Mitkähän ovat ne todelliset perusteet, millä nämä 2 koulua on valittu lopetettavaksi? Kerrotut perusteet eivät kestä lähempää tarkastelua. Villi huhu liikkuu, että Poitsilan koulu myytäisi logistiikkatiloiksi. Mitä lapsista tai veronmaksajien mielipiteestä!Ketä kiinnostaa!
koulujen lakkauttamisesta Haminassa
9
1628
Vastaukset
- CruPFail
Pidemmät koulumatkat tulee, mutta Poitsilassa alkaa muutenkin olla meno niin sekopäistä, että vähintään opettajakunnan vaihto olisi paikallaan. Samoin homeongleman poistaminen.
- tietää tahtoo
mitkä koulut on lakkauttamisen alla?!
- kjhgf
2koulua aluksi lopetetaan vuoden päästä lisää
- oona
kjhgf kirjoitti:
2koulua aluksi lopetetaan vuoden päästä lisää
Ei kai meitä kuljeteta kuin pässejä narussa? Kyllä asioihin voi ja pitää vaikuttaa. Nyt saivat helmikuulle jatkoaikaa, nuo koulut, ennenkuin päätöksiä lopettamisesta aletaan tehdä. Kansalaisuusaktiivisuus kunniaan!
- saadaan
hyvin HMT:lle uudet tilat.
Muuten paljonkohan se uusi porttirakennus maksaa ?- Denus
olemme äänestäneet nuo politiikot päättämään meidän asioista,jos me ensi vaaleissa tajuisimme äänestää muita ehdokkaita eikä samoja jotka vaan tuhlaavat hmt ja ajavat peruspalvelut alas.
- Minä hölmö
Denus kirjoitti:
olemme äänestäneet nuo politiikot päättämään meidän asioista,jos me ensi vaaleissa tajuisimme äänestää muita ehdokkaita eikä samoja jotka vaan tuhlaavat hmt ja ajavat peruspalvelut alas.
Virkamiestyönä nuo lakkauttamisesitykset tehdään ja valtuusto siunaa ne. Nyt tehty virkamiestyö on täynnä virheitä ja vaihtoehtoja kahden koulun lakkauttamiselle ei ole edes esitetty. Taitaa kyseisen virkamiestyön (= opistotasoisen kirjoitelman tasolla) tekijä taitaa itse vaikuttaa muualla kuin Metsäkylässä tai Poitsilassa. Vilniemen koululaismääräkin oli kirjoitelmassa laskeva, vaikka lapsiperheet rakentavat alueelle.
- Ketkä pääsevät remontoituun Husulan kouluun ?
- Riittävätkö Vilniemen vanhan puukoulun tilat ?
- Ketkä menevät Ruissalon kouluun ? - nimimerkitön perheellinen
Minä hölmö kirjoitti:
Virkamiestyönä nuo lakkauttamisesitykset tehdään ja valtuusto siunaa ne. Nyt tehty virkamiestyö on täynnä virheitä ja vaihtoehtoja kahden koulun lakkauttamiselle ei ole edes esitetty. Taitaa kyseisen virkamiestyön (= opistotasoisen kirjoitelman tasolla) tekijä taitaa itse vaikuttaa muualla kuin Metsäkylässä tai Poitsilassa. Vilniemen koululaismääräkin oli kirjoitelmassa laskeva, vaikka lapsiperheet rakentavat alueelle.
- Ketkä pääsevät remontoituun Husulan kouluun ?
- Riittävätkö Vilniemen vanhan puukoulun tilat ?
- Ketkä menevät Ruissalon kouluun ?Todellakin. Haminalaiset eivät laita vastaan. Perusturvassa pyöritetään piiriä ja sivistystoimessa samoin. Päättäjinä kaupungin omia työntekijöitä. Äskettäin yksi opettajanvirka jätettiin laittamatta auki ja täytettiin virkamiesjohdon kouluttamattomalla sukulaispojalla. Veronmaksajien rahoilla tämäkin. Minä muutan pois.
- kohti itää
nimimerkitön perheellinen kirjoitti:
Todellakin. Haminalaiset eivät laita vastaan. Perusturvassa pyöritetään piiriä ja sivistystoimessa samoin. Päättäjinä kaupungin omia työntekijöitä. Äskettäin yksi opettajanvirka jätettiin laittamatta auki ja täytettiin virkamiesjohdon kouluttamattomalla sukulaispojalla. Veronmaksajien rahoilla tämäkin. Minä muutan pois.
useammin demareita, joka vuosi vaan ääni demareille niin kohta ei ole ainottakaa peruspalvelun piiriin kuuluvaa toimintaa Haminassa.Lisää tukea kannattamattomalle HMT:lle upottakoon vaikka kaikki veromarkat siihen p...aan.SINÄ joka olet viime vaaleissa äänestänyt demareita, niin älä täällä ala vinkumaan peruspalveluiden alas ajosta.Saat mitä tilasit.Toivottavasti älyät edes seuraavissa vaaleissa äänestää muita kuin demareita,vihreitä tai kokoomusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko1452540Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy232240Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä1852063Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-82501578Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1331320Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m861184Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.
Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.1021128- 84937
Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa
MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har17912Unelma tilanne
Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j69894