http://www.kaleva.fi/plus/index.cfm?j=620863
Ehdotankin, että auto pitää varustaa kyseisin merkein, jotta kaikki voivat tunnistaa vaarallisimmat kuljettajat. Vähän niinkuin 80:n lätkä oli ennen.
Minä en sitten sattunut tuohon vaarallisimpaan ryhmään, ettäs tiedätte.
Nyt selvisi ketkä kolaroi!
7
813
Vastaukset
- Tutkimusmatkailija
ja varmasti hullumpaa kuin muualla...
Pöh.. ...syy olla uskomatta horoskooppeihin!
Muutenhan mä olisin yksi kaikkein vaarallisimmista kuskeista!
PS. Edotukses oli ihan hyvä, mutta "nopeusnummero" vähän "köppäänen"......- sdsc
Taidat olla lapista, kun pitää noin itseä kehua...tod.näk olet itse kyseisessä ryhmässä....
- sinivilkku
Minäpäs kuulun juuri tuohon vaaralliseen ryhmään. Jos edelleen selviän tällä kolarimäärällä, kuin tähän asti (kolareja 0), niin kuinkahan hyvin ne jellonat sun muut selviävätkään :D
Eihän siinä mitään, merkkiä vaan autoon, siis varoittamaan muita. Että tehkääs tietä, täältä tulee vaarallisen horoskooppimerkin aikana syntynyt :D - wum
kuulun joukkoon.
- Kallonkutistaja
Minä satun olemaan leijona. Liekö se sitten syynä, kun minulle on aina ollut melko vaikeaa ymmärtää, miten yleensä on mahdollista ajaa kolari. Ajotaito ja asenteet eivät vaadi kuin murto-osan aivokapasiteetista, mutta kaikilla se kuitenkaan ei riitä?
- Quju
Kannattaa muistaa,että noin 90 prosenttia miesautoilijoista pitää itseään keskivertoa parempana kuljettajana.Mutta tuskin niiden kymmenien maamme päivittäisten kolarien aiheuttajana AINA on tuohon loppuun 10 prosentin keskivertokuljettajaksi itseään luulevaan joukkoon kuuluva!Kyllä tämän olen parempi kuski-harhan vallassa oleva kaveri on ihan yhtä altis kolareille kuin kuka tahansa muukin!Oli se horoskooppi mikä tahansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja17322299Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"
Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant749506Sannalla tänään vuorossa The Daily Show
Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.297490Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va806335SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1825980Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot344976HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.1084636Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm1014386Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"
Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo872070Marin vetäs lopullisesti maton alta hallitusyhteistyöltä Kepun kanssa
Kurvinen on jo ennättänyt kommentoimaan, ettei Kepu ole koskaan enää kiinnostunut vasemmiston kanssa hallituspaikasta, k801367