ETSIÄ JA LÄHETTÄÄ YOU TUBESTA TÄNNE SEN LORDI RADIOHAASTATTELUSSA OSAT 1,2,3! SE ON TOSI HYVÄ OLEN KATSONUT SEN MUTTA EN LÖYDÄ SITÄ ENÄÄ!!! LÄHETTÄKÄÄ!! SORI! OLI PAKKO KIRJOTTAA ISOLLA JA RAISKATA KYSYMYS- JA HUUTOMERKKEJÄ! SE ON TOSI HYVÄ´!! OIKEESTI!!! MINÄ KUOLEN JOS EN NÄÄ SITÄ! LÄHETTÄKÄÄ!!!
VOIKO JOKU...??!!!
4
230
Vastaukset
- KITA2
SÄ TAIDAT OLLA SE JOKA NIMIMERKKINEN OLI LADY AWA MINUN MIELESTÄ! KOSKA NÄIN SEMMONEN ILMOITUS! JA SIELLÄ OLI SANOTTU VAIHDAN TAAS G-STEALER!!! OLENKO OIKEASSA!!! HEH HEH
- Miss Kita
Älkää kirjottako Caps lockilla, toi on tosi inhottavaa!
Ps. En itsekään enää löytänyt niitä radiohaastatteluja. Onkohan ne poistettu? :( - Lady Awa
En oo edelleenkää hävinny mihinkään ja olen aina vain tällä nimimerkillä (okei joskus alussa nimimerkkini oli pelkkä Awa) :D
- Prllöö
Lady Awa kirjoitti:
En oo edelleenkää hävinny mihinkään ja olen aina vain tällä nimimerkillä (okei joskus alussa nimimerkkini oli pelkkä Awa) :D
Ota se caps-lock pois vitun juntti.. Mee vaiks imee isääs..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614408KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1523231Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo482512Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?522475- 1042173
- 241893
- 231642
- 301616
- 1611494
- 351261