ETSIÄ JA LÄHETTÄÄ YOU TUBESTA TÄNNE SEN LORDI RADIOHAASTATTELUSSA OSAT 1,2,3! SE ON TOSI HYVÄ OLEN KATSONUT SEN MUTTA EN LÖYDÄ SITÄ ENÄÄ!!! LÄHETTÄKÄÄ!! SORI! OLI PAKKO KIRJOTTAA ISOLLA JA RAISKATA KYSYMYS- JA HUUTOMERKKEJÄ! SE ON TOSI HYVÄ´!! OIKEESTI!!! MINÄ KUOLEN JOS EN NÄÄ SITÄ! LÄHETTÄKÄÄ!!!
VOIKO JOKU...??!!!
4
225
Vastaukset
- KITA2
SÄ TAIDAT OLLA SE JOKA NIMIMERKKINEN OLI LADY AWA MINUN MIELESTÄ! KOSKA NÄIN SEMMONEN ILMOITUS! JA SIELLÄ OLI SANOTTU VAIHDAN TAAS G-STEALER!!! OLENKO OIKEASSA!!! HEH HEH
- Miss Kita
Älkää kirjottako Caps lockilla, toi on tosi inhottavaa!
Ps. En itsekään enää löytänyt niitä radiohaastatteluja. Onkohan ne poistettu? :( - Lady Awa
En oo edelleenkää hävinny mihinkään ja olen aina vain tällä nimimerkillä (okei joskus alussa nimimerkkini oli pelkkä Awa) :D
- Prllöö
Lady Awa kirjoitti:
En oo edelleenkää hävinny mihinkään ja olen aina vain tällä nimimerkillä (okei joskus alussa nimimerkkini oli pelkkä Awa) :D
Ota se caps-lock pois vitun juntti.. Mee vaiks imee isääs..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1602720
- 2011997
- 711736
- 921648
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91461Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.421457- 781143
- 811060
- 951019
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes193976