...että näkisin susta ees vilauksen?!! Tää on jo tosi hassua.
Haloo! Mitä mä voisin..
25
2142
Vastaukset
- olevan vaikeaa
kun tiedät about koko ajan missä olen...............
- ei-ap
olet ja minulla on syyni miksen hakeudu lähettyvillesi. Samat syyt kuin yli vuoden jo.
- pitäis olla
ei-ap kirjoitti:
olet ja minulla on syyni miksen hakeudu lähettyvillesi. Samat syyt kuin yli vuoden jo.
sitä syytä. Koska muita ei ole täällä. Eikä muutenkaan mun elämässä.
- ymmärtää.
pitäis olla kirjoitti:
sitä syytä. Koska muita ei ole täällä. Eikä muutenkaan mun elämässä.
jo.
- tietty sitä
ymmärtää. kirjoitti:
jo.
mietit, se on ihan ok. Mutta kun mä sanon että täällä ei muita ole niin se myös sitä tarkoittaa. Sun paikkas, koska mä haluat sut.
- mitä ihmeen
ei-ap kirjoitti:
syitä tarkoitat niin järjestän asian heti jos suinkin voin. En halua että mikään on esteenä.
- jo antaa periksi
tietty sitä kirjoitti:
mietit, se on ihan ok. Mutta kun mä sanon että täällä ei muita ole niin se myös sitä tarkoittaa. Sun paikkas, koska mä haluat sut.
en mä ole tehnyt mitään pahaa, ja elämä on ihan hyvää munkin kanssa. En todellakaan ole sellainen ku pelkäät. Antaisit periksi tolle vastustamiselle, tää käy todella raskaaksi.
- esteitä
mitä ihmeen kirjoitti:
syitä tarkoitat niin järjestän asian heti jos suinkin voin. En halua että mikään on esteenä.
kuin Sinä ja Minä.
- oltaisiin
esteitä kirjoitti:
kuin Sinä ja Minä.
esteitä toisillemme. Haluan että poistamme ne mahdolliset esteet välittömästi tai ainakin mahdollisimman pian. Lupaan tehdä parhaani omalta osaltani, teehän sinäkin. Jos mitään konkreettista estettä ei siis ole, niin voiton puolellahan tässä jo ollaan ? ?
- asialle,
niin eiköhän ala tapahtua!
- hauskat harrastukset
yksityisetsivä saisi selville paljon muutakin.
- mun kaikki
hauskat harrastukset kirjoitti:
yksityisetsivä saisi selville paljon muutakin.
jutut ei kestä päivänvaloa, eikä ainakaan sun tietoon tulemista....
- sillä mitään
mun kaikki kirjoitti:
väliäkään että mitä teen, mutta huomaan ja tiedän että välität... kunpa vain haluaisit muidenkin tietävän sen, ettei mun tarvitsisi kulkea yksin häpeissäni..
- virheitä....
sillä mitään kirjoitti:
väliäkään että mitä teen, mutta huomaan ja tiedän että välität... kunpa vain haluaisit muidenkin tietävän sen, ettei mun tarvitsisi kulkea yksin häpeissäni..
..................
- mitähän
mun kaikki kirjoitti:
ne jutut oikeen onkaan.....
- ....................
mitähän kirjoitti:
ne jutut oikeen onkaan.....
................... kamalaa...
- vähän pitäisi
.................... kirjoitti:
................... kamalaa...
paljastaa......
- justhan sanoin ...
vähän pitäisi kirjoitti:
paljastaa......
että et kyllä tykkäis..... :/
- tykkäisi
justhan sanoin ... kirjoitti:
että et kyllä tykkäis..... :/
anna kuulua....
- tiedän ettet
tykkäisi kirjoitti:
anna kuulua....
sä halua sellaista asiaa tietää.
- vaan kakistaa
tiedän ettet kirjoitti:
sä halua sellaista asiaa tietää.
kaikki ulos..tottakai haluan jos pyydän..
- n vai m?
sillä mitään kirjoitti:
???
- jo neljättä päivää...
...sori kun lähdin. Harmittaa!!!
- sinä lähdit ja millä ja
mistä...ja mikä siinä voi harmittaa jos lähtee..
- *Minä*
sähköpostissa että koska nähdään tai laitat puhelimeeni viestin. Alku ainoastaan muuttunut 044:ksi muuten nro on sama...Munki mielestä aika hölmöä touhua. Joka tapauksessa on sun vuorosi ottaa yhteyksiä!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552513Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot981020- 64881
- 61774
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273701Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85680Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202658Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648