yksin odottaminen

mamma,kohta

onko täällä muita jotka odottavat yksin?olisi kiva kuulla muidenkin kokemuksia ja jaksamisia!
yksinhuoltaja äitejä on paljon ja heistä puhutaan,yksin odottajista harvemmin..
laittakaa omia kokemuksianne=)

7

666

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyttönen_Rmk

Minä odotin ensimmäisen lapseni yksin. En kokenut sitä ollenkaan pahaksí, tosin minulla oli todella kattava tukiverkosto lähellä.

• mamidummy

minä olen kanssa yksinodottaja...tai ainakin periaatteessa...lapsen isä on kyllä odotuksessa mukana...mutta emme ole suhteessa...onhan se aika rankkaa aina välillä...minulla vasta rv11 3...toivotaan nyt vaan parasta et kaikki menis hyvin ja että minun ja miehen välit pysyisi hyvinä:)

• -onnellinen odottaja-

Täällä myös yksin odottaja.Viikkoja 36 ja tosi kivasti on mennyt odotusaika.Pianhan se vauva syntyykin ja innolla odotan mitä kaikkea pääsemme yhdessä touhuilemaan ym. ei pelota vaikka "yksin" olenkin,onhan minulla oma perhe ja ystävät tukena ja apuna. Mukavaa odotusaikaa:)

• ,..

kiios=)

• muti

viikkoja mulla on 33 3 ja odotus on mennyt ihan mukavasti tosin onhan välillä niitä huononpiakin päiviä ja toivois että olis se lapsen isäkin mukana mutta äkkiä se menee ohi. :) hyvää odotusta sinulle :)

• yksin+

Raskausviikoja 31 ja aivan kamalat liitoskivut! Käveleminen on raskasta ja nukkumisesta ei tuu mitään, joten siinä mielessä yksinolo on hankala. Mies on kyllä kuvioissa mukana, mutta emme asu saman katon alla emmekä seurustele. Hän on välillä niin hankala tyyppi, että luulen että on parempi olla yksin.-)

• vinkittäjä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Petteri Orpo on satusetä

Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi
      Maailman menoa
      132
      3782
    2. Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta

Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä
      Maailman menoa
      64
      2659
    3. Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan

Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla
      Maailman menoa
      34
      2619
    4. Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle

Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi
      Maailman menoa
      80
      2445
    5. Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana

Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "
      Maailman menoa
      28
      2317
    6. Olitkin liian hyvää ollaksesi totta nainen

Ihastuin ja rakastuin, mutta se on minun ongelma. Ei sinun.
      Ikävä
      105
      1428
    7. Kaste pelastaa ihmisen

Kristittyjen kirkkojen toimittama yksi Kaste on Jumalan tekemä pelastusteko, jossa perisyntiin hengellisesti kuollut ihm
      Kaste
      630
      1278
    8. SE TAPAHTUI - Pekka Aittakumpu: Avioero

Perussuomalaisten kansanedusta Pekka Aittakumpu käy parhaillaan avioero prosessia. Aittakumpu on siviiliammatiltaan past
      Perussuomalaiset
      79
      1169
    9. Elisalla ja MTV:llä lihava riita - MTV:n kanavienlähetykset ovat katkeamassa Elisan asiakkailla

Kaikkien MTV:n kanavien televisiolähetykset ovat katkeamassa Elisan kaapeli-tv-asiakkailta. https://www.is.fi/digitoday
      Maailman menoa
      155
      1099
    10. Uskon todistus

Oikean uskovaisen ja nimikristityn erottaa siitä, että Jeesukseen uskova korottaa Jeesusta ja uskoa Häneen, mutta nimik
      Kaste
      261
      1056
    Aihe