Karmeita tunnustuksia

Miss Kita

- Olen heittänyt pienenä Lordin julisteen roskiin
- Olen pinenä toivonut Lordin hajoavan
- Järkytyin kovasti nähdessäni bändiläisten kuvat ilman maskia
- Olen joskus pelännyt Kitaa, nyt se on mielestäni maailman söpöin
- Lordia kuunnellessani tanssin aika usein Who's your daddy?-musiikkivideon tyyliin
- Elän ikään kuin kaksoiselämää; en ole paljastanut ystävilleni olevani Lordi-fani
- En omista Lordi-kamaa paljoakaan, vaikka olen suuri fani
- Kävin kurkkaamassa joululahjoja ja huomasin siellä Mie Oon Lordi-kirjan, jonka saan siis joululahjaksi!

Siinä oli nyt jotain kamalia totuuksia minusta ;>.

10

275

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kalma 666

      Mieki oon heittäny Lordin julisteen kerran roskiin

      • Lady Awa

        ...ja näin Lordin TV:ssä mua vähän pelotti.
        :D Ja sit joskus ala-asteella se oli must tyhmä bändi ja oon kírjottanu mun ystäväkirjasivulle siihen kohtaan: "Inhokkobändi":LORDI ja viel pari tällästä merkkiä :/ :/ Niinku et oikeesti vihasin sitä :D OMG! :D


        En voinu uskoa silmiäni ku luin sen !:D


      • kuinkas vanhoja
        Lady Awa kirjoitti:

        ...ja näin Lordin TV:ssä mua vähän pelotti.
        :D Ja sit joskus ala-asteella se oli must tyhmä bändi ja oon kírjottanu mun ystäväkirjasivulle siihen kohtaan: "Inhokkobändi":LORDI ja viel pari tällästä merkkiä :/ :/ Niinku et oikeesti vihasin sitä :D OMG! :D


        En voinu uskoa silmiäni ku luin sen !:D

        te sitten ylipäätänsä olette jos olitte niin pieniä korkeintaan 4 vuotta sitten?

        Eikä se fanitavaran määrä mittaa faneutta, minullakin löytyy vain levyt, ei siihen muuta tarvita ;)

        Ja kyllä se musiikkimaku ja lempibändit ehtii teilläkin kuten meillä kaikilla vaihtua vielä useasti.


      • Lady Awa
        kuinkas vanhoja kirjoitti:

        te sitten ylipäätänsä olette jos olitte niin pieniä korkeintaan 4 vuotta sitten?

        Eikä se fanitavaran määrä mittaa faneutta, minullakin löytyy vain levyt, ei siihen muuta tarvita ;)

        Ja kyllä se musiikkimaku ja lempibändit ehtii teilläkin kuten meillä kaikilla vaihtua vielä useasti.

        Mulla ei ole koskaan ollu aikasemmin lempi bändiä sillä en kuuntele musiikkia.
        Lordi ei ole mun lempibändi musiikkinsa takia (senkin myös) mutta myös luonteensa/omaperäisyytensä/sen takia että tekevät kaiken itse :) Ja Awa on mahtava :D


      • Lady Awa
        kuinkas vanhoja kirjoitti:

        te sitten ylipäätänsä olette jos olitte niin pieniä korkeintaan 4 vuotta sitten?

        Eikä se fanitavaran määrä mittaa faneutta, minullakin löytyy vain levyt, ei siihen muuta tarvita ;)

        Ja kyllä se musiikkimaku ja lempibändit ehtii teilläkin kuten meillä kaikilla vaihtua vielä useasti.

        ...On ihan eri asia tykätä Lordin musasta kuin itse Lordi-yhtyeestä :) Se joka tykkää vain musiikista ei ole Lordi-fani vaan Lordin musiikkifani :D Kaksi eri asiaa.


      • Lady Awa
        kuinkas vanhoja kirjoitti:

        te sitten ylipäätänsä olette jos olitte niin pieniä korkeintaan 4 vuotta sitten?

        Eikä se fanitavaran määrä mittaa faneutta, minullakin löytyy vain levyt, ei siihen muuta tarvita ;)

        Ja kyllä se musiikkimaku ja lempibändit ehtii teilläkin kuten meillä kaikilla vaihtua vielä useasti.

        ..ja "pelkäsin" Lordia olin sillon n. 4v :)
        Et aika pieni. Ja voin sanoa et olen nyt yli 10v vanhempi :D


      • Miss Kita
        Lady Awa kirjoitti:

        ..ja "pelkäsin" Lordia olin sillon n. 4v :)
        Et aika pieni. Ja voin sanoa et olen nyt yli 10v vanhempi :D

        ... myös kirjotin ystäväkirjoihin "Inhokkibändi: LORDI!!!!!" ja pelkäsin Lordia.


      • miten??
        Miss Kita kirjoitti:

        ... myös kirjotin ystäväkirjoihin "Inhokkibändi: LORDI!!!!!" ja pelkäsin Lordia.

        olet voinut pelätä lordia 10 vuotta sitten, jos lordin eka albumi ja video tuli ulos vasta 2002?
        Vai onko itseltäni jäänyt jotain välistä?

        Ja tuosta faniasiasta, jokainen keksii itse nuo nimitykset, itse kuuntelen kyllä lordin musiikkia, mutta en ole pahemmin selvillä kaikista asioista kuten näette, joku voi kutsua minua faniksi, joku ei, itse kuuntelen vain musiikkia ja olen onnellinen ;)


      • Lordi voittoon
        miten?? kirjoitti:

        olet voinut pelätä lordia 10 vuotta sitten, jos lordin eka albumi ja video tuli ulos vasta 2002?
        Vai onko itseltäni jäänyt jotain välistä?

        Ja tuosta faniasiasta, jokainen keksii itse nuo nimitykset, itse kuuntelen kyllä lordin musiikkia, mutta en ole pahemmin selvillä kaikista asioista kuten näette, joku voi kutsua minua faniksi, joku ei, itse kuuntelen vain musiikkia ja olen onnellinen ;)

        mitä lordi teki vuonna 1996?
        Oon ihan uus fani ni en tiiä


      • Lady Awa
        Lordi voittoon kirjoitti:

        mitä lordi teki vuonna 1996?
        Oon ihan uus fani ni en tiiä

        Että siten olen voinut pelätä Lordia 10 v sitten :P


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      91
      6510
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2624
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2200
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      74
      1876
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1661
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1447
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe