Nyt selvisi ketkä kolaroi!

http://www.kaleva.fi/plus/index.cfm?j=620863

Ehdotankin, että auto pitää varustaa kyseisin merkein, jotta kaikki voivat tunnistaa vaarallisimmat kuljettajat. Vähän niinkuin 80:n lätkä oli ennen.

Minä en sitten sattunut tuohon vaarallisimpaan ryhmään, ettäs tiedätte.

7

807

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tutkimusmatkailija

ja varmasti hullumpaa kuin muualla...
      Pöh..

• ...syy olla uskomatta horoskooppeihin!

Muutenhan mä olisin yksi kaikkein vaarallisimmista kuskeista!

PS. Edotukses oli ihan hyvä, mutta "nopeusnummero" vähän "köppäänen"......

• sdsc

Taidat olla lapista, kun pitää noin itseä kehua...tod.näk olet itse kyseisessä ryhmässä....

• sinivilkku

Minäpäs kuulun juuri tuohon vaaralliseen ryhmään. Jos edelleen selviän tällä kolarimäärällä, kuin tähän asti (kolareja 0), niin kuinkahan hyvin ne jellonat sun muut selviävätkään :D

Eihän siinä mitään, merkkiä vaan autoon, siis varoittamaan muita. Että tehkääs tietä, täältä tulee vaarallisen horoskooppimerkin aikana syntynyt :D

• wum

kuulun joukkoon.

• Kallonkutistaja

Minä satun olemaan leijona. Liekö se sitten syynä, kun minulle on aina ollut melko vaikeaa ymmärtää, miten yleensä on mahdollista ajaa kolari. Ajotaito ja asenteet eivät vaadi kuin murto-osan aivokapasiteetista, mutta kaikilla se kuitenkaan ei riitä?

• Quju

Kannattaa muistaa,että noin 90 prosenttia miesautoilijoista pitää itseään keskivertoa parempana kuljettajana.Mutta tuskin niiden kymmenien maamme päivittäisten kolarien aiheuttajana AINA on tuohon loppuun 10 prosentin keskivertokuljettajaksi itseään luulevaan joukkoon kuuluva!Kyllä tämän olen parempi kuski-harhan vallassa oleva kaveri on ihan yhtä altis kolareille kuin kuka tahansa muukin!Oli se horoskooppi mikä tahansa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      172
      2940
    2. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      64
      2556
    3. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      203
      2210
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      73
      1839
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      102
      1773
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1641
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      102
      1442
    8. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      217
      1151
    9. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1120
    10. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1069
    Aihe