tunteensa avoimesti, niin täälläkään ei tarttis lueskella näitä juttuja.,:/
aatelkaa jos kaikki
22
1306
Vastaukset
- tuo on kyl
vaan sellainen asia , että en tahallanikaan ota muihin ikinä yhteyttä.... en vaan jotenkin pysty. enkä puhu yleensä mitään. olen vaan loukkaantunut.
- loukkaantunut?
.........
- olen vaan
loukkaantunut? kirjoitti:
.........
kavereihin ja saman ikäisiin tyyppeihin aina pettynyt.............. ei ne vastaa mun odotuksia, eikä välitä musta tarpeeks.
- ihan...
tällasia... Mutta moni sydän kaipais laastarointia, kun on tullut torjutksi... Ja mitä kaikkea muuta tapahtuisikaan !?
- tunteet'
tuotaisiin julki niin halutut ja kauniit olisivat entistä ylpeämpiä ja rumat luuserit entistä masentuneempia.
luulempa että moni ei kestäisi tulla torjutuksi koko ajan.- tuli sen verran
typerä kommentti että hohhoijjaa.... sanonpahan vaan että oon nähnyt ja kokenut paljon.... ja koskaan en ole nähnyt ihmisiä samalla tavalla ikuisesti, vaan nähnyt niissä hyvät ja huonot puolet.... pahinta vaan on että itse en ole saanut mitään..
- :o(
Kai ihmisestä huomaa jo heti alkuun silti onko hän edes sen arvoinen että hänelle kannattaa mitään kertoakkaan.....vähän vaikka kokeilee kepillä jäätä. Tuskin sitä nyt ventovieraille tunteita tuodaan julki.....yleensä ollaan tunnettu jo jonkin aikaa ja on selvinnyt vähän kuinka upeasta ihmisestä on kyse.
- ..?
tuli sen verran kirjoitti:
typerä kommentti että hohhoijjaa.... sanonpahan vaan että oon nähnyt ja kokenut paljon.... ja koskaan en ole nähnyt ihmisiä samalla tavalla ikuisesti, vaan nähnyt niissä hyvät ja huonot puolet.... pahinta vaan on että itse en ole saanut mitään..
...
- olla rauhassa sen
..? kirjoitti:
...
kanss kenen kans haluaisin.... sydän etsii sydäntä vieläkin...... :/ rauhaton sielu, onneton mieli.
- et halua
kertoa totuutta päin naamaa, astuvat kuvaan ns. valkoiset valheet. Niitä jokainen hienotunteinen ja lähimmäistään arvostava ja omaakin turvallisuuttaan varjeleva yksilö käyttää ko. tilanteissa.
Millainen vv kulloinkin valitaan, riippuu vastaanottajan käsityskyvystä: ei pidä selittää liian abstraktisti, sanoman on mentävä perille joko heti tai niin, että asia tulee ymmärretyksi viimeistään yön yli nukkumisen jälkeen. - !!!
et halua kirjoitti:
kertoa totuutta päin naamaa, astuvat kuvaan ns. valkoiset valheet. Niitä jokainen hienotunteinen ja lähimmäistään arvostava ja omaakin turvallisuuttaan varjeleva yksilö käyttää ko. tilanteissa.
Millainen vv kulloinkin valitaan, riippuu vastaanottajan käsityskyvystä: ei pidä selittää liian abstraktisti, sanoman on mentävä perille joko heti tai niin, että asia tulee ymmärretyksi viimeistään yön yli nukkumisen jälkeen.totuus on kuitenkin se että niin satutat häntä kaikkeista eniten...harva lopulta nykyaikana enää uskoo valkoisia valheita....kaikki tietävät ne "perusvastaukset" ja ymmärtävät että toinen valehtelee....silloin sitä kaikista eniten loukkaantuu ja pahoittaa mielensä kun huomaa ettei toinen arvosta edes sen vertaa, että vastaisi REHELLISESTI. Rehellisyyttä kyllä arvostaa jokainen, oli se totuus sitten minkälainen tahansa.
Eli opettele sinä edes puhumaan suoraan asioista jollet halua jättää jälkeesi enempää särkyneitä sydämiä. - pitäs
!!! kirjoitti:
totuus on kuitenkin se että niin satutat häntä kaikkeista eniten...harva lopulta nykyaikana enää uskoo valkoisia valheita....kaikki tietävät ne "perusvastaukset" ja ymmärtävät että toinen valehtelee....silloin sitä kaikista eniten loukkaantuu ja pahoittaa mielensä kun huomaa ettei toinen arvosta edes sen vertaa, että vastaisi REHELLISESTI. Rehellisyyttä kyllä arvostaa jokainen, oli se totuus sitten minkälainen tahansa.
Eli opettele sinä edes puhumaan suoraan asioista jollet halua jättää jälkeesi enempää särkyneitä sydämiä.ainakin päästä eroon tehokkaasti, jos kohteliaasta eistä eli valkoisesta valheesta vetää herneen nenuun. joistakin ei pääse eroon niin millään, kun ei hyväksytä kieltävää vastausta, ei suoraa ei valkeaa valhetta. jos ihmisellä on selkärankaa niin ei sitä pakkien jälkeen riekuta vaan hyväksytään elämä sellaisena kuin se on, ei se aina satu kohdalle se tunne vaikka itsellä tunteita ja haaveita olisikin... niitä sattuu jokaiselle, niitä pakkeja.
- muutenkin
!!! kirjoitti:
totuus on kuitenkin se että niin satutat häntä kaikkeista eniten...harva lopulta nykyaikana enää uskoo valkoisia valheita....kaikki tietävät ne "perusvastaukset" ja ymmärtävät että toinen valehtelee....silloin sitä kaikista eniten loukkaantuu ja pahoittaa mielensä kun huomaa ettei toinen arvosta edes sen vertaa, että vastaisi REHELLISESTI. Rehellisyyttä kyllä arvostaa jokainen, oli se totuus sitten minkälainen tahansa.
Eli opettele sinä edes puhumaan suoraan asioista jollet halua jättää jälkeesi enempää särkyneitä sydämiä.kuten tyypillinen suomalainen: vähän, mutta asiaa.
Tosin, jos olen ihastunut, puhetta tulee vähän liikaakin: silloin muistuu mieleen sitaatteja kauniista runoista yms. - jos vaan itse
pitäs kirjoitti:
ainakin päästä eroon tehokkaasti, jos kohteliaasta eistä eli valkoisesta valheesta vetää herneen nenuun. joistakin ei pääse eroon niin millään, kun ei hyväksytä kieltävää vastausta, ei suoraa ei valkeaa valhetta. jos ihmisellä on selkärankaa niin ei sitä pakkien jälkeen riekuta vaan hyväksytään elämä sellaisena kuin se on, ei se aina satu kohdalle se tunne vaikka itsellä tunteita ja haaveita olisikin... niitä sattuu jokaiselle, niitä pakkeja.
on antanut hiukan sellaisen sekavan kuvan ja kiinnostuneen, niin silloin on kyl hiukan vaikea sitä muuttaa.. miksikään...
- ei hyväksy
pitäs kirjoitti:
ainakin päästä eroon tehokkaasti, jos kohteliaasta eistä eli valkoisesta valheesta vetää herneen nenuun. joistakin ei pääse eroon niin millään, kun ei hyväksytä kieltävää vastausta, ei suoraa ei valkeaa valhetta. jos ihmisellä on selkärankaa niin ei sitä pakkien jälkeen riekuta vaan hyväksytään elämä sellaisena kuin se on, ei se aina satu kohdalle se tunne vaikka itsellä tunteita ja haaveita olisikin... niitä sattuu jokaiselle, niitä pakkeja.
suoraa kieltävää vastausta? En usko, että olet oikeassa elämässä koskaan edes tavannut tällaista ihmistä....ehkä olet omissa ajatuksissasi antanut hänelle kieltävän vastauksen mutta samalla olet unohtanut ettei toinen ole mikään ajatustenlukija.
