Johtoratojen polttaminen

rytmihäiriöinen

Olen jo vuosia kärisnyt voimakkaista rytmihäiriöistä, jotka pahenevat ajoittain. Eräs sairaanhoitaja sanoi minulle, että monet nuoret ovat saaneet avun johtoratojen polttamisesta. Kun kysyin sisätautilääkäriltäni, missä tilanteissa kyseinen polttaminen tulisi kyseeseen, hän nauroi minulle päin naamaa. Missä tilanteissa siis johtoratoja voidaan polttaa? Kun rytmihäiriöni ovat pahimmillaan, eivät b-salpaajanikaan auta. Silloin lisälyöntejä ja muljahduksia on noin joka kolmannella lyönnillä ja olo sen mukainen...

5

928

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rytmix

Olisi tosi kiva kuulla minunkin! Sama juttu täälläkin ja pahimpaan sydämen sekoiluaikohin on vilahtanut mielessä jopa lääkkeiden yliannostus ja tämä helvetti olisi ohi!
      Kerroin jopa synkeät ajatukseni lääkärille ja kyselin sitä ratojen polttoa, mutta tuhahteli ja ei vastannut kysymykseeni. Kuinka paljon niitä pitää olla(itsellä pahimmillaan enemmän muljahduksia kuin kenenkään pälli kestää) ja minkälaisia?? Kertoisko joku tarinansa.

• totuuslöytyykaurapuurosta

Samat kokemukset. Oletan, että on paljon halvempaa lisätä lääkitystä kuin lähettää tarkempiin tutkimuksiin ja leikkauksiin. Näin ainakin tapahtuu Hyvinkäällä. Leikkauksen kulut maksaa Hus, mutta lääkkeet potilas itse. Kuka lääkäri uskaltaa paljastaa totuuden ???

• murooppi

Siis ihmeessä leikkaukseen, mitä ne tuommoset lääkärit oikeen ovat?? !! Itse kävin johtoratojen polttoleikkauksessa ollessani 15 vuotias pari vuotta sitten ja elämä on nyt aivan mahtavaa ilman rytmihäiriöitä. Lääkärit tutkivat minut perusteellisesti ja lääkärit oikeen itse ehdottivat leikkausta. Alussa en itse siihen suostunut, koska olen nuori ja tietenkin tuommoinen sydäntäsorkkiva leikkaus pelotti ja varsinkin tämä "väärien johtoratojen poltto" joka tulee jos ei poltetakkaan sitä rytmihäiriöiden aiheuttajaa vaan ne kummatkin eli se oikea rata(vaikea selittää). Jos ne ovat lähekkäin toisiaan ja näin käy, niin tällöin joudutaan laittamaan tahdistin. Mutta onneksi rohkenin leikkauseen ja se onnistui. Se tehtiin paikallispuudutuksessa ja sattuihan se tietenkin vähäsen, kun jouduttiin niitä johtoja työntelemään verisuonia pitkin. Itse poltto ei sattunut ollenkaan tunsin vaan "tekaistun rytmihäiriön" jotta se poltettava johtorata löydettäisiin ja kuumaa tunnetta rinnassa. Yön yli seurasivat ja pääsin seuraavana päivänä jo kotiin ja elämä on nyt aivan mahtavaa ilman rytmihäiriöitä! SUOSITTELEN. olkaa kovina lääkäreillenne jos eivät muuten ymmärrä !

• rytmikkäät

Niitä rytmihäiriöitä on muuten aika monenlaisia. On sellaisia, joihin liittyy ylimääräinen johtorata ja sellaisia johen ei. Kyllä lääkärit oikeasti ehdottaa tuollaista toimenpidettä niile, kelle se on aiheellista. Ei ihmisiltä kiusallaan pantata hoitavia toimenpiteitä.

• häiritsevät elämää

Jos pystyt, mene kardiologille yksityisesti. Siellä saat kunnon tiedot. Itselläni eivät b-salpaajat auttaneet, mutta nyt kahdella rytmihäiriölääkkeellä pystyy taas elämään normaalisti ilman että tarttee koko ajan miettiä sydämenlyöntejään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4108
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe