hakeneet apua masennukseen?Terveyskeskuksesta,työterveyshuollosta,neuvolasta?
Mitenkä on suhtauduttu?
Mulla on vuosia ollut vakavaa masennusta,en ole vieläkään hankkinut apua.
Olen ajatellut,että sitten kun teen itselleni jotain tai yritän niin eiköhän mulle apua tule ilman kertomattakin.
Tänään oli pienestä kiinni etten tarttunut veitseen ja peljästyin,että nyt on pakko jo hankkia apua.
Olisin tehnyt sen tänään ja vuosia sitten jos ei mulla olisi sisaruksia ja äitiä ja avomiestä.
Mistä
5
459
Vastaukset
Mutta jos sulla on työterveyspalvelut käytettävissä, aloitat luonnollisesti sieltä. Eiköhän jo olisi aika.
- olet sairas.
Eikö sinulla ole usein sietämätön olo, kun et ole minkään avun piirissä? :(
Terveyskeskuksen omalääkäriltä kannattaa aloittaa. Pyydä lähete psykiatrian polille. Psykiatri on siis paras määräämään lääkkeitä, ja voit pyytää häneltä keskusteluapua, niin järjestää sinulle varmaan sairaanhoitajan.
Jos omalääkärisi ei usko sinua (kun eivät välttämättä hoida henkistä puolta), ota yhteys esim. terveyskeskuspsykologiin, psykiatriseen sairaanhoitajaan tai mene yksityiselle lääkärile. - yxi
Mene jo, olet jo pahasti myöhässä. Olet hukannut voimasi viimeisemmätkin rippeet.
Avoimesti puhut lähimmäisten kanssa asioistasi.
Ja he auttavar sinua kaikin voimin. Hyvä kun sinulla on rakkaat ihmiset jotka pitävät sinut hengissä. Olet ajatellut heitä.......
Tee se tänään jo, että olet jo hakenut apua - masentunut123
minä varasin tk-oma lääkäriltä ajan ja kerroin rehellisesti tilanteeni-määräsi heti lääkityksen -mirtazapin 30 mg.-antoi sen aloitus pakkauksen sieltä kaapista-suoraan mukaan.-mene heti jos haluat elää-ei enää tossa vaiheessa ole tosiaankaan leikin asia!!!!!!on kysymys elämästä.sinun ja se on tärkeä asia!
- masentunut123
jatkoa....vielä.suhtautuminen-oli ystävällistä.lääkäri hymyili ja sanoi -hyvä kun haet apua.meitä on paljon-se on heille aivan normaalia-
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunnissa - siis myös kaupungeissa - viihtyvät ovat kommunisteja
Nehän ovat osa yhteiskunnan tuottamia instansseja, joista on vain haittaa veronmaksajille ja yrittäjlle, kuten ollaan ve193019Järkevä ehdotus: reilun 8 miljardin euron veronkorotukset
Nykyinen hallitus on päästänyt valtion tulopuolen rappeutumaan, vaikka varallisuutta on Suomessa enemmän kuin koskaan. U562047Iski taas katumus kun en jutellut sun kanssa
Silloin kun halusit. Mutta en enää voi sille mitään, en saa muutettua sitä hetkeä..1791876SDP todellisuudessa pahin pettäjä koskaan - se syyllistyi valtiopetokseen 1918
kun aloittivat kapinan maan laillista valtiojärjestystä vastaan. Punaiset saivat tukea Neuvosto-Venäjän bolsevikeilta,1191841Miksi vasemmisto ei vastusta ulkomaisen halpatyövoiman maahantuontia
joka heikentää suomalaisten duunarien työmarkkina-asemaa ja rasittaa Suomen julkista taloutta? Vasemmistolla ideologin891511- 741061
Miksi kaikki avioeronneet miehet eivät kunnioita naisia?
Niin. Miksi avioeronneet miehet kohtelevat huonosti naisia, jotka lähestyvät heitä? Tämä on kokemuksen rintaääntä. Tämä2011025Martina Aitolehti murtui Erikoisjoukoissa Matias Petäistön käsittelyssä - Tästä oli kyse
Yksi Erikoisjoukot-kauden julkkiskisaajista on yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti. Aitolehti on pärjän11988- 62908
- 19908