moikka..olin neuvolassa rv10 5,ja sydänääniä kuunneltiin.neuvolatäti sanoi että sydänlyönnit olivat173...eikö normaali ole korkeintaan 160?mitäs tämä nyt meinaa?
ja mitä nämä poika/tyttö sykkeet on;)?
kiitos jos jaksatte vastata..
sydänäänet 173??
5
640
Vastaukset
- jossain luki
et yleensä ne on 140-170.
- että on hätää
sillä itselläni oli sydänäänet rv 9 4 niin 180 ja nyt sitten viikolla 15 oli tippunu 155=)Eikä kyllä lääkäri mitään tuosta isosta sykkeestä sanonut.
Mut nuo on enemmän tyttö sykkeet kun pojilla on matalammat=) että sykkeet on korkeat, jopa yli 170 ihan ok...ja sykkeet ailahtelee tosi paljon...vielä vastasyntyneelläkin voipi olla sykkeet 150-160 välillä näin mulle kerrottiin neuvolassa. Ei siis hätää.
Itse en usko tyttö-/poikasykkeisiin...kansantarua luulisin,onhan näitä muitakin keinoja joilla varmuudella voisi sanoa kumpaa odottaa, mut ei sitten niin varmoja olekaan. :)- meppe
kanssa viimeksi neuvolassa sydänäänet pomppasi tosi korkealle. Kuunneltiin sitten pitempi aika siihen asti että sykkeet rauhottu normaalimmalle tasolle ja hyvä niin rauhotti omaakin mieltä.
Täti epäili että oli vaan ollu spurttivaihde päällä vauvalla. - rv 34+0
meppe kirjoitti:
kanssa viimeksi neuvolassa sydänäänet pomppasi tosi korkealle. Kuunneltiin sitten pitempi aika siihen asti että sykkeet rauhottu normaalimmalle tasolle ja hyvä niin rauhotti omaakin mieltä.
Täti epäili että oli vaan ollu spurttivaihde päällä vauvalla.Toissa kerralla neuvolassa sykkeet alux jotain 180, mut hetken päästä laski 150 asti ( mikä on ollu keskiarvo tähän asti noin suurin piirtein).
Neuvolatäti epäili, et muksu tais pelästyy omaa sydämenääntään...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1074662Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293433No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 491514
- 361423
- 381236
- 141142
- 1591036
- 271028
- 6954