Tietääkö kukaan kuka myy Totalia Hki:ssä?
Total quartz 9000 5w40
9
1694
Vastaukset
- 5l 31,50 eur
xxxxxxxxxxxxx
- Kuplaton
Kokeile www.autoasi.net
- lisäksi
...pitäisi kuulemma Vianorin liikkeissä olla totalia myytävänä.
Koivuhaan Vehollakin sitä on hyllyssä, mutta kalliimpaa kuin Motonetissa.- Kuhnuri
Joku sanoi että totali ois vain ranskalaisiin autoihin mutta itse olen huomannut että aika monen autovalmistajan suositukset täyttäviä öljyjä niillä on, varsinkin kaikki vw:n suositukset.
- mustaa kultaa
Kuhnuri kirjoitti:
Joku sanoi että totali ois vain ranskalaisiin autoihin mutta itse olen huomannut että aika monen autovalmistajan suositukset täyttäviä öljyjä niillä on, varsinkin kaikki vw:n suositukset.
Se on vaan PSA-yhtymän yhteistyökumppani ja siks pökö ja sitikka sitä suosittelee esson ohella.
Mazdallakin on kai jotain vipinää totalin kanssa.
Ihan kaikkiin merkkeihin se lienee sopivaa. - Jalkki
mustaa kultaa kirjoitti:
Se on vaan PSA-yhtymän yhteistyökumppani ja siks pökö ja sitikka sitä suosittelee esson ohella.
Mazdallakin on kai jotain vipinää totalin kanssa.
Ihan kaikkiin merkkeihin se lienee sopivaa.Totalilla on miltein kaikkien autonvalmistajien kanssa yhteistyötä, se on vissiin eniten yhteistyössä autonvalmistajien kanssa kuin kukaan muu öljyntuottaja tänäpäivänä. Itse oletan Mobilin olevan heikkenemässä tavaratalo öljyjensä kanssa.Yhtesityöt autonvalmistajien kanssa on olemattomalla tasolla sitten 80- ja 90-lukujen.
- pielessä
Jalkki kirjoitti:
Totalilla on miltein kaikkien autonvalmistajien kanssa yhteistyötä, se on vissiin eniten yhteistyössä autonvalmistajien kanssa kuin kukaan muu öljyntuottaja tänäpäivänä. Itse oletan Mobilin olevan heikkenemässä tavaratalo öljyjensä kanssa.Yhtesityöt autonvalmistajien kanssa on olemattomalla tasolla sitten 80- ja 90-lukujen.
"Itse oletan Mobilin olevan heikkenemässä tavaratalo öljyjensä kanssa.Yhtesityöt autonvalmistajien kanssa on olemattomalla tasolla sitten 80- ja 90-lukujen."
Sinunkaan ei olisi kannattanut tuota tyhjänpäiväistä omassa päälohkossasi muodostunutta veikkausta tuoda julki. Exxon Mobil Corporation maailman suurimpana öljy-yhtiönä (suurin yhtiö markkina-arvoltaan muutenkin) voi vallan mainiosti. Mitä moottoriöljyihin tulee, niin jopa kotimainen "laatujulkaisu" on todennut kuluvana vuonna Mobilin tuotteet erinomaisiksi.
Total? En ole merkistä koskaan kuullutkaan. Jos kyseessä on kuitenkin ranskalainen merkki, niin eiköhän se kerro jo aiak paljon. Ranskalaisten autojen moottorit eivät ole kestävyydeltään mitään häävejä. Voisin olettaa, että syynä on juuri ensiasennuksena käytetty huonolaatuinen öljy, joka pilaa muuten teknisesti kenties hyvän moottorin jo uutuuttaan. - xxy
pielessä kirjoitti:
"Itse oletan Mobilin olevan heikkenemässä tavaratalo öljyjensä kanssa.Yhtesityöt autonvalmistajien kanssa on olemattomalla tasolla sitten 80- ja 90-lukujen."
Sinunkaan ei olisi kannattanut tuota tyhjänpäiväistä omassa päälohkossasi muodostunutta veikkausta tuoda julki. Exxon Mobil Corporation maailman suurimpana öljy-yhtiönä (suurin yhtiö markkina-arvoltaan muutenkin) voi vallan mainiosti. Mitä moottoriöljyihin tulee, niin jopa kotimainen "laatujulkaisu" on todennut kuluvana vuonna Mobilin tuotteet erinomaisiksi.
Total? En ole merkistä koskaan kuullutkaan. Jos kyseessä on kuitenkin ranskalainen merkki, niin eiköhän se kerro jo aiak paljon. Ranskalaisten autojen moottorit eivät ole kestävyydeltään mitään häävejä. Voisin olettaa, että syynä on juuri ensiasennuksena käytetty huonolaatuinen öljy, joka pilaa muuten teknisesti kenties hyvän moottorin jo uutuuttaan.Eipäs jauheta mitä tahansa vastoin parempaa tietoa. Pysy asiassa,älä lärvi, sinä tietämätön.
- Transit2002
pielessä kirjoitti:
Total? En ole merkistä koskaan kuullutkaan. Jos kyseessä on kuitenkin ranskalainen merkki, niin eiköhän se kerro jo aiak paljon. Ranskalaisten autojen moottorit eivät ole kestävyydeltään mitään häävejä. Voisin olettaa, että syynä on juuri ensiasennuksena käytetty huonolaatuinen öljy, joka pilaa muuten teknisesti kenties hyvän moottorin jo uutuuttaan.Mobilista on valitettavasti aika huono, käytön lopetin kokonaan ilmenneiden vikojen vuoksi. Muutaman sadan kilometrin jlk oli öljy mustaa, parin öljynvaihdon välistä alkoi olla vuotoja moottrista. (syy stefojen vioittuminen Mobililla) Mobilin käyttää halvinta "pesuainetta" öljynsä seassa, ei kai se muuten olisi kaiken maailman halppatalojen myymä öljy jos se olisi "ammattilaisille" sopiva.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632112Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51765Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2331250En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71940Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.58894Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki20842Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?111751Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin38688- 19686
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93679