Käytiin eilen neuvolassa ja koitettiin kuunnella sydänääniä eka kertaa, mitään ei kuitenkaan kuulunut. Kyllähän lääkäri koitti vakuutella, että välttis ei vielä tässä vaiheessa kuulu, mutta jotenkin hänkin vaikutti musta huolestuneelta. Itse ainakin olen!! Aikaisemmista keskusteluista ja muualtakin olen lukenut/kuullut, että yleensä sentään viikolla 12 jo kuullaan sydänääniä. Np-ultra on edessä vasta viikon päästä perjantaina, joten aika masentuneissa mielentiloissa ootellaan sitä.. Miten teillä muilla?
Sydänäänet 12+3
5
591
Vastaukset
- *Miu*
Hiukan alenpanakin on näköjään keskustelua jo aika samalta pohjalta.. Mutta saa tähänkin silti vastailla, kiitollisena otan vastaan.
- vm73
Itselläni kävi samoin, että sydänäänet eivät kuuluneet noilla viikoilla pitkän yrittämisen jälkeen ( 4. raskaus )aina edellisissä kuuluneet tosi aikaisin.
Varasin ajan seuraavana päivänä yksityiseltä, jonne pääsin muutaman tunnin sisällä. Kaikki oli ok! Siellä se tyytyväisenä nukkui ja sydän löi kunnolla. Tein tämän oman mielenrauhani vuoksi.
Nyt menossa rv 19 0. - alma05
maanantaina np-ultrassa ja silloin oli siis viikot 12 2.. sydänäänet kuultiin jo viikolla 10 3. Siellä se vauveli ojenteli käsiään ja jalkojaan. Toivotaan että myös teillä kaikki hyvin!!
- on noinkin
alussa niin ne sinun raskausviikkosi eivät välttämättä ole aivan tarkat. ennen raskauden puoliväliä minulla vasta huomattiin ettei hedelmöitys ollut tapahtunut ovulaatio päivänä. tarkempaa selitystä en saanut mutta se todettiin kun vauvaa tarkemmin mittailtii.
- ääniä joskus vaikea löytää
Itsellä ei meinattu saada myöskään vastaavilla viikoilla kuulumaan. Ja se on aivan normaalia. Koska myöhemminkin kun kävin neuvolassa (rv14) täti etsi todella pitkään ennen kuin löysi. Sikiö on noilla viikoilla vielä niin pieni että toisinaan on todella hankala löytää sydänääniä, vaikka kaikki olisikin hyvin. Tsemppiä odotukseen! Ota rauhallisin mielin ja kaikki selviää kuitenkin viimeistään siellä ultrassa. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760