Olen jo vuosia kärisnyt voimakkaista rytmihäiriöistä, jotka pahenevat ajoittain. Eräs sairaanhoitaja sanoi minulle, että monet nuoret ovat saaneet avun johtoratojen polttamisesta. Kun kysyin sisätautilääkäriltäni, missä tilanteissa kyseinen polttaminen tulisi kyseeseen, hän nauroi minulle päin naamaa. Missä tilanteissa siis johtoratoja voidaan polttaa? Kun rytmihäiriöni ovat pahimmillaan, eivät b-salpaajanikaan auta. Silloin lisälyöntejä ja muljahduksia on noin joka kolmannella lyönnillä ja olo sen mukainen...
Johtoratojen polttaminen
5
928
Vastaukset
- rytmix
Olisi tosi kiva kuulla minunkin! Sama juttu täälläkin ja pahimpaan sydämen sekoiluaikohin on vilahtanut mielessä jopa lääkkeiden yliannostus ja tämä helvetti olisi ohi!
Kerroin jopa synkeät ajatukseni lääkärille ja kyselin sitä ratojen polttoa, mutta tuhahteli ja ei vastannut kysymykseeni. Kuinka paljon niitä pitää olla(itsellä pahimmillaan enemmän muljahduksia kuin kenenkään pälli kestää) ja minkälaisia?? Kertoisko joku tarinansa. - totuuslöytyykaurapuurosta
Samat kokemukset. Oletan, että on paljon halvempaa lisätä lääkitystä kuin lähettää tarkempiin tutkimuksiin ja leikkauksiin. Näin ainakin tapahtuu Hyvinkäällä. Leikkauksen kulut maksaa Hus, mutta lääkkeet potilas itse. Kuka lääkäri uskaltaa paljastaa totuuden ???
- murooppi
Siis ihmeessä leikkaukseen, mitä ne tuommoset lääkärit oikeen ovat?? !! Itse kävin johtoratojen polttoleikkauksessa ollessani 15 vuotias pari vuotta sitten ja elämä on nyt aivan mahtavaa ilman rytmihäiriöitä. Lääkärit tutkivat minut perusteellisesti ja lääkärit oikeen itse ehdottivat leikkausta. Alussa en itse siihen suostunut, koska olen nuori ja tietenkin tuommoinen sydäntäsorkkiva leikkaus pelotti ja varsinkin tämä "väärien johtoratojen poltto" joka tulee jos ei poltetakkaan sitä rytmihäiriöiden aiheuttajaa vaan ne kummatkin eli se oikea rata(vaikea selittää). Jos ne ovat lähekkäin toisiaan ja näin käy, niin tällöin joudutaan laittamaan tahdistin. Mutta onneksi rohkenin leikkauseen ja se onnistui. Se tehtiin paikallispuudutuksessa ja sattuihan se tietenkin vähäsen, kun jouduttiin niitä johtoja työntelemään verisuonia pitkin. Itse poltto ei sattunut ollenkaan tunsin vaan "tekaistun rytmihäiriön" jotta se poltettava johtorata löydettäisiin ja kuumaa tunnetta rinnassa. Yön yli seurasivat ja pääsin seuraavana päivänä jo kotiin ja elämä on nyt aivan mahtavaa ilman rytmihäiriöitä! SUOSITTELEN. olkaa kovina lääkäreillenne jos eivät muuten ymmärrä !
- rytmikkäät
Niitä rytmihäiriöitä on muuten aika monenlaisia. On sellaisia, joihin liittyy ylimääräinen johtorata ja sellaisia johen ei. Kyllä lääkärit oikeasti ehdottaa tuollaista toimenpidettä niile, kelle se on aiheellista. Ei ihmisiltä kiusallaan pantata hoitavia toimenpiteitä.
- häiritsevät elämää
Jos pystyt, mene kardiologille yksityisesti. Siellä saat kunnon tiedot. Itselläni eivät b-salpaajat auttaneet, mutta nyt kahdella rytmihäiriölääkkeellä pystyy taas elämään normaalisti ilman että tarttee koko ajan miettiä sydämenlyöntejään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760