Sydänäänet 12+3

*Miu*

Käytiin eilen neuvolassa ja koitettiin kuunnella sydänääniä eka kertaa, mitään ei kuitenkaan kuulunut. Kyllähän lääkäri koitti vakuutella, että välttis ei vielä tässä vaiheessa kuulu, mutta jotenkin hänkin vaikutti musta huolestuneelta. Itse ainakin olen!! Aikaisemmista keskusteluista ja muualtakin olen lukenut/kuullut, että yleensä sentään viikolla 12 jo kuullaan sydänääniä. Np-ultra on edessä vasta viikon päästä perjantaina, joten aika masentuneissa mielentiloissa ootellaan sitä.. Miten teillä muilla?

5

591

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *Miu*

Hiukan alenpanakin on näköjään keskustelua jo aika samalta pohjalta.. Mutta saa tähänkin silti vastailla, kiitollisena otan vastaan.

• vm73

Itselläni kävi samoin, että sydänäänet eivät kuuluneet noilla viikoilla pitkän yrittämisen jälkeen ( 4. raskaus )aina edellisissä kuuluneet tosi aikaisin.
      Varasin ajan seuraavana päivänä yksityiseltä, jonne pääsin muutaman tunnin sisällä. Kaikki oli ok! Siellä se tyytyväisenä nukkui ja sydän löi kunnolla. Tein tämän oman mielenrauhani vuoksi.
      Nyt menossa rv 19 0.

• alma05

maanantaina np-ultrassa ja silloin oli siis viikot 12 2.. sydänäänet kuultiin jo viikolla 10 3. Siellä se vauveli ojenteli käsiään ja jalkojaan. Toivotaan että myös teillä kaikki hyvin!!

• on noinkin

alussa niin ne sinun raskausviikkosi eivät välttämättä ole aivan tarkat. ennen raskauden puoliväliä minulla vasta huomattiin ettei hedelmöitys ollut tapahtunut ovulaatio päivänä. tarkempaa selitystä en saanut mutta se todettiin kun vauvaa tarkemmin mittailtii.

• ääniä joskus vaikea löytää

Itsellä ei meinattu saada myöskään vastaavilla viikoilla kuulumaan. Ja se on aivan normaalia. Koska myöhemminkin kun kävin neuvolassa (rv14) täti etsi todella pitkään ennen kuin löysi. Sikiö on noilla viikoilla vielä niin pieni että toisinaan on todella hankala löytää sydänääniä, vaikka kaikki olisikin hyvin. Tsemppiä odotukseen! Ota rauhallisin mielin ja kaikki selviää kuitenkin viimeistään siellä ultrassa. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4108
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2921
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe