Hanskii!, Harrii!, Puh puh puh, harrastelijoitten puuhastelua kuten kaikki muukin vennamolaispiirien touhu!
Kaksi viikkoa kulunut EIKÄ joulukuun lehteä ole vieläkään ilmestynyt! HÄVETKÄÄ! Mars töihin sieltä, jättäkää IHRAn hännystely ja kaljan lipittely vähä vähemmälle ja TEHKÄÄ SE LEHTI KUNTOON, PERKELE!
YLISTYS Vennamolaisten saamattomuudelle. Se on heidän tuho 18.3.07!
PS-lehti JÄLLEEN MYÖHÄSSÄ!!!!
9
730
Vastaukset
- ilmestymisaika
Kyllä se tiedetään että SOSIALISTI-KÄDE on tollo.
Mutta lukutaidoton tollo on ihan ainoa laatuista.
Lehden ilmestymisaika on ilmoitettu jokaisessa lehdessä: "Joka kuun 15. päivä. 12 numeroa vuodessa."- SOSIALISTI II
KÄDE tokikin edustaa parhaimmistoa Perussuomalaisissa. Ainoita valopilkkuja, joiden vuoksi en ole hylännyt puoluetta.
YLISTYS VanhaVennamoisten saamattomuudelle ja täysTUHOlle 18.3.07! - ilmanmuuta!
SOSIALISTI II kirjoitti:
KÄDE tokikin edustaa parhaimmistoa Perussuomalaisissa. Ainoita valopilkkuja, joiden vuoksi en ole hylännyt puoluetta.
YLISTYS VanhaVennamoisten saamattomuudelle ja täysTUHOlle 18.3.07!Kyllä se uskotaan. Ihan varmasti uskotaan. Ainakin se on yhtä varmaa kuin tuo lehden myöhässä olo. SOSIALISTI-KÄDE on ehdottoman luotettavuuden esimerkki tapaus mutta kielteisessä mielessä.
- KÄDE
SOSIALISTI II kirjoitti:
YLISTYS VanhaVennamoisten saamattomuudelle ja täysTUHOlle 18.3.07!Uskokaa vaan SOSIALISTI II sillä hän ei tosiaankaan ole minä, enkä minä hän. Minulla kun tuo kello herättää joka arkiaamu 4.30 niin ei ole juuri mahdollisuuksia tuohon aikaan kirjoitella, enkä kyllä jaksaisikaan.
Rehellisesti sanoen olisin kyllä halukas tietämään tuon sielunveljen henkilöllisyyden, ja toki sen myös salassa säilyttäen.
Minulle tuota persu aviisia ei ole tullut kahteenkuukauteen.(loka-marras) Jpten tuo oppositio on varmaan saanut minut pudotettua postituslistalta. Mikä voitto heille. :( - siitä :=)
KÄDE kirjoitti:
Uskokaa vaan SOSIALISTI II sillä hän ei tosiaankaan ole minä, enkä minä hän. Minulla kun tuo kello herättää joka arkiaamu 4.30 niin ei ole juuri mahdollisuuksia tuohon aikaan kirjoitella, enkä kyllä jaksaisikaan.
Rehellisesti sanoen olisin kyllä halukas tietämään tuon sielunveljen henkilöllisyyden, ja toki sen myös salassa säilyttäen.
Minulle tuota persu aviisia ei ole tullut kahteenkuukauteen.(loka-marras) Jpten tuo oppositio on varmaan saanut minut pudotettua postituslistalta. Mikä voitto heille. :(että kun se Hjelsinki on siellä jumalan selän takana niin eihän siellä voi olla kaikki palvelut samalla tasolla :)
- lopun merkit
Taitaa olla puolue kaatumassa kun lehteä ei kuulu.
- SOSIALISTI II
Puolueessa käydään kovaa sisäistä painia vennamolaisten keskuudessa parhaillaan, ehkäpä jopa jonkinlaista valtataistelua. Toiveena on, että vennamolaiset tuhoavat toisesnsa ja uudistusmieliset pääsevät puolueen ruoriin. Esimerkiksi Ojennus on yrittänyt aikaslailla ojentaa IHRAa liittyen Danhammer-skandaaliin. Puoluejohto ja piirijohto ovat lievästi sanoen napit vastakkain. Lukekaapa tarkasti PS-lehden (jo ilmestyneiden!) "Puheenjohtaja pakisee" -palstaa. Siinä Soini huitoo kuvassa ja joka kerta lähettää noottia piirijohdoille. Soini yrittää myös läpinäkyvästi pönkittää palstallaan omaa asemaansa Suurena Johtajana, mutta todellisuudessa IHRAn tuoli on huojunut jo ainakin 1-2 vuotta oikein kunnolla.
- joka kuun 15 päivä
jos viitsii lukea aikaisempaa viestiä tai vaikka lehdestä mutta ei ilmeisesti asiat kiinnosta vain valittaminen oletkohan edes peruss
- ja ......
joka kuun 15 päivä kirjoitti:
jos viitsii lukea aikaisempaa viestiä tai vaikka lehdestä mutta ei ilmeisesti asiat kiinnosta vain valittaminen oletkohan edes peruss
Sormo yrittää luoda mielikuvaa Sosialisti II nimimerkin suojista, etä lehden toimittamisessa on häiriöitä, ja purkaa näin katkeruuttaan siitä, että joutui syrjään lehden toimituskunnasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse163850SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo2323776Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1323416Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky723394Korpelanvaara
Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit222277Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv341813Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575501666- 371600
- 321491
- 921433