Finnsport 540 HT

Tipi

Mistä löytyisi tietoa kyseisestä veneestä ? Esim. valmistaja,paino ym.

Netistä en löytänyt. Kuulisin mielelläni myös kyseisen veneen omistajilta/omistaneilta kokemuksia veneestä.

6

2564

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Wepa

Valmistaja tais olla semmonen ku Fibå-vene Oy. Oliskos toiminu Lohjalla? Näin muistelen. Painoakaan en tarkasti muista, mutta kai se on siinä 500kg.
      Finnsport 540 on mielestäni vanhojen HT-paattien parhaimmistoa. Se on tukeva sekä paikallaan että ajossa(leveys 220). Siinä tarvittaessa yöpyy neljäkin henkeä. Säilytystilaa melko hyvin penkkien alla sekä edessä että takana ja myös pulpeteissa. Kaverin tuommosessa on 75hp Mariner jolla kulkee kuulemma n.33kn(GPS). Siinä on myös Wallas-lämmitin ja spriikeitin. Lakattua mahonkivaneria käytetty sisustuksessa melko paljon sekä patjastot verhoiltu plyyssillä. Mielestäni melko kivan oloinen paatti. Ainoa miinus mikä mieleen tulee on pohjan loiva v-kulma. Ei sillä kovin isossa aallokossa mukavasti ajele.

• Boote Pfister

"Finnsport 540 on mielestäni vanhojen HT-paattien parhaimmistoa. Se on tukeva sekä paikallaan että ajossa"

Rohkenen olla eri mieltä asiasta!! Nämä venehommat ovat tietysti hiukka subjektiivisiä näkemyksiä mutta omakohtainen kokemukseni kyseisestä mallista (540 Ht) ei ole mairitteleva!

Vene on täysin surkea niin laadultaan kuin pohjamuodoltaan! Olen omistanut aikoinani kolme erilaista Ht-venettä Yamarin 575 BG, Vator 17Ht sekä Finnsport 540 HT. Näihin verrattuna 540 HT on käyttökelvoton ainakin allokossa ja laminaatin laatu/paksuus "paperi"luokkaa verratuna esim Vatoriin!

EN SUOSITTELE!

• tuntematon
        Boote Pfister kirjoitti:

"Finnsport 540 on mielestäni vanhojen HT-paattien parhaimmistoa. Se on tukeva sekä paikallaan että ajossa"

Rohkenen olla eri mieltä asiasta!! Nämä venehommat ovat tietysti hiukka subjektiivisiä näkemyksiä mutta omakohtainen kokemukseni kyseisestä mallista (540 Ht) ei ole mairitteleva!

Vene on täysin surkea niin laadultaan kuin pohjamuodoltaan! Olen omistanut aikoinani kolme erilaista Ht-venettä Yamarin 575 BG, Vator 17Ht sekä Finnsport 540 HT. Näihin verrattuna 540 HT on käyttökelvoton ainakin allokossa ja laminaatin laatu/paksuus "paperi"luokkaa verratuna esim Vatoriin!

EN SUOSITTELE!

Mainitsemasi veneet ovat aivan erilaisia ja niitä pitää arvostella eri lähtökohdista. Vatorissa on syvä v ja 150hv:n sisäperäkone ja painoa vastaavasti. Yamarinkin melkoisen massiivinen. Finnsport on kevyenä trailerikelpoinen ja tasapohjaisena mukava uisteluun ja asumiseen, johon Vator ei kelpaa ollenkaan.

Vator on varmaan hyvä ajeluun mutta kun en itse harrasta sitä, ottaisin Finnsportin. Itse asiassa olen sellaista haeskellut.

• B.F.
        tuntematon kirjoitti:

Mainitsemasi veneet ovat aivan erilaisia ja niitä pitää arvostella eri lähtökohdista. Vatorissa on syvä v ja 150hv:n sisäperäkone ja painoa vastaavasti. Yamarinkin melkoisen massiivinen. Finnsport on kevyenä trailerikelpoinen ja tasapohjaisena mukava uisteluun ja asumiseen, johon Vator ei kelpaa ollenkaan.

Vator on varmaan hyvä ajeluun mutta kun en itse harrasta sitä, ottaisin Finnsportin. Itse asiassa olen sellaista haeskellut.

"Vator on varmaan hyvä ajeluun mutta kun en itse harrasta sitä"

Hmmm... miksi ihmeessä olet haeskellut moottorivenettä jos et harrasta ajelua?

Ei venettä pelkäksi laiturinjatkoksi kannata hankkia!

• rajua

En ole itsekkään löytänyt tietoa kyseisestä
      paatista, mutta omistan kyllä moisen.
      Jotain tietoa löytyy venelehden arkistosta,
      eli sieltä tilaamalla.Ne on testannu semmosen
      vuonna 1978.Oma sporttini on vm.84.
      mitat on.540*210,550kg.Motteja on kaiken kokosia
      niinku on mielipiteitäkin.
      (sano kaiken sanottavan toi edellinen kaveri)

• joopajoo

eikös scantic ole sama paatti?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      4956
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3516
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2963
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2935
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      8
      2777
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      55
      2280
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      39
      1778
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1710
    9. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1691
    10. Maailmassa monta

On ihmeellistä asiaa. 😮
      Ikävä
      16