PCBlond :)

Kiitos :)

Kiitos :)

20

1104

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PCBlond

mutta mistä hyvästä? :)

• ja uudistuneesta

profiilista :)

• c64punapää
        ja uudistuneesta kirjoitti:

profiilista :)

KAUNIS NAINEN!

• roger82

makia roffiili... :)

• PCBlafondi
        roger82 kirjoitti:

makia roffiili... :)

Ole Tanja Karpela 10 vuotta sitten? Ja jotenki haistan palaneen käryä PCBlondissa.Voipi ollahinnii notta oon vainoh.....

• Qlli
        PCBlafondi kirjoitti:

Ole Tanja Karpela 10 vuotta sitten? Ja jotenki haistan palaneen käryä PCBlondissa.Voipi ollahinnii notta oon vainoh.....

Niin on unelma, siniset silimät ja vaalea tukka. jos on aito.

• tässä:
        PCBlafondi kirjoitti:

Nykyinen kulttuuriministeri kymmenkunta vuotta sitten:

http://tinypic.com/view/?pic=348k26f

Sellanen se päättää meillä mm. urheilun apurahoista... Nätti on, vaan kyllä vaaleihin pitää kehittää vaalikelpoisuustestit!

• oioioioioioioioioioi
        tässä: kirjoitti:

Nykyinen kulttuuriministeri kymmenkunta vuotta sitten:

http://tinypic.com/view/?pic=348k26f

Sellanen se päättää meillä mm. urheilun apurahoista... Nätti on, vaan kyllä vaaleihin pitää kehittää vaalikelpoisuustestit!

oioioioioioiioio AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

• tässä:
        oioioioioioioioioioi kirjoitti:

oioioioioioiioio AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

Vaan kun ei se pelkkä ulkonäkö pitäisi pätevöittää hallitukseen ja pääministerin kainaloon. Vienonen/Karpela/Saarela on pelkkä tuuliviiri ja puoueensa marionetti eduskunnassa ja hallituksessa.

• joo o

mutta mutta

• PCBlafondi
        tässä: kirjoitti:

Vaan kun ei se pelkkä ulkonäkö pitäisi pätevöittää hallitukseen ja pääministerin kainaloon. Vienonen/Karpela/Saarela on pelkkä tuuliviiri ja puoueensa marionetti eduskunnassa ja hallituksessa.

Samaa mieltä!

• PCBlond
        PCBlafondi kirjoitti:

ihanista ja mieltäylentävistä kommenteista! Punastuuhan tässä vallan...

Kyllä kuvassa olen ihan minä itse (12.12.), vaikka ei minulla tietenkään ole mitään sitä vastaan, jos verrataan Suomen kauneimpaan naiseen ;)

• Qlli

• PCBlond -fani

Nainen joka harrastaa vedonlyöntiä, joka on Emmerdale-fani, ja kaiken lisäksi noin kaunis, niin ei voi olla kovin paha. Itse asiassa, kumpa elävässä elämässä tulis joskus vastaan tuollainen nainen, niin lopettaisin heti sinkkuelämäni!!

• ?????
        PCBlond -fani kirjoitti:

Nainen joka harrastaa vedonlyöntiä, joka on Emmerdale-fani, ja kaiken lisäksi noin kaunis, niin ei voi olla kovin paha. Itse asiassa, kumpa elävässä elämässä tulis joskus vastaan tuollainen nainen, niin lopettaisin heti sinkkuelämäni!!

Ja harrastaa vedonlyöntiä? Mitenhän sen ällin kanssa???

• PCBlond
        PCBlond -fani kirjoitti:

että sinäkin kohtaat ko. kriteerit täyttävän neitokaisen :) Ihmisen ei ole hyvä olla yksin :(

• Du ser som min blivande flickvän! PcBlond, ska vi snacka på svenska, eller hur? :) Du har sagt att du en lärare i universitet? Kan jag fråga vad är din fakultet? Eller dit ämne som du lärar?

Puss och kräm,

Teppo.moi

• Hanna75Riitta

Sbuglaaaaaaaaaa..jätkän iho on ku kuun pinta ja viel...yök

• Kivaa seurattavaa
        Hanna75Riitta kirjoitti:

Sbuglaaaaaaaaaa..jätkän iho on ku kuun pinta ja viel...yök

Onpas hauska juttu jos täällä alkaa olla ihailijoita ja vaikka alkaisi romanssi joidenkin kesken. Kyllähän sitäkin olisi kiva seurailla näillä sivuilla. Sehän olisi yhtä jännittävää kuin näiden pelivihjeiden onnistumisten seuraaminen.

• PCBlond
        Kivaa seurattavaa kirjoitti:

Onpas hauska juttu jos täällä alkaa olla ihailijoita ja vaikka alkaisi romanssi joidenkin kesken. Kyllähän sitäkin olisi kiva seurailla näillä sivuilla. Sehän olisi yhtä jännittävää kuin näiden pelivihjeiden onnistumisten seuraaminen.

mukava seurata, jos vaikka alkaa romanssi joidenkin kesken ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      3
      2711
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2491
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2229
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1855
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1433
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1423
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1145
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1124
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1043
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      928
    Aihe