    8. Onko se liikaa pyydetty

Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin
      Ikävä
      39
      740
    9. Kaatopaikka Inhassa

Kuka omistaa kyseisen kaatopaikan? Näkymä tielle kammottava!
      Ähtäri
      19
      726
    10. Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun

mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?
      Sinkut
      93
      699
    Aihe