- Olen heittänyt pienenä Lordin julisteen roskiin
- Olen pinenä toivonut Lordin hajoavan
- Järkytyin kovasti nähdessäni bändiläisten kuvat ilman maskia
- Olen joskus pelännyt Kitaa, nyt se on mielestäni maailman söpöin
- Lordia kuunnellessani tanssin aika usein Who's your daddy?-musiikkivideon tyyliin
- Elän ikään kuin kaksoiselämää; en ole paljastanut ystävilleni olevani Lordi-fani
- En omista Lordi-kamaa paljoakaan, vaikka olen suuri fani
- Kävin kurkkaamassa joululahjoja ja huomasin siellä Mie Oon Lordi-kirjan, jonka saan siis joululahjaksi!
Siinä oli nyt jotain kamalia totuuksia minusta ;>.
Karmeita tunnustuksia
10
303
Vastaukset
- Kalma 666
Mieki oon heittäny Lordin julisteen kerran roskiin
- Lady Awa
...ja näin Lordin TV:ssä mua vähän pelotti.
:D Ja sit joskus ala-asteella se oli must tyhmä bändi ja oon kírjottanu mun ystäväkirjasivulle siihen kohtaan: "Inhokkobändi":LORDI ja viel pari tällästä merkkiä :/ :/ Niinku et oikeesti vihasin sitä :D OMG! :D
En voinu uskoa silmiäni ku luin sen !:D - kuinkas vanhoja
Lady Awa kirjoitti:
...ja näin Lordin TV:ssä mua vähän pelotti.
:D Ja sit joskus ala-asteella se oli must tyhmä bändi ja oon kírjottanu mun ystäväkirjasivulle siihen kohtaan: "Inhokkobändi":LORDI ja viel pari tällästä merkkiä :/ :/ Niinku et oikeesti vihasin sitä :D OMG! :D
En voinu uskoa silmiäni ku luin sen !:Dte sitten ylipäätänsä olette jos olitte niin pieniä korkeintaan 4 vuotta sitten?
Eikä se fanitavaran määrä mittaa faneutta, minullakin löytyy vain levyt, ei siihen muuta tarvita ;)
Ja kyllä se musiikkimaku ja lempibändit ehtii teilläkin kuten meillä kaikilla vaihtua vielä useasti. - Lady Awa
kuinkas vanhoja kirjoitti:
te sitten ylipäätänsä olette jos olitte niin pieniä korkeintaan 4 vuotta sitten?
Eikä se fanitavaran määrä mittaa faneutta, minullakin löytyy vain levyt, ei siihen muuta tarvita ;)
Ja kyllä se musiikkimaku ja lempibändit ehtii teilläkin kuten meillä kaikilla vaihtua vielä useasti.Mulla ei ole koskaan ollu aikasemmin lempi bändiä sillä en kuuntele musiikkia.
Lordi ei ole mun lempibändi musiikkinsa takia (senkin myös) mutta myös luonteensa/omaperäisyytensä/sen takia että tekevät kaiken itse :) Ja Awa on mahtava :D - Lady Awa
te sitten ylipäätänsä olette jos olitte niin pieniä korkeintaan 4 vuotta sitten?
Ja kyllä se musiikkimaku ja lempibändit ehtii teilläkin kuten meillä kaikilla vaihtua vielä useasti....On ihan eri asia tykätä Lordin musasta kuin itse Lordi-yhtyeestä :) Se joka tykkää vain musiikista ei ole Lordi-fani vaan Lordin musiikkifani :D Kaksi eri asiaa.
- Lady Awa
Ja kyllä se musiikkimaku ja lempibändit ehtii teilläkin kuten meillä kaikilla vaihtua vielä useasti...ja "pelkäsin" Lordia olin sillon n. 4v :)
Et aika pieni. Ja voin sanoa et olen nyt yli 10v vanhempi :D - Miss Kita
Lady Awa kirjoitti:
..ja "pelkäsin" Lordia olin sillon n. 4v :)
Et aika pieni. Ja voin sanoa et olen nyt yli 10v vanhempi :D... myös kirjotin ystäväkirjoihin "Inhokkibändi: LORDI!!!!!" ja pelkäsin Lordia.
- miten??
Miss Kita kirjoitti:
... myös kirjotin ystäväkirjoihin "Inhokkibändi: LORDI!!!!!" ja pelkäsin Lordia.
olet voinut pelätä lordia 10 vuotta sitten, jos lordin eka albumi ja video tuli ulos vasta 2002?
Vai onko itseltäni jäänyt jotain välistä?
Ja tuosta faniasiasta, jokainen keksii itse nuo nimitykset, itse kuuntelen kyllä lordin musiikkia, mutta en ole pahemmin selvillä kaikista asioista kuten näette, joku voi kutsua minua faniksi, joku ei, itse kuuntelen vain musiikkia ja olen onnellinen ;) - Lordi voittoon
miten?? kirjoitti:
olet voinut pelätä lordia 10 vuotta sitten, jos lordin eka albumi ja video tuli ulos vasta 2002?
Vai onko itseltäni jäänyt jotain välistä?
Ja tuosta faniasiasta, jokainen keksii itse nuo nimitykset, itse kuuntelen kyllä lordin musiikkia, mutta en ole pahemmin selvillä kaikista asioista kuten näette, joku voi kutsua minua faniksi, joku ei, itse kuuntelen vain musiikkia ja olen onnellinen ;)mitä lordi teki vuonna 1996?
Oon ihan uus fani ni en tiiä - Lady Awa
Lordi voittoon kirjoitti:
mitä lordi teki vuonna 1996?
Oon ihan uus fani ni en tiiäEttä siten olen voinut pelätä Lordia 10 v sitten :P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254954Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818