New Scientist paljastaa (salaisen?) ID-kreationistisen Discovery Instituutin (DI) tutkimuslabran : Biological Institute (BI).
http://www.pandasthumb.org/archives/2006/12/new_scientist_i.html
Kulttuurievolutiivisesti se on konvergenttistä evoluutiota ICR:N,CSR:n, moormoonien FAARMS:n ja Raelilaisten kloonauslabran kansssa (siis myös "omaa labratutkimusta").
Eli se BI ei auttane heitä yhtään sen enempää (ainakaan tieteen harjoittajien silmissä) vaikka voivatkin saada poliitikkoja ja yleisöä lankaan.
DI->BI (konvergenttinen kreaattievoluutio ;)
2
326
Vastaukset
- tosikovajajätkä
HAAAAAAAAAA,saatana marakatti,voi vittu noita
sun juttujas.Perkele,ei tämä mikään seksipalsta
ole.BI hommat kuuluu homoheteroille eikä evoluu-
tikoille.
ootko kuullu kun evoluutio lähti vaimonsa
kanssa kuuntelee hannu taanilan puheita ?
sen jälkeen se sano,jotta perkele tässä muuttuu
kohta revoluutioksiHumalassa ?
Näiden kirjoituksieni merkitys on myös päiväkirjan muotoinen muistiinpano, oli sitten kommentteja tahi ei.. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202950Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3602630Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o452378Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä292363Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581928Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181459Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121452- 721383
- 571319
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?141301