Olen pettynyt itseeni

resnev

Moi. Olen kovastikin pettynyt itseeni olen todella rakastunut erääseen rapu mieheen ja hän minuun mutta kun ei synkanut. Meillä ei mennyt hyvin mutta minä häntä rakastan vielä enkä ole yli päässyt sanoin hänelle pahasti ja nyt kaduttaa todella paljon hän ei enää edes vastaa minun ilmoiyuksiini joita laitan nettiin tänne suomi24:jään. Sanoi minulle että antaa periksi ja minä sitten siihen suuttumaan ja itkemään miksi olen tälläinen?? Miksi olen näin inhoittava luonne?? hän se kyllä minut ensin suututti ja sitten perui sanasa ja sitten minä en kuitenkaan ole varma omista tunteistani ja kuitenkin rakastan me ollaan kuin Matti ja Mervi aina tappelemassa keskenämme??Minulla vain ikävä painaa ja hän on Rapu horoskoopiltaan ja minä olen Kalat.Hän on Mervi ja minä olen sitten Matti luonne.Minä olen rakastuneut edelleen tätä on jatkunut vuodesta 2005 lokakuusta lähtien:Tapasimme netissä sokkotreffeillä 7.10. 2005 ja siitälähtien ollaan tapailtu ahkerastisanoin sille että en rakasta sitä mutta huomasinkin rakastavni sitä edelleen sanoin sille eilen että en sitä rakasta ja tänään tuntuu siltä että rakastan sitä ihmistä.Hän petti minua mutta minä häntä rakastan se on kumma juttu. Auttakaa minua menneisyys ei jätä minua rauhaan ikinä.En ole edes ikinä nähnyt koko ihmistä mutta silti rakastan häntä vaikka en edes tiedä että onko hän mies vaiko nainen joka pelleilee kanssani.Mutta kuitenkin häntä rakastan vaikka en ole mikään lespo.Joten en todellakkaan tiedä että mitä tehdä?? Apua tarvitsisin kovasti voisko joku neuvoa minua tämä on ihan älytöntä juttua. Tahdon että joku minulle vastaa?? Jään odottamaan vastausta.

6

1073

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pysyä

      ..vain kotona...elämä on laiffii ja elämä on ihmisen paras asia,ei siis ravut.

    • vielä..

      niin hyvä tulee..

      Jaa, miksi ei tapaamista?

      • en ole

        itseeni pettynyt kun heivaasin rapumiehen, enkä ikinä takaisin ota. Vaihdoin sen leijonaan sen pidän.


    • Primrose

      Hei.
      Jos menettämisen pelossa yrität olla hänen kanssaan, joudut epätoivoiseen kierteeseen ja yrität vain lisää, ja hän vastaa vetäytymällä.
      Epätoivoisen vääntämisen sijaan, ota tunteesi häntä kohtaan reilusti vastaan (yksin).

      Kun olet jonkin aikaa ollut yksin ja rauhoittunut, näet selvemmin onko hän Sinua varten. Ts. saat aikaa ajatella selkeämmin. Sitten voit valita (ilman epätoivoa), miten toimit.

      Mikäli mies ei ole Sinua varten, kykenet irrottautumaan kun ajatuksesi selkiintyy. Kun olet tunnetasolla vapaa hänestä, joku uusi tulee elämääsi, koska Sinulla on tilaa muille ihmisille.

      Ystävyydellä,
      Primrose

    • nice girl

      kato hei se on totta että rakkausei tunneylpeyttä mutta jos se ei halu sut niin ei sunkaan pitäisi rakastaa sitä kaikki riippu itsestäsi.olen kala tyttö ja ulpeä ja tiedän ettei se ole rakkautta sinävaan kaipaat rakkautta ja luulet rakastuvasi...unohda se elää elämäsi..kukaan ei ole sen arvoinen...usko mua

    • samankaltainen

      tiedätkö mitä? helpottaako yhtään jo sanon että mä oon samanlainen? ihan samoin kun mun ex jätti mut,oon ajatellut sitä loppu kesästä asti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Yritin nainen

      Kaikkeni ettei meidän välille syntyisi mitään. Tiesin jo hyvin alussa että sinä olet minun heikko kohta. Lopulta kuitenk
      Ikävä
      98
      1960
    2. Miksi et voi

      Soittaa tai laittaa viestiä
      Ikävä
      119
      1558
    3. Käärijä jättäytyy pois illan viisufinaalista

      https://www.is.fi/viihde/art-2000010420075.html Voi voi sentään! Kuka nyt Suomen pisteet jakaa. Tosi pölvästiä käytöstä
      Maailman menoa
      117
      1080
    4. Iso ikävä sinua nainen

      Aina vain, ei helpota millään. Ainoa varma helpotus olisi se et oltais yhdessä. Mutta se ei sinulle sovi.
      Ikävä
      32
      1019
    5. Mistä tykkäät

      Erityisesti kaivattusi olemuksessa
      Ikävä
      47
      929
    6. Kaikkien Vuosien Äitien Äiti

      Huomenna aamulla MTV:ssä vaihteeksi taas linssiluteet Martina ja isällään asuva tytär Vicotria ylistämässä toisiaan . Ai
      Kotimaiset julkkisjuorut
      162
      829
    7. Tunnustan nyt

      Tykkään katsella sua😍
      Ikävä
      36
      764
    8. Nainen, joskus päivällä kun tulet mieleen

      Olen puuhailemassa jotakin, yhtäkkiä ajattelen sinua, että olisit minun ja pääsisin iloitsemaan läsnäolostani, silloin k
      Ikävä
      30
      741
    9. Nainen, monta kertaa epäilin sinua

      ja koit sen syytöksinä ja ehkä jonkinlaisena vihan tai antipatian osoituksena, etten esim. sietänyt sinua tai oletin sin
      Ikävä
      51
      731
    10. Hyvää yötä

      Naiselle, joka ikävöi. 🩷
      Ikävä
      25
      653
    Aihe