Suomessa varmaan taas ensimmäisenä maailmassa otetaan käyttöön direktiivi, joka käytännössä kieltää karjapuskurit ja valoraudat. Omat tietoni asiasta ovat puutteelliset, mutta tietääkö kukaan enemmän?
Karjapuskurit kielletään
5
4851
Vastaukset
- Tenhonen
Karjapuskurit kuuluvat pellolle, ei maanteille. Niiden tarkoitus on vain aiheuttaa mahdollisimman suuret vahingot vastapuolelle mahdollisessa yhteentörmäyksessä.
- Elvis oli kala
Itse asiassa perinteiset, koko keulan kattavat karjapuskurit on jo kiellettyjä. Valoraudoiksi niitä nykyään kutsutaan, koska ne on niin pieniä. Sitä on alettu pitämään jalankulkijoiden turvallisuudesta huolta...
- isomeisseli 69
Eikö rekatkin tulisi kieltää liikenteestä,kun ova niin isoja ja vaarallisia!
Kehitetään uusia jalankulkijoille "ystävällisiä"
karjapuskureita, jotka todennäköisesti tulevat
pakollisiksi. Meillähän kaikki otetaan ensimmäi-
senä lakisääteisesti käyttöön.
http://www.antec-online.de/public/fi/1/1/0/index.htm- mut.
eikös ne omatekoiset ole jo kielletty uusiin,
myös muutomat itsetehneet ovat joutuneet maksamaan osan vastapuolen vahingoista,
koska omatekoiset raudat ovat aiheutaneet lisävammoja vastapuolelle.
eräässä ainakin 10% kaikista hoitokuluista,
ja korvaus-summa on jo kymppitonneja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022276- 1041694
- 841388
- 1311371
- 1171256
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘751227Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631101- 511047
- 36972
- 33834