Näkisitkö minun elämääni mitä tulevaksi ensi vuodelle? Parisuhteeni osalta ja työelämääni? Kun muutoksia kovasti kaipailen.. Tuntuu, että elämäni on nyt jämähtänyt paikoilleen..
C-O-C-H-A-V-I-T
11
427
Vastaukset
- Cochavit
Sinun täytyy itse pystyä muuttamaan asioita, joihin et ole tyytyväinen. Pyydä apua ja voimia "yläkerrasta" muutoksen tekoon, niitä kyllä saat. Uusi ihmissuhde lähipiirissä? Oletko ihastunut kenties toiseen mieheen? Miksi pysyt tottumuksesta samassa parisuhteessa, jos se ei ole sinulle hyvä? Älä lähde kuitenkaan pettämään, sillä se tuo huonoa karmaa tuleviin parisuhteisiin.
- brunette nainen
Näetkö ratkaisuja tunne-elämän puolella. Tahtoisin löytää itsestäni ratkaisun, mutta uskallanko elää omien tunteiden mukaan, näetkö vastakaikua
- Perri
itsekään oikein tiedä miksi näin on tämä tilanteeni.. Ei ole ihmissuhdetta tällä hetkellä. Eikä toista miestä?? En pystyisi pettämään.. Kai.. Onkohan miehellänikin nyt huono karma kun minua pettänyt monta kertaa.. Pitää pyytää voimia tosiaan sitten entistä enemmän!
Kiitti Sinulle! - Cochavit
Perri kirjoitti:
itsekään oikein tiedä miksi näin on tämä tilanteeni.. Ei ole ihmissuhdetta tällä hetkellä. Eikä toista miestä?? En pystyisi pettämään.. Kai.. Onkohan miehellänikin nyt huono karma kun minua pettänyt monta kertaa.. Pitää pyytää voimia tosiaan sitten entistä enemmän!
Kiitti Sinulle!Eli se oli miehesi, josta syystä nousi tietoisuus pettämisestä teidän suhteessanne... Näin hyvin voimakkaana kolmansia pyöriä teidän suhteessanne. Ja ne tulevat siellä pysymään, koska parisuhde selvästikään ei ole onnellinen. Älä kuietnkaan itse lähde pettämisen tielle kosto mielessä. Vahingoitat vain herkkää itseäsi. Ehdottaisin, että laittaisit pisteen tälle epätyydyttävälle parisuhteelle. Olet ansainnut parempaa, etkä miehesi huonoa karmaa.
- Perri
Cochavit kirjoitti:
Eli se oli miehesi, josta syystä nousi tietoisuus pettämisestä teidän suhteessanne... Näin hyvin voimakkaana kolmansia pyöriä teidän suhteessanne. Ja ne tulevat siellä pysymään, koska parisuhde selvästikään ei ole onnellinen. Älä kuietnkaan itse lähde pettämisen tielle kosto mielessä. Vahingoitat vain herkkää itseäsi. Ehdottaisin, että laittaisit pisteen tälle epätyydyttävälle parisuhteelle. Olet ansainnut parempaa, etkä miehesi huonoa karmaa.
Vai vielä se pettää.. No eipä ne taida koskaan lopettaakaan kun alkuun ovat päässeet.. En tajua miksi minun pitää sietää tätä mieheni käytöstä.. Joku vahvistava tarkoitus kait tälläkin.. Mitenkähän lapsemme joskus "esimerkkiään" sitten seurannee..? Pelottaa ihan..
Näetkö onko nyt joku juttu miehelläni menossa? Lähiaikoina tulossa? - Cochavit
Perri kirjoitti:
Vai vielä se pettää.. No eipä ne taida koskaan lopettaakaan kun alkuun ovat päässeet.. En tajua miksi minun pitää sietää tätä mieheni käytöstä.. Joku vahvistava tarkoitus kait tälläkin.. Mitenkähän lapsemme joskus "esimerkkiään" sitten seurannee..? Pelottaa ihan..
Näetkö onko nyt joku juttu miehelläni menossa? Lähiaikoina tulossa?Suosittelen, että kysyt kylmän rauhallisesti asiaa mieheltäsi. Älä riitele, älä provosoidu. Vaan käsittele asia rauhallisesti ja viileästi.
Varmasti tiedät sen seikan, että olet suhteessa itse onneton. Miksi kiusata itseään? - Perri
Cochavit kirjoitti:
Suosittelen, että kysyt kylmän rauhallisesti asiaa mieheltäsi. Älä riitele, älä provosoidu. Vaan käsittele asia rauhallisesti ja viileästi.
Varmasti tiedät sen seikan, että olet suhteessa itse onneton. Miksi kiusata itseään?kysynyt. Ei kuulema ole muita. Monta kertaa.. Viime yönä näin itse unen -taas- jossa mieheni oli yhden naisen kanssa, jonka kanssa petti minua..Ja jonka takia myös jätti minut.. Jotenkin se ei haittanut enää niin paljon kuin aikaisemmin.. Osaltaan olin jo luovuttanut mieheni suhteen siinä unessa.. Ei se koskaan kerro totuutta! Ei pysty! Pitää vaan odottaa milloin olisi "sopiva" tilaisuus lähteä kun käry kävisi..
- brunette nainen
Näetkö ratkaisuja tunne-elämän puolella. Tahtoisin löytää itsestäni ratkaisun, mutta uskallanko elää omien tunteiden mukaan, näetkö vastakaikua
- Perri vielä..
Onko minulla vielä sitten mahdollisuutta löytää uusi ja "parempi" mies rinnalleni kulkemaan jos jättäisin tämän elämäni taakseni?
- Cochavit
Miehesi syrjähypyt ovat saaneet sinut tuntemaan huonommuutta: miksi en kelpaa... Olet kadottanut uskoasi itseesi ja omaan viehätysvoimaasi.
Kun pystyt lopettamaan nykyisen suhteen, näen edessäsi useita lyhyitä suhteita - ikään kuin kokeilua, mihin vielä pystyt. En näe, että menisi pidempään kuin 3 vuotta, kun rinnallasi seisoo sinun arvoisesi mies. Näen, että hän tulee toiselta paikkakunnalta. - perri
Cochavit kirjoitti:
Miehesi syrjähypyt ovat saaneet sinut tuntemaan huonommuutta: miksi en kelpaa... Olet kadottanut uskoasi itseesi ja omaan viehätysvoimaasi.
Kun pystyt lopettamaan nykyisen suhteen, näen edessäsi useita lyhyitä suhteita - ikään kuin kokeilua, mihin vielä pystyt. En näe, että menisi pidempään kuin 3 vuotta, kun rinnallasi seisoo sinun arvoisesi mies. Näen, että hän tulee toiselta paikkakunnalta.naulan kantaan! Alemmuutta, huonommuutta tunnen.. Olen epävarma naiseudestani.. Juuri epäviehättävä tunnen olevani. Mitähän tarkoitat, että pystyn kokeilemaan..? En olekaan muuten aikaisemmin seurustellut vakavasti kuin tämän nykyiseni kanssa..
Ja tämän toisen miehen kohtaan vain eroamallako? Osaatko kuvailla häntä?
Kiitos sinulle tuhannesti kun jaksat näitä kysymyksiäni!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770