Suositelkaa jotain halpaa mutta osaavaa kampaajaa. Tarkoitus olisi leikkauttaa hiukset lyhyeksi (muodikkaasti) ja värjäyttää.
Hair & Desing on ilmeisesti ok.
Ja Visio, mutta liian kallis ja pitkät jonot Karille.
Entäs Hairlekiini?
Keskustan liepeillä, max 100€.
Halpa ja taitava kampaamo
10
4678
Vastaukset
- Asiantuntija
Älä leikkaa, muodikkaan lyhyet hiukset naisella= ultra-anti-hot. Pidä pitkinä vaan.
- dirrrty
Entäs KP-salon?Tai sit ehkäpä Artique...Edullisestihan saat leikkukset opiskelijatyönä.Ota koko hoito pakettina niin pääset todella halvemmalla.
- Hah
Minusta kumpikaan ei täytä noita kriteerejä...
- jaa'a
Artique on hyvä mutta ei halpa...
- olen ollut
Parturin "hyvyys" tai huonous riippuu aika usein (ammattitaidottomia toheloita lukuunottamatta) siitä, kenen kanssa asiakas sattuu löytämään yhteisen sävelen. Itse olen ollut aina pirun hankala kampaamoasiakas ja tarkka hiuksistani, KK's (Vuorikadulla) on ainoa parturi-kampaamo johon olen mennyt toisenkin kerran (Hanneleen asiakkaana olen käynyt). Ja menen varmasti vielä kolmannenkin!
Hiusten pesu muotoonleikkaus kahdella värillä värjäys teki jotain himpun alle 90 euroa. Hiuksia riittää puoleen selkään asti. Pelkkä muotoonleikkaus piiiiitkän tauon jälkeen oli 25 euroa (ilman pesua).
Yhteystiedot löytynee googlettamalla studio KK's. By the way, samoissa tiloissa toimii erinomainen ja mukava kosmetologi.- _opiskelija_
Ehkäpä taidan käydä kysymässä hintoja tuolta KK´sta. Opiskelijatyönä en uskalla leikkauttaa, totta kai he ovat opiskelleet alaa, mutta...
Ja minulla ei ole koskaan olult lyhyitä hiuksia, joten haluan, että ne leikkaa oikeasti ammattitaitoinen henkilö. Hiukseni ovat aika ohuet ja olkapäille asti, joten hinta on varmaan pienempi kuin tuo sinun 90€. - nallepuh
_opiskelija_ kirjoitti:
Ehkäpä taidan käydä kysymässä hintoja tuolta KK´sta. Opiskelijatyönä en uskalla leikkauttaa, totta kai he ovat opiskelleet alaa, mutta...
Ja minulla ei ole koskaan olult lyhyitä hiuksia, joten haluan, että ne leikkaa oikeasti ammattitaitoinen henkilö. Hiukseni ovat aika ohuet ja olkapäille asti, joten hinta on varmaan pienempi kuin tuo sinun 90€.Itse olen ollut tyytyväinen Shinen palveluun. Hiusten leikkaus siellä maksaa 20 euroa, ja osaavat tehdä trendikkäitä kampauksia. Värjäyksen hinnasta en osaa sanoa, mutta kannattaa kysyä!
- mimmmu
nallepuh kirjoitti:
Itse olen ollut tyytyväinen Shinen palveluun. Hiusten leikkaus siellä maksaa 20 euroa, ja osaavat tehdä trendikkäitä kampauksia. Värjäyksen hinnasta en osaa sanoa, mutta kannattaa kysyä!
Shinella mukava ja asiansa osaava henkilökunta. Olen saanut parasta mahdollista palvelua juuri Shinessa! Hinnat eivät ainakaan omalla kohdallani ole olleet opiskelijabudjetillekaan (käyn toisin vain n. 1-2 kertaa vuodessa...) mahdottomia, reilusti alle tuon 100€. Kannattaa mennä kyselemään heiltä hintoja ja katsastamaan paikka!
- rhiina
nallepuh kirjoitti:
Itse olen ollut tyytyväinen Shinen palveluun. Hiusten leikkaus siellä maksaa 20 euroa, ja osaavat tehdä trendikkäitä kampauksia. Värjäyksen hinnasta en osaa sanoa, mutta kannattaa kysyä!
Shinessa mukava palvelu ja sopivat hinnat, mutta eivät leikanneet toivomusteni mukaan. Näköjään muuten hinnatkin nousseet. Vielä reilu vuosi sitten hiustenleikkuu 15e.
- Kuopiosta
Tutustuppa oheiseen.
Hovikampaamoni.
http://www.hiusstudiojulia.com/
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus54009Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va872062Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J50856- 47784
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?184738Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va34738Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35722Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119715- 35674
Miksi tuota ei saada karkotettua Suomesta?
Sillä näkyy olevan ilmeinen suojaväri. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6af3161b-4cdc-4ca7-b6cd-1e745efd1a97127648