Huomenta taas -

siivoilin noita "nollaviestejä" pois, koska kokemus osoittaa, että ei niihin vastauksia kuitenkaan tule, ja toisekseen: ne vierittävät palstan kiinnostavampia ketjuja turhaan pois etusivulta.

Totta on, että eiväthän ne etusivulta poistuttuaan mihinkään karkaa, mutta eipä niihin siellä enää juurikaan vastailla....*kokemus osoittaa tämänkin*

Tässä tämänaamuinen, t. MM.

P.S. Olen "kymppitonnin kerhossa" toisen kerran - nyt eri tavalla tosin....

24

1181

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • S-Y

ja onnittelut,siis todella paljon ollut lukijoita...mustasta joulusta :) ihan uskomatonta!

• Häirikkö

Jos tää jatkuu niin tulee koivut hiirenkorvalle ja halla helmikuussa niin eihän sitten oo puissa lehtiä juhannuksena. Oon tosissaa huolissani!!

• S-Y
        Häirikkö kirjoitti:

Jos tää jatkuu niin tulee koivut hiirenkorvalle ja halla helmikuussa niin eihän sitten oo puissa lehtiä juhannuksena. Oon tosissaa huolissani!!

huolehdi juhannuksesta,kunhan nyt tää joulukin saatas kunnialla ohi ;)))

• Häirikkö
        S-Y kirjoitti:

huolehdi juhannuksesta,kunhan nyt tää joulukin saatas kunnialla ohi ;)))

Pidetään oikeen pirskeet palstalla :)
        Alien taisikin mennä jo töihin??

• S-Y
        Häirikkö kirjoitti:

Pidetään oikeen pirskeet palstalla :)
        Alien taisikin mennä jo töihin??

jouda pitämään,on kaikenlaista hommaa vielä tekemättä jouluksi :))
        En tiedä Alienista.

• mutta miten niin onnittelut? Otsikko etusivulla vie siihen ketjuun, johon mahtuu vielä viestejä. Täyteen jos saisi sen, niin sitten olisi hyvä.

Eihän siinä muuta - ajattelin vaan kokeilla "kepillä jäätä", ja se kesti....*ja kestää, näemmä*

Ei siinä mitään uskomatonta ole - usko(kaa) nyt....

• S-Y
        Man-of-Mystery kirjoitti:

mutta miten niin onnittelut? Otsikko etusivulla vie siihen ketjuun, johon mahtuu vielä viestejä. Täyteen jos saisi sen, niin sitten olisi hyvä.

Eihän siinä muuta - ajattelin vaan kokeilla "kepillä jäätä", ja se kesti....*ja kestää, näemmä*

Ei siinä mitään uskomatonta ole - usko(kaa) nyt....

pitää käydä laittaa sinne viestii,niin tulis täyteenkin se....olet sinä niin vaatimaton,röyhistele nyt rintaas vaan ihan reilusti :)))

• S-Y kirjoitti:

pitää käydä laittaa sinne viestii,niin tulis täyteenkin se....olet sinä niin vaatimaton,röyhistele nyt rintaas vaan ihan reilusti :)))

....>olet sinä niin vaatimaton....<

Olen ja pysyn - olen muusikkoidolini Esa Pulliaisen kaltainen. Hän "puhuu" mieluummin kitarallaan eli musiikkinsa kautta, minä taas näppiksen välityksellä....

• Alien-8 evk
        S-Y kirjoitti:

jouda pitämään,on kaikenlaista hommaa vielä tekemättä jouluksi :))
        En tiedä Alienista.

muka tiedä..?Se on vale:)Juurihan soitin sinulle,hupsu;=)))

• S-Y evk
        Alien-8 evk kirjoitti:

muka tiedä..?Se on vale:)Juurihan soitin sinulle,hupsu;=)))

väärä numero:(

• Alien-8 evk
        S-Y evk kirjoitti:

ettet ole SY.Oikea sydänystävä on nimittäin paraikaa kaupungilla asioilla:)

• S-Y evk
        Alien-8 evk kirjoitti:

ettet ole SY.Oikea sydänystävä on nimittäin paraikaa kaupungilla asioilla:)

lisää:))

• Alien-8
        S-Y evk kirjoitti:

lisää:))

huuhaajutut ja yksityiselämä ovat kaksi eri asiaa.

