G-pisteen

stimulointi

Tulipas tenkkapoo... Olikos naisen G-piste vatsan puolella, ja kuinka syvällä? Miten miehenä voin tietää löytäneeni sen?

17

14922

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Viikatemiäs

Joo, kyllä se vatsan puolella on. Käsittääkseni alle 10 cm syvyydes, koska sinne sormellakin pitäis yltää.
      Sen pitäis tuntua niinku pienenä nystyränä tai jotain. Mut en oo kyl ikinä mitään sellast nystyrää löytäny ja silti väitän et oon G-pisteeseen monesti osunu. Et vissiin se sit on miehen vähän vaikee tuntea ;)
      Mut kandee vaan sitä siit etureunast haeskella. Kyl se tyttö sit alkaa antaa merkkejä ku oot oikeilla paikoilla..

• HMU

Olipa täysin tyhjentävä vastaus. Rohkenen väittää, että "Viikatemiäs" ei ole ikinään aitoa pillua nähnytkään. Minkä nyt äidin tussu on saunassa vähän vilahtanut silmien edessä.

• ja toi sun
        HMU kirjoitti:

Olipa täysin tyhjentävä vastaus. Rohkenen väittää, että "Viikatemiäs" ei ole ikinään aitoa pillua nähnytkään. Minkä nyt äidin tussu on saunassa vähän vilahtanut silmien edessä.

sit oli oli ihan täydellinen tutkielma :)

Itse en usko koko G-pisteeseen tai sitten sen Luoja minulle heitti ihan eri paikkaan mistä sen kuulema pitäisi löytyä. Saan orgasmin vain, jos peniksellä mies jaksaa hinkuttaa kondunsuuta riittävän pitkän aikaa.

Ja juu... olen minä etsinyt löytyiskö se kuuluisa G sieltä vaginan etusivulta, mutta ei ole löytynyt. Kivaa on miehenkin mielestä ollut tämä kadonneen aarteen etsintä, mutta meillä toimii vain tuo piste 1. :)

• Emmanuele

Mul on ainakin n.5cm sisäpuolella, hyvin yltää sormella. Ja etuseinässä siis.Se on sellanen isompi alue, enemmänkin kuoppa kuin kukkula. Kysy ihmeessä naiselta, eiköhän partnerisi vaan oo ilonen jos haluut sille parasta.

• U. Telias

Siis ylhäällä, alhaalla, oikealla vai vasemmalla? Miehen näkökulmasta katsottuna.

• narttuli
        U. Telias kirjoitti:

Siis ylhäällä, alhaalla, oikealla vai vasemmalla? Miehen näkökulmasta katsottuna.

keskellä, mulla ainakin, Jos pistät sormen sisään ja liuttelet sitä etupuolta keskellä siitä, painelet ym, nii et voi osua harhaan.

• on sitten
        narttuli kirjoitti:

keskellä, mulla ainakin, Jos pistät sormen sisään ja liuttelet sitä etupuolta keskellä siitä, painelet ym, nii et voi osua harhaan.

Juuri noin minäkin sen miehenä olen havainnut. Kun sormea vie emättimen etureunaa pitkin sisään, siinä pian tuntuu sellainen vähän erilainen kohta. Se on tosiaan vähän röpelöisempi ja toisaalta sen huomaa myös naisen reaktioista... joillakin riittää ihan vain että löytää oikean kohdan ja pitää sormea siinä sopivasti paikallaan niin kohta jo laukeaa.

• luulin
        on sitten kirjoitti:

Juuri noin minäkin sen miehenä olen havainnut. Kun sormea vie emättimen etureunaa pitkin sisään, siinä pian tuntuu sellainen vähän erilainen kohta. Se on tosiaan vähän röpelöisempi ja toisaalta sen huomaa myös naisen reaktioista... joillakin riittää ihan vain että löytää oikean kohdan ja pitää sormea siinä sopivasti paikallaan niin kohta jo laukeaa.

luulin sen siinä olevan,mutta näin naisena voin sanoa että minusta ei g-pistettä löydy.Ei ole vika etsijässä koska en ole sitä itsekään löytänyt.Ja ikää on kuitenkin jonkin verran...

• asiallista infoa anatomiasta

G- piste on osa klitoriksen piiloon jäävää runkoa. Naisen vaginassa ei juuri ole tuntohermoja biologisista syistä( nainen joutuu synnyttämään). Jos siis haluat kiihottaa naistasi hyväile klitoriksen näkyvää huppuosaa suulla, käsin ,häpykummullasi tai peniksen varrella.
      G- pisteeksi kutsuttu klitoriksen runko- osa löytyy emattimen aukon yläosasta muutama sentti emättimen suulta.

• SamuelEugenKrewing

, eikä pisteet siihen lopu.
      Tilaa ilmainen kaavio osoitteesta: [email protected]

Yksityisyytesi suojaksi voit ottaa sivulta: www.yahoo.com
      uuden osoitteen, jonka haltijatietoihin keksit satuja.
      Osoitteen voi jättää käyttämättä, kun olet saanut kaavion.