- olen tavannut
ei hyväksy kirjoitti:
suoraa kieltävää vastausta? En usko, että olet oikeassa elämässä koskaan edes tavannut tällaista ihmistä....ehkä olet omissa ajatuksissasi antanut hänelle kieltävän vastauksen mutta samalla olet unohtanut ettei toinen ole mikään ajatustenlukija.
parikin jotka eivät usko, että kun sanoo, että en ole kiinnostunut, niin piiritys vaan kiihtyy. mielestäni jos sanon, että en ole kiinnostunut niin sen pitää riittää.
- että-
olen tavannut kirjoitti:
parikin jotka eivät usko, että kun sanoo, että en ole kiinnostunut, niin piiritys vaan kiihtyy. mielestäni jos sanon, että en ole kiinnostunut niin sen pitää riittää.
harrastat niitä valkoisia valheita päästäksesi eroon naisista....ja nyt yhtäkkiä oletkin muka sanonut suoraan....kieltämättä vähän ristiriitaisia ovat puheesi.
- no sillon pitäs
että- kirjoitti:
harrastat niitä valkoisia valheita päästäksesi eroon naisista....ja nyt yhtäkkiä oletkin muka sanonut suoraan....kieltämättä vähän ristiriitaisia ovat puheesi.
viesti oli mun ja olen nainen, ensinnäkin noin tiedoksi. ja yleensä pyrin sanomaan asian nätisti, myös joskus valkoisella valheella, mutta se kun ei herätä kuvaamaasi reaktiota, niin täytyy sitten sanoa suoraan, mutta kun sitäkään ei uskota.
ja yleensä se on just tuollaista pilkun viilaus vinkumista mitä säkin harrastat kun ei suoraan sanottunakaan uppoa kaaliin että ei on ei. - pilkunviilaaja
no sillon pitäs kirjoitti:
viesti oli mun ja olen nainen, ensinnäkin noin tiedoksi. ja yleensä pyrin sanomaan asian nätisti, myös joskus valkoisella valheella, mutta se kun ei herätä kuvaamaasi reaktiota, niin täytyy sitten sanoa suoraan, mutta kun sitäkään ei uskota.
ja yleensä se on just tuollaista pilkun viilaus vinkumista mitä säkin harrastat kun ei suoraan sanottunakaan uppoa kaaliin että ei on ei.miehet koittavat sitkeästi herättää kiinnostustasi, siinä syy siihen roikkumiseen
- samaan.
no sillon pitäs kirjoitti:
ja yleensä se on just tuollaista pilkun viilaus vinkumista mitä säkin harrastat kun ei suoraan sanottunakaan uppoa kaaliin että ei on ei.ja luultavasti tulen syyllistymään vastaisestikin. Kun tunteet ovat voimakkaat niin ei:n tulkitsee kylläksi, kun muu vaihtoehto ei käy järkeen sillä hetkellä. Se on onneksi ohimenevää. Ehkä ymmärrät joskus, jos törmäät ihmiseen, joka tuntuu siltä, että tarvitset häntä..Kukapa ei happea haukkaisi, kun ilma loppuu.
- suoraa eitä
samaan. kirjoitti:
ja luultavasti tulen syyllistymään vastaisestikin. Kun tunteet ovat voimakkaat niin ei:n tulkitsee kylläksi, kun muu vaihtoehto ei käy järkeen sillä hetkellä. Se on onneksi ohimenevää. Ehkä ymmärrät joskus, jos törmäät ihmiseen, joka tuntuu siltä, että tarvitset häntä..Kukapa ei happea haukkaisi, kun ilma loppuu.
ei tule niin se on kyllä... älkää väännelkö liikaa.. vaan luottakaa itseenne!!
- yks mies.
Olen samaa mieltä.
Asioista kannattaa puhua suoraan,
eihän sitä silti tarvi ketään haukkumaan ruveta,
eikä sitä tarvi sellaisena palautteena ottaakaan.
Kyllä mä ainakin itse pyrin sanomaan mahdollisimman suoraan mitä ajattelen, siitä sitten ei aina seuraa mitään hyvää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p575775Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "772983Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella222238No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol401985- 191848
Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1621833Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v61569Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy83118281-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome191181Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah751026