Iltapäivää myös Sefulle ja muillekin:)

• S-Y
        S-Y evk kirjoitti:

Keksi oma nikkis,äläkä mun nimiin kirjoittele :((((

• S-Y
        Alien-8 kirjoitti:

huuhaajutut ja yksityiselämä ovat kaksi eri asiaa.

Iltapäivää myös Sefulle ja muillekin:)

Juuri kotiuduin ja täällä taas joku häiriköi minua :((

• Alien-8
        S-Y kirjoitti:

Juuri kotiuduin ja täällä taas joku häiriköi minua :((

minä kyllä huomasin heti,ettet sinä ollut sinä..mä kanssa laitoin pari viestiä firman koneelta.

Vai kävit sinä joululahjaostoksilla:)?Mä en pääsekään nyt viikonloppuna joulukaupoille,kun kaverini A.ajoi aamulla kolarin.Oli kuulemma itse syyllinen..höh..onneks ei sentään tullut henkilövahinkoja:)

• S-Y
        Alien-8 kirjoitti:

minä kyllä huomasin heti,ettet sinä ollut sinä..mä kanssa laitoin pari viestiä firman koneelta.

Vai kävit sinä joululahjaostoksilla:)?Mä en pääsekään nyt viikonloppuna joulukaupoille,kun kaverini A.ajoi aamulla kolarin.Oli kuulemma itse syyllinen..höh..onneks ei sentään tullut henkilövahinkoja:)

etten kirjoita palstalle,jos en ole ensin kirjaantunut!
        No hyvä,ettei käynyt pahemmin A:lle ja pääsethän sinä ostoksille bussilla :)

• aliisa

Ja totta on...harvoin minäkään sinne toiselle sivulle tai jopa kolmannelle kurkin...etusivu kiinnostaa aina :)) Nyt kyllä kurkkasin sun Musta joulu -avaukseesi ja siellähän se luku komeili 10722 lukijaa ;O)) Onnea!!!

• no: jos oikein muistan, niin joskus aiemmin huuhaalla oli joku kielioppiaiheinen ketju, joka keräsi ajan kanssa yli 10 000 lukukertaa. Yhdyssanoista siinä taisi olla kysymys.

Mutta yksi asia mun on pakko sanoa NYT: on tämä hieman outoa, että meikäläinen kirjoittaa näin paljon nykyään. Siitä ISO kiitos eräälle palstalaiselle, joka kannusti tähän ja jonka Sinäkin ymmärtääkseni tunnet.

Välitäthän kiitokseni hänelle? *ymmärrystä peliin*

Terveisin, MM.

• aliisa

no: jos oikein muistan, niin joskus aiemmin huuhaalla oli joku kielioppiaiheinen ketju, joka keräsi ajan kanssa yli 10 000 lukukertaa. Yhdyssanoista siinä taisi olla kysymys.

Mutta yksi asia mun on pakko sanoa NYT: on tämä hieman outoa, että meikäläinen kirjoittaa näin paljon nykyään. Siitä ISO kiitos eräälle palstalaiselle, joka kannusti tähän ja jonka Sinäkin ymmärtääkseni tunnet.

Välitäthän kiitokseni hänelle? *ymmärrystä peliin*

Terveisin, MM.

ainakin täällä huuhaalla...huomattu on...ja todellakin tunnen kyseisen palstalaisen...ja kiitoksesi menee perille ;O))

• hutiguti

huuhaa kansalle! Säätiedotus: 3 vesisadetta etelätuulta 6.

• sola&quot;

..ja pikaiset onnittelut... ;)

• Eikä mitään onnitteluja - sitten EHKÄ voisi harkita, JOS se ketju tulee täyteen....

• sola&quot;

Eikä mitään onnitteluja - sitten EHKÄ voisi harkita, JOS se ketju tulee täyteen....

..eihän koskaan NIIN kiire ole, etteikö muutamaa täysin asiatonta tekstiä kerkeis nakutella.. ;)

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      129
      2083
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      105
      1906
    3. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      84
      1679
    4. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      66
      1559
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      33
      1212
    6. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1202
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      56
      1152
    8. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1103
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      1076
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      1023
    Aihe