• täältä faktaa

siellä olevissa linkeissä puhutaan neljästä G-pisteestä.

• SamuelEugenKrewing
        täältä faktaa kirjoitti:

siellä olevissa linkeissä puhutaan neljästä G-pisteestä.

Pisteitä on neljä, kyllä, mutta G-pisteitä on vain
        kaksi; pillun 'eteisessä' on U-piste. Seuraava piste
        on navanpuolen G-piste, jota vastapäätä, selänpuolel-
        la, on toinen G-piste. Pillun perällä on viimeinen
        pisteeksi luokiteltava, A-piste.

Näiden lisäksi, on yksilöllisesti vaihtelevia hekuma-
        alueita. Useimmilla kuitenkin, U:n ja navanpuolen G:n
        välissäoleva alue on varsin herkkä.

Kuten huomaat(te), G-pisteitä ei ole neljää, vaan kaksi.
        Kaikki tämä selviäisi kaaviosta, jonka saa ilmaiseksi,
        jos vain vaivautuisi sellaista pyytämään. Mainitsemaani
        kaaviota ei ole muualla, sillä valmistin sen useita
        vuosia sitten itse.

• ihmeessä
        SamuelEugenKrewing kirjoitti:

Pisteitä on neljä, kyllä, mutta G-pisteitä on vain
        kaksi; pillun 'eteisessä' on U-piste. Seuraava piste
        on navanpuolen G-piste, jota vastapäätä, selänpuolel-
        la, on toinen G-piste. Pillun perällä on viimeinen
        pisteeksi luokiteltava, A-piste.

Näiden lisäksi, on yksilöllisesti vaihtelevia hekuma-
        alueita. Useimmilla kuitenkin, U:n ja navanpuolen G:n
        välissäoleva alue on varsin herkkä.

Kuten huomaat(te), G-pisteitä ei ole neljää, vaan kaksi.
        Kaikki tämä selviäisi kaaviosta, jonka saa ilmaiseksi,
        jos vain vaivautuisi sellaista pyytämään. Mainitsemaani
        kaaviota ei ole muualla, sillä valmistin sen useita
        vuosia sitten itse.

et voi laittaa kaaviota näkyville tälle palstalle???

Onko tarkoituksesi hyödyntää toisten antamia s.postin osoitteita??

• SamuelEugenKrewing
        ihmeessä kirjoitti:

et voi laittaa kaaviota näkyville tälle palstalle???

Onko tarkoituksesi hyödyntää toisten antamia s.postin osoitteita??

mutta tulokkaat ei sitä tietenkään ole lukeneet.
        Kaavioon liittyy olennaisesti ohjeet, jotka vaihtelevat
        tilanteen, ja sukupuolen mukaan.

Tällä hetkellä, kun olen lähettänyt kaavion jo liki 300
        henkilölle/parille, ei kukaan heistä ole kokenut minkäänlaista
        mailiosoitteiden hyödyntämistä, ainakaan minun taholtani;
        alkuvaiheessa, kun käytin vielä yahoota yhteydenpito-osoitteena,
        saivat monet tuon kirotun yahoon kautta roskaposti-vyöryn.
        Nykyään käytän gmailia, joka muutoinkin on mukavampi.

• .......

Näin naisena voin sanoa, että g-piste on emättimessä vatsanpuolella (= naisen selällään ollessa emättimen yläosa siis) ja se on muutaman senttimetrin syvyydessä. Hyvin helppo löytää, ei ehkä helppo tuntea. Sormi vaan sisään ja hiero sormea seinämää vasten. Alue on röpöläisempi, mutta onhan se muukin alue röpöläinen, joten on siis vaikea tunnistaa. Takuu varmasti kuitenkin löytää: laittaa vaan sormen sisään ja hieroo seinämää. Ei voi erehtyä, kuitenkin sen verran laaja alue tuo ;) ps. se siis ei ole mikään nystyrä eikä kuoppa, vain röpöläinen alue.

• Lyseo

.. Se G-piste ole jokaisella hieman erilainen. Millin tai kaksi toisessa suunnassa, jne.

Yrität kovasti vakuuttaa että on "röpöläinen alue, ei nystyrä tai kuoppa", mutta minulla G-pisteeni on suht. sileä ja nimenomaan kuoppamainen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas puukotus yläristillä!

Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!
      Pieksämäki
      59
      1738
    2. Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella

Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r
      Ikävä
      140
      1454
    3. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin

Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka
      Grillaus
      70
      1241
    4. La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta

La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt
      Tv-sarjat
      11
      855
    5. Mä muuten kerroin puolisolle susta

Nimeä mainitsematta....
      Ikävä
      64
      811
    6. Paljonko meidän ikäero on?

Ois kiva tietää.
      Ikävä
      69
      701
    7. Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa

Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko
      Ikävä
      39
      541
    8. Mies onko sinulla

Kaikki hyvin? 🌞 -nainen
      Ikävä
      38
      504
    9. Nainen onko kaikki

Onko sinulla nainen kaikki hyvin? mies
      Ikävä
      46