ETSIÄ JA LÄHETTÄÄ YOU TUBESTA TÄNNE SEN LORDI RADIOHAASTATTELUSSA OSAT 1,2,3! SE ON TOSI HYVÄ OLEN KATSONUT SEN MUTTA EN LÖYDÄ SITÄ ENÄÄ!!! LÄHETTÄKÄÄ!! SORI! OLI PAKKO KIRJOTTAA ISOLLA JA RAISKATA KYSYMYS- JA HUUTOMERKKEJÄ! SE ON TOSI HYVÄ´!! OIKEESTI!!! MINÄ KUOLEN JOS EN NÄÄ SITÄ! LÄHETTÄKÄÄ!!!
VOIKO JOKU...??!!!
4
217
Vastaukset
- KITA2
SÄ TAIDAT OLLA SE JOKA NIMIMERKKINEN OLI LADY AWA MINUN MIELESTÄ! KOSKA NÄIN SEMMONEN ILMOITUS! JA SIELLÄ OLI SANOTTU VAIHDAN TAAS G-STEALER!!! OLENKO OIKEASSA!!! HEH HEH
- Miss Kita
Älkää kirjottako Caps lockilla, toi on tosi inhottavaa!
Ps. En itsekään enää löytänyt niitä radiohaastatteluja. Onkohan ne poistettu? :( - Lady Awa
En oo edelleenkää hävinny mihinkään ja olen aina vain tällä nimimerkillä (okei joskus alussa nimimerkkini oli pelkkä Awa) :D
- Prllöö
Lady Awa kirjoitti:
En oo edelleenkää hävinny mihinkään ja olen aina vain tällä nimimerkillä (okei joskus alussa nimimerkkini oli pelkkä Awa) :D
Ota se caps-lock pois vitun juntti.. Mee vaiks imee isääs..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254954Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818