Vankilan joululahjat työntekijöilleen?

millaiset?

Joku tuolla puhui, että olisivat kuulema päättäneet hamekankaat ostaa vankiloihin miesvartijoille lahjaksi, kun niin kauheasti tekee mieli juoruta siellä ja kytätä työkaverin tekemisiä ja yksityiselämää. Naisille huhun mukaan lahjaksi tulee jussipaita ja verkkahousut, joiden sisään pujotettavaksi myöskin isohko tekopeenis, jotta voitte demostroida itsellenne mieselämää ja sitä mille se teidän unelmienne täyttymys, eli mieheksi syntyminen, olisi tuntunut.
Mutta eikös kiltti ole muotia miesten pukeutumisessa nykyisin, eli ei paha valinta. Ja tasa-arvo kunniaan, eli vankilan mies-naiset saavat okeilla miehen elämää oikein muna housussa.

5

848

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuoda

sulle itsetuntoa ja oman elämän:)

Voisin vaikka lyödä vetoa, että sinä kuljet jo hameessa?

• millaiset?

minulla on jo molempia riittävästi. Siksi sinun pieni elämäsi ei kiinnostakkaan minua;)Se on myöskin syy miksi uskallan olla erilainen ja puhua suoraan.

• Viirimies

Pelsolla tarvitaan hamekankaita ihan todella runsas määrä. Juorut lentää pienissä piireissä suolla paskanhajussa sukulaisten valtaamassa laitoksessa.

• että pelson

vartijat eivät juorua!olen itse vartijana pelsolla ja minä ja minun veljeni emme juorua.lisäksi isäni ja setäni eivät myöskään juorua.voin mainita myös äitini joka keittiöllä on ei juorua.minun seitsämän serkkuani on myös suoraselkäisiä eiväkä juorua.eno on tosi mies eikä juorua.siskoni joita on seitsemän ja ovat vartijoina ja sossuna ja keittiöllä eivät myöskään juorua.no on yksi semmonen etelän ukko joka minusta tuntuu että juoruaa.ollaan veljien ja siskojen kanssa puhuttu äitille ja isälle ja enolle ja setälle että se varmasti juoruaa.se on kotosin jostain helsingin läheltä jämsästä.on kuulema heti kolmosen jälkeen yläpuolella?tiiä mitä tarkottaa?varmasti se juoruaa jos joku täällä suutaan aukoo.muuten pelsolla menee ihan hyvin.lehmä poiki viime yönä, siinä sitä oli vankeinhoidollista työtä.näin kyllä enon silmissä oudon palon kun se sitä marjattaa katteli poikimis oljillaan.eno tarjoutu seuraamaan marjatan kuntoa yön ajan, tiiän kyllä mikä oli enolla mielessä!taitaaa marjatta lehmä poikia taas ensi kesäksi yhden vartijan tänne meillä pelsolle.tänä vuonna meillä oli täällä hyvä porukka töissä, ei yhtäään etelän outoja tuonteja.minä serkut oltiin kyllä kerroksen ykkösnyrkkejä tekemään tunteja!minä ja isä ja siskot ja veljet ja eno ja serkut kahmittiin varmasti melkein kaikki sunnuntai tunnit.ei jääny muille kuin yksi tunti ylimäärästä.hyvä se on pitää kaikki täällä meillä lintukodossa kun muuten etelän immeiset kuluttaa kaikki.hei minun serkku just sano että aikoo hakea sinne ison veten taakse kurssille.se on siellä vantaalla jonne on aika pitkä matka suomen hevosella.minäkin menin rattailla monta päivää!ja se on tosi.siellä oli nättejä tyttöjä, mutta ne ei tykänny minun seurasta, en tiiä miksi vaikka kävin suihkussakkiin melkein joka toinen viikko.mutta kurssilla toettiin yksi asia se on pelso joka smelittää!se oli semmonen iskulause jolla monet yritti ratsastoo, mutta vaen minä olin oikea pelsolainen.niin opettajatkin sano ja sitä mieltä olen minäkin!

• mokkola
        että pelson kirjoitti:

vartijat eivät juorua!olen itse vartijana pelsolla ja minä ja minun veljeni emme juorua.lisäksi isäni ja setäni eivät myöskään juorua.voin mainita myös äitini joka keittiöllä on ei juorua.minun seitsämän serkkuani on myös suoraselkäisiä eiväkä juorua.eno on tosi mies eikä juorua.siskoni joita on seitsemän ja ovat vartijoina ja sossuna ja keittiöllä eivät myöskään juorua.no on yksi semmonen etelän ukko joka minusta tuntuu että juoruaa.ollaan veljien ja siskojen kanssa puhuttu äitille ja isälle ja enolle ja setälle että se varmasti juoruaa.se on kotosin jostain helsingin läheltä jämsästä.on kuulema heti kolmosen jälkeen yläpuolella?tiiä mitä tarkottaa?varmasti se juoruaa jos joku täällä suutaan aukoo.muuten pelsolla menee ihan hyvin.lehmä poiki viime yönä, siinä sitä oli vankeinhoidollista työtä.näin kyllä enon silmissä oudon palon kun se sitä marjattaa katteli poikimis oljillaan.eno tarjoutu seuraamaan marjatan kuntoa yön ajan, tiiän kyllä mikä oli enolla mielessä!taitaaa marjatta lehmä poikia taas ensi kesäksi yhden vartijan tänne meillä pelsolle.tänä vuonna meillä oli täällä hyvä porukka töissä, ei yhtäään etelän outoja tuonteja.minä serkut oltiin kyllä kerroksen ykkösnyrkkejä tekemään tunteja!minä ja isä ja siskot ja veljet ja eno ja serkut kahmittiin varmasti melkein kaikki sunnuntai tunnit.ei jääny muille kuin yksi tunti ylimäärästä.hyvä se on pitää kaikki täällä meillä lintukodossa kun muuten etelän immeiset kuluttaa kaikki.hei minun serkku just sano että aikoo hakea sinne ison veten taakse kurssille.se on siellä vantaalla jonne on aika pitkä matka suomen hevosella.minäkin menin rattailla monta päivää!ja se on tosi.siellä oli nättejä tyttöjä, mutta ne ei tykänny minun seurasta, en tiiä miksi vaikka kävin suihkussakkiin melkein joka toinen viikko.mutta kurssilla toettiin yksi asia se on pelso joka smelittää!se oli semmonen iskulause jolla monet yritti ratsastoo, mutta vaen minä olin oikea pelsolainen.niin opettajatkin sano ja sitä mieltä olen minäkin!

olen 155cm pallukka, mutta vittu että repesinin hahhahhahahaaaaaa!!Nyt ivalooon!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      82
      4627
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3837
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      176
      3637
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      64
      2070
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      75
      1941
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      78
      1268
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      130
      1142
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      145
      1072
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      49
      989
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      26
      891
    Aihe