Missä miehen G-piste?

g-piste

Missä on miehen g-piste ja miten naisen tulisi sitä kohtaa kosketella? Naiset kertokaa kokemuksia!

Asiallisia vastauksia kiitos!

19

30408

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • piru syntyjään

      klitoris on naisen herkin kohta ja terska miehen
      herkin kohta!

      auttoiko?

      • Janne 2

        Mitä näillä on tekemistä g-pisteen kanssa???????


    • se käy

      Etusormeen liukastetta ja sisään kämmenpuoli palleihin päin ja sitten vain "kuti kuti liikettä" sormella.

    • SamuelEugenKrewing

      siten, että saat stimuloitua sitä peräsuolen kautta.
      Sormeen liukastetta(esim pillusta), ja sormi peräaukkoon
      siten, että voit koukistaa sitä pallien suuntaan.
      G-piste on toisinsanoen eturauhanen, joka sijaitsee
      navanpuolella.
      Mies ampuu kuin raketti, kun samalla ottaa suihin.

      • käsitellä

        myös ulkopuolelta eli pallien ja peräaukon välissähän se on? Ja naisen sormien liike, koukistelu vai painelu vai eestakasin hinkkaus, miten?


      • SamuelEugenKrewing
        käsitellä kirjoitti:

        myös ulkopuolelta eli pallien ja peräaukon välissähän se on? Ja naisen sormien liike, koukistelu vai painelu vai eestakasin hinkkaus, miten?

        on pallien ja peräaukon välissä, ulkopuolella.
        Eturauhanen on sisällä, johon pääsee käsiksi perseenreiän
        kautta.
        Välilihan hieronta tuntuu hyvältä, siinä sijaitsee akupunktio-
        piste Hui Yin. Pisteen hieronta on muutenkin hyödyllistä,
        yleiskunnon kannalta.

        Tekniikka vaihtelee yksilöllisesti, naistani hieron välilihasta,
        tai nuolen. Miehen välilihaa voi joko hieroa tai painella.
        Nuo tuntuu ylen hyvältä, mutta useimmiten vain aluksi.
        Arvostan naistani, kun hän ensin pyöriteltyään sormia välihal-
        lani työntääkin sormensa sisään, koittaen tavoittaa etu-
        rauhastani.
        Sormi kylläkin täytyisi minun tapauksessani työntää sisään
        n.4cm, jotta osuu kohdalleen.


    • iloa elämään

      Miehellä löytyy G-piste, mutta ainakin mitä olen itse oppinut, on G-piste vähän eri paikassa kuin eturauhanen. Onhan naisillakin G- piste, f-piste, j-piste.... Eturauhanen on se kun laitat sormesi n. kolmen sormen leveydeltä huom. yksilölliset vaihtelut. Siellä tuntuu sellainen mantelin, kastanjan kokoinen nystyrä, on se eturauhanen, eturauhasen stimulointi kyllä tekee hyvää. Eturauhasta myös kannattaa tutkia, koska eturauhasessa esiintyy tietyllä iällä liika kasvua, niin sitä voi tunnustella myös senkin takia. Liukkariksi kyllä suosittelisin X-men tai ID silikoni liukkaria, nainen joka laittaa sormensa sinne kannattaa katsoa että kynnet ovat lyhyet. Muuten voi tulla limakalvo vaurioita, haavoja tms. G-piste sitten karkeasti sanottuna g-piste on n. kuuden sormen leveydellä sisäpuolella miehellä. G-pistettä, ei siis kannata sotkea eturauhasen kanssa keskenään. Vuoroin voi stimuloida sormella eturauhasta ja välillä g pistettä. vaihtelua. Kun löydät siis eturauhasen, niin löydät g-pisteen, kun samaa "linjaa" etenet vähän matkaa, juttele koko aika kumppanisi kanssa miltä hänestä tuntuu. Toivotan antoisia tutkimusmatkailuja :-D

      • fiksua faktaa

        Olen kyllä oppinut stimuloimaan eturauhasta mutta ilmeisesti sotkenut eturauhasen ja g- pisteen toisiinsa. Ex-mieheni kyllä nautti kovasti sormistani ja päästi sisäänsä mutta uusi poikakaveri hangoittelee vastaan. Ilmeisesti kyseessä on jokin asenneongelma tyyliin liiallinen nauttiminen tekee minusta homon. Hän on hyvin kokematon ja haluaisin tuottaa hänelle ennennäkemätöntä nautintoa. Miten saan hänet suostumaan edes tutkimusretkelle?


      • Ei kannata pehmoilla
        fiksua faktaa kirjoitti:

        Olen kyllä oppinut stimuloimaan eturauhasta mutta ilmeisesti sotkenut eturauhasen ja g- pisteen toisiinsa. Ex-mieheni kyllä nautti kovasti sormistani ja päästi sisäänsä mutta uusi poikakaveri hangoittelee vastaan. Ilmeisesti kyseessä on jokin asenneongelma tyyliin liiallinen nauttiminen tekee minusta homon. Hän on hyvin kokematon ja haluaisin tuottaa hänelle ennennäkemätöntä nautintoa. Miten saan hänet suostumaan edes tutkimusretkelle?

        "Nyt loppuu tuo pihtaaminen. Persereikä niin että saan sormeni sinne."

        Eikä tämä ole kokonaan vitsi.


      • iloa elämään...
        fiksua faktaa kirjoitti:

        Olen kyllä oppinut stimuloimaan eturauhasta mutta ilmeisesti sotkenut eturauhasen ja g- pisteen toisiinsa. Ex-mieheni kyllä nautti kovasti sormistani ja päästi sisäänsä mutta uusi poikakaveri hangoittelee vastaan. Ilmeisesti kyseessä on jokin asenneongelma tyyliin liiallinen nauttiminen tekee minusta homon. Hän on hyvin kokematon ja haluaisin tuottaa hänelle ennennäkemätöntä nautintoa. Miten saan hänet suostumaan edes tutkimusretkelle?

        Kokeile ottaa "pieni valta" sido hänet liinalla tai käsiraudoilla kiinni, kokeile jos löytyy silmälaput tai peitä hänen silmänsä huivilla. Aloita hieromaan vartaloa, käytä runsaasti öljyä... hiero ihan kunnolla vartaloa, kiusoittele nänneillä, näyki välillä varovasti, sivele rinnoillasi häntä, hänen öljyttyä ihoaan, suutele ja nuole sisäreisiä, ne ovat yleensä herkät, pikkuhiljaa lähestyt välilihan aluetta, ota silloin liukastetta, mutta hänen ei tarvitse tietää, hänhän ei näe mitään.... levittele reilusti liukastetta penikseen, kiveksiin, välilihaan, kouri ja puristele, (ei liian kovaa ;-) Laskeudu sitten toisella kädelläsi välilihan alueelle, painele sieltä, hiero, samalla kun toisella kädellä esimerkiksi masturboit, lähesty samalla varoen peräaukkoa, kunnolla liukastetulla sormella hiero ensi alkuun vain peräaukon suuta, katso miten reagoi, jos nauttii, niin voit pikkaisen laittaa sormeasi, katso koko aika miten hän reagoi juttuun. Saattaa lopulta käydäkin niin, että saat sen kunnolla, stimuloit eturauhasta ja g-pistettä. Hän saa ehkä kovimman koskaan saamansa orgasmin... kun masturboit häntä samalla hän keskittyy tunteisiin ja kosketuksiin.... ei tule niin helposti mieleen että mitä v*** yrittää laittaa sormeaan P**** :-D vaan se on "verhoiltu" nautinnon mukaan....


    • yx mies

      mulla ainakin kaikkein nautinnollisin koskettelukohta on terskan takana kalun yläpinnalla. siitä kun hieroo vähän aikaa, niin orgasmi on taattu.

      • sam -u- rai

        on löydetty Kauniaisista eräältä takapihalta.


    • miksei itse tai...

      toinen mies

      • mutta hankalaa

        Voihan sitä itsekin hieroa mutta on se vähän hankalaa. Ei tahdo sormi yltää.


      • avuksi!!
        mutta hankalaa kirjoitti:

        Voihan sitä itsekin hieroa mutta on se vähän hankalaa. Ei tahdo sormi yltää.

        Sillä yltää ja tulee sellaset orkut että alta pois!


      • SamuelEugenKrewing
        avuksi!! kirjoitti:

        Sillä yltää ja tulee sellaset orkut että alta pois!

        pikkunen mutka-vibra. En muista, koska olisin omin
        päin saanut samallatavalla, kun laitoin em.vibran
        sisääni, oli kysymyksessä sitten eturauhanen, tai
        itse g-piste(vaikea sanoa, kun en sisääni kovin pit-
        kää ole työntänyt). Pillu on tutumpi tuossasuhteessa;).

        Tuo mutka-vibra on suurinpiirtein pikkurillin paksui-
        nen, ja pituinen, jonka pää on mutkalla samallata-
        valla kuin naisten G-piste-sauvoina myytävissä.


    • kas kas, asiakas

      Jos ymmärsin kysymyksen oikein

      • Mies35Pos

        Ymmärsitköhän oikein? Miehen G-piste...
        En kyl haluaisi "kultaasi" tutustuakaan.. :D
        LOL LOL LOL


    • Anonyymi

      Miehen g-piste=nato

    Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2032
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1917
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1885
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1588
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1388
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1330
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1316
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1301
